2026-05-13, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av orco2
Om vi kastar ut alla som har föräldrar födda i annat land då finns ju inga att klaga på

Fattiga/bidragstagare/sjukpensionärer?

Det finns en bild från 1982 som sammanfattar det. Det är givetvis inte helt sant men det ligger mycket i det.

https://miro.medium.com/v2/1*txP9TNp3wvb3XxS7fk279A.jpeg

Den äldre mannen med sitt fat överfullt av kakor - mer än han någonsin kan äta - pekar på "arbetaren"/svennebanan och säger "Akta dig. Han där (pekar på en utlänning) vill ta din kaka". "Arbetaren"/svennebanan har bara en kaka på sin tallrik.

Sen om det är rika eller politiker - det är svårt att bortse från att NÅGON eller NÅGRA tjänar på att en stor majoritet hatar en minoritet för då är majoriteten lättare att styra.
Citera
2026-05-13, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StormuftinMagda
Etniska svenskar vill man piska upp hatet mot.
I skolböcker, i media och på film så programmer man alla världens människor att hata vita.
Vita utmålas som förtryckare, privilegierade, onda, människor skolas att vita bör anses som rättslösa.
Man vill även att vita människor som grupp skall tvivla och kritisera sin egen grupp.
Konsekvent så dör vår civilisation och våra hemländer, vilket är den högsta prioriteten bland makthavarna.
Tror ni mig inte så fundera över vad som prioriteras i våra samhällen och vad som står i småhattarnas nyhetsblaskor varje dag.

Jag håller med dig till punkt, det är något som varit oerhört skadligt för hela väst världen.
Men det känns som om opinionen håller på att vända, kalla mig gärna naiv men det känns som det.
Människor tar strid mot det som kallas för vita privilegier osv.
Sen är frågan om det kom 20 år för sent eller om det finns hopp om det?
Citera
2026-05-13, 14:44
Medlem
Beror på vilka du frågar.

Vänstern önskedrömmar om att kasta ut juden, men deras problem är att de anklagat högern om att vara nazister så länge att de då skulle få oerhört mycket skit tillbaka.

Högervridna Flashbackare skulle nog gå på romerna. De är inte en del av ”samhället”, snyltar dyrbar oxfilé från Coop och bygger kojor i skogen utan tillstånd, får nog många gubbar att se rött. Tigger gör de också!

Influensertjejer och IT-killar är leds på Indier, av olika anledningar. Killarna vill inte ha konkurrens på marknaden, och tjejerna vill inte att det ska lukta curry i deras Uber. Stirrar på dem gör de också, som bara en indier kan göra.

Feminister vill skicka tillbaka thailändskorna. De ska absolut inte sälja ut den svenska kvinnans sexuella kapital. Massagesalonger bör stängas så Rinkeby-Ronny inte får för sig att bli sugen på nåt.

Djursholmseliten hatar juggarna, då de stjäl både hjulen på deras Porschar och motorerna på deras båtar.

Ryssar ses nog snett på av de flesta, en del börjar nog bli leds på de från Ukraina, och några har nog hängt upp sig på Amerikaner då hela bunten anses vara Trump-anhängare.
Citera
2026-05-13, 14:47
Medlem
Ichwills avatar
Zigenare och polacker
Citera
2026-05-13, 14:55
Medlem
Vita medelålders män i medelklassen är väl den mest hatade grupp i samhället idag?

Men skickar vi ut dom så finns det ingen som betalar skatt längre och då blir Sverige ett komplett uland
Citera
2026-05-13, 15:30
Medlem
White trash-svenskar är dom vi borde hata mest och försöka få utvisade.
Citera
2026-05-13, 15:45
Medlem
Anybodykillers avatar
Jag tror indier och nigerianer kommer ha det tufft i framtiden runt om i världen. De är växande befolkningar som har en nybyggaranda och som söker nya marker. Deras blotta existens blir för vissa en irritation då de anses ta över rummet som en stor grå massa.

Judar har fått mycket skit igenom åren men Palestina-Israel konflikten har flyttat vad som är acceptabelt beteend. Så även där finns mycket hat även om de inte är israeler.
Senast redigerad av Anybodykiller 2026-05-13 kl. 15:47.
Citera
2026-05-13, 16:09
Medlem
SageNButters avatar
Politiska rörelser vill behålla makten, så jag skulle tro att elitskikten i den nationella rörelsen utmålar sina egna gräsrötter (arbetslösa lågutbildade män) till ny fiende.
Citera
2026-05-13, 16:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ClaesDrutt
Jag själv kan inte förstå hur man kan vara rasistisk mot asiater , då dom precis som du säger inte försöker tvinga på sin kultur på Sverige.
Man hör väldigt sällan att asiater ställer till med problem utan sköter sig oftast själva.

Däremot kan jag störa mig på kineser då jag befinner mig på resande fot.
Sjukt jobbigt folk att ha och göra med på diverse resmål.
Men jag hatar dom inte.

Det förstår jag. Deras syn och etik på djur och miljö är faktiskt förjävlig.
Det finns många saker som är ett problem och måste inte specifikt ha med religion eller kriminalitet att göra.
Citera
2026-05-13, 16:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SofijaC
Det förstår jag. Deras syn och etik på djur och miljö är faktiskt förjävlig.
Det finns många saker som är ett problem och måste inte specifikt ha med religion eller kriminalitet att göra.

Det har du faktiskt helt rätt i, det är så lätt att man bara fokuserar på kriminalitet och religon som du nämner, att man då glömmer bort andra saker som är viktiga och som skiljer sig från vårt synsätt.
Djuren är en viktig del av vårt sätt att leva, herregud jag älskar djur mer än vad jag älskar människor.
Citera
2026-05-13, 16:29
Medlem
Skattebetalarna blir nästa mål. Medelklassen. Miljardärerna som kommer undan med skatten utmanar oss.
Citera
2026-05-13, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GertBenny
Jag tror så kallade WT:n och Incels hade blivit hatade mer och mer. Dessa är ju hatbjekt här på FB, fast snäppet under kvinnor, negrer och araber. Märkligt då antagligen hälften av alla medlemmar, i alla fall de aktivaste - antagligen kvalat in under både Incel och WT epitetet.

Förlåt herregud vad jag skratta då jag läste ditt inlägg 😂😂
Jag har också noterat det som du nämner , dock har jag aldrig förstått varför just Incel män är så hatade?
Jag menar hur mycket skada för dom egentligen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in