Citat:
Ursprungligen postat av
Snoppdoggydog
https://www.mitti.se/nyheter/dejt-var-falla-man-misshandlades-och-filmades-6.3.363636.a9c440d14e
Att en 23 åring vill dejta en 17 åring är enligt mig inte pedofili. Vad är peddo hunting Sweden för någon grupp? Ge sig på oskyldiga sådär?
Har ni någon insyn i det här fallet? Vad vet ni? Vad tycker ni för övrigt?
Pedofili är fortfarande när man tänder på förpubertala. Det betyder alltså inte "barnvåldtäktsman" eller "person som gillar åldersskillnader". Och vad fan är det för kontroversiellt med åldersskillnaden mellan 17 och 23? Pedofili upprör med rätta många människor men
hysteri är aldrig bra.
Många av trenderna i samhället skapas av bakomliggande
intressen, i det här fallet är det sannolikt Iran/
Qatar som ligger bakom. Det är bevisat att de satsat miljardbelopp på att påverka
kulturen i västerlandet och bland annat vill de öka
sexualrepressionen genom att sätta fokus på
negativa former av sex, exempelvis "pedofili" som de tycker sig se i både tid och otid (oftast otid).
Dumpen är med på detta tåg. Jag är absolut inte emot deras koncept som sådant (de får gärna avslöja folks hemligheter bäst de vill) men hysterin som hyses bland deras anhängare blir lite äcklig ibland. Jag ser även ett problem i att ledaren Sara vill vara PK och försökte hemlighålla att de fått sitt skadestånd betalt av SD "bara för att SD inte skulle få vatten på sin kvarn", vilket sedan användes av vänstern för att insinuera att "SD sa att de skulle betala Dumpen men sedan gjorde de inte det", så SD fick gå via advokat för att få ut bevis på att de hade betalt. Och varför fokuserar de bara på att hänga ut svenskar när det är arabisktalande (ett språk Sara talar, och som hon därför hade kunnat bistå med) som är det stora pedofilfolket (deras profet, som påstås vara "den perfekta människan", är ju själv pedofil). Nej istället är det av någon anledning bestämt att det narrativ som Dumpen ska sprida är "svenskarna är pedofiler". Tyvärr går det inte att bevisa huruvida Dumpen får pengar av Iran eller Qatar eftersom dessa betalningar kan ske via dollarsedlar kontant på Irans ambassad om så vore (liknande har hänt förr), men om man kan betta på detta vet jag vad jag hade bettat på.