Citat:
Ursprungligen postat av
keaton
Vill du bara ha mer sex, eller på riktigt bli bunden, smiskad osv?
Ni behöver ha en diskussion om vad du vill han ska göra, vad han får göra, var dina gränser går.
Han verkar ha förmågan att vara dominant och sadistisk, men han gillar dig på riktigt och vill inte att
det ska urarta så att du blir rädd, tar skada, mår dåligt och börjar avsky honom?
Kanske skäms över vad han kan tänkas göra om han släpper loss, rädd att bli sedd som ett monster?
Som sagt, gå igenom alla galna saker man kan göra i sängen och hitta en meny som ni bägge gillar.
Tror det ligger mkt i det du skriver! Han verkar orolig/obekväm/skäms. Och sen skjuter ifrån sig det, som han gör med jobbiga saker. Stänger av lite...
Jag vill främst ha mer sex/intimitet osv.
Jag är med på såna saker om han vill det, har alltså inget emot sådant sex. Inte så att jag blir skadad såklart, men tänder på att göra honom nöjd så därför är jag rätt flexibel!
Har faktiskt försökt det. Jag föreslog t o m ett kontrakt där man skriver allt man får och inte får göra och stoppord osv. För att det skulle vara 100% tydligt. Men det ledde ingenvart. Tänker ibland att han bara inte bryr sig om sex, längre iaf...