2026-05-13, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pjouffff
Utveckla gärna varför du tänker så?
Läs vad du själv skrivit och hans beteende
Du vill så gärna att det ska vara som du vill
Men du ser inte skogen för alla träd
Citera
2026-05-13, 16:53
Medlem
BalduinGrollers avatar
Du kan inte vara tillsammans med en man som bara vill ha sex var 6:e vecka oavsett er läggning. Sök nått nytt.
Citera
2026-05-13, 16:57
Medlem
keatons avatar
Vill du bara ha mer sex, eller på riktigt bli bunden, smiskad osv?

Ni behöver ha en diskussion om vad du vill han ska göra, vad han får göra, var dina gränser går.

Han verkar ha förmågan att vara dominant och sadistisk, men han gillar dig på riktigt och vill inte att
det ska urarta så att du blir rädd, tar skada, mår dåligt och börjar avsky honom?

Kanske skäms över vad han kan tänkas göra om han släpper loss, rädd att bli sedd som ett monster?

Som sagt, gå igenom alla galna saker man kan göra i sängen och hitta en meny som ni bägge gillar.
Citera
2026-05-13, 17:58
Medlem
Citat:
Eg är det nog mer att jag vill ha sex överhuvudtaget och det blir det nog bara om han kan utöva sin sadism. Eg är jag inte så mkt masochist alls så problemet är i grunden - inget sex på flera år mer än enstaka tillfällen

Vi har pratat om det många gånger. Han säger att han vill ha sex/ska ta initiativ men det händer aldrig. Jag föreslår saker, han säger ja, händer inget.

Jag TROR (eftersom man aldrig kan få ekas svar och många "vet ej") att det inte ger så mycket. Vaniljsex för en sadist? Förstår om inget lockar honom....
Känner du inte själv hur tramsigt allt blir för att ni försöker bygga upp nåt ni inte ens vill. Eller iaf har gemensamt.
Vore det inte mest klokt att söka lyckan på varsitt håll?
Du kan få kramar och pussar och tre samlag i veckan. Och han kan leta upp nån som vill få sina bröstvårtor rostade med en cigarettändare och klädnypor i blygdläpparna i sin smärtverkstad.
Citera
2026-05-13, 18:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Du kan inte vara tillsammans med en man som bara vill ha sex var 6:e vecka oavsett er läggning. Sök nått nytt.

Var sjätte månad är det 😭
Men jag älskar honom!
Citera
2026-05-13, 18:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keaton
Vill du bara ha mer sex, eller på riktigt bli bunden, smiskad osv?

Ni behöver ha en diskussion om vad du vill han ska göra, vad han får göra, var dina gränser går.

Han verkar ha förmågan att vara dominant och sadistisk, men han gillar dig på riktigt och vill inte att
det ska urarta så att du blir rädd, tar skada, mår dåligt och börjar avsky honom?

Kanske skäms över vad han kan tänkas göra om han släpper loss, rädd att bli sedd som ett monster?

Som sagt, gå igenom alla galna saker man kan göra i sängen och hitta en meny som ni bägge gillar.

Tror det ligger mkt i det du skriver! Han verkar orolig/obekväm/skäms. Och sen skjuter ifrån sig det, som han gör med jobbiga saker. Stänger av lite...

Jag vill främst ha mer sex/intimitet osv.
Jag är med på såna saker om han vill det, har alltså inget emot sådant sex. Inte så att jag blir skadad såklart, men tänder på att göra honom nöjd så därför är jag rätt flexibel!

Har faktiskt försökt det. Jag föreslog t o m ett kontrakt där man skriver allt man får och inte får göra och stoppord osv. För att det skulle vara 100% tydligt. Men det ledde ingenvart. Tänker ibland att han bara inte bryr sig om sex, längre iaf...
Citera
2026-05-13, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MichelleGreen
Läs vad du själv skrivit och hans beteende
Du vill så gärna att det ska vara som du vill
Men du ser inte skogen för alla träd

Jag vill ha ett sexliv med min man? Erbjuder mig att vara sjukt flexibel. Fel?
Så vad är det jag inte ser?
Citera
2026-05-13, 18:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Badsituation
Känner du inte själv hur tramsigt allt blir för att ni försöker bygga upp nåt ni inte ens vill. Eller iaf har gemensamt.
Vore det inte mest klokt att söka lyckan på varsitt håll?
Du kan få kramar och pussar och tre samlag i veckan. Och han kan leta upp nån som vill få sina bröstvårtor rostade med en cigarettändare och klädnypor i blygdläpparna i sin smärtverkstad.

Vi har ju ett bra förhållande i övrig. Ska man kasta bort allt pga sex? Dessutom kan jag absolut tänka mig typ klädnypor! Som sagt innan, kan vara väldigt flexibelt för att det ska funka och det är inte svårt då jag tänder på hans njutning. Men om han inte vill... ja kanske får skilja oss då. Svårt när man varit ihop i 13 år och delar hela livet.
Citera
2026-05-13, 18:43
Medlem
Citat:
Vi har ju ett bra förhållande i övrig. Ska man kasta bort allt pga sex? Dessutom kan jag absolut tänka mig typ klädnypor! Som sagt innan, kan vara väldigt flexibelt för att det ska funka och det är inte svårt då jag tänder på hans njutning. Men om han inte vill... ja kanske får skilja oss då. Svårt när man varit ihop i 13 år och delar hela livet.
Du får ju inte det du vill ha. Ni verkar ju inte va på samma våglängd. Vad kastar du bort då?
Dessutom så kastar man inte bort allt för att man delar på sig. Man går vidare.

Sex är inte allt i ett förhållande men ganska viktigt. Annars fanns ju inte denna tråden, eller hur?
Citera
2026-05-13, 18:44
Medlem
BalduinGrollers avatar
Citat:
Han spelar dataspel istället för att ha sex med dig och när han behöver lätta på trycket sitter han och runkar till porr på nätet.
Citera
2026-05-13, 18:49
Medlem
Citat:
Orka.com
Han är inte intresserad som du önskar
Men du vill inte inse det
Citera
2026-05-13, 18:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BalduinGroller
Han spelar dataspel istället för att ha sex med dig och när han behöver lätta på trycket sitter han och runkar till porr på nätet.
Ja exakt
Du fattar oxå
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in