2026-05-12, 08:30
Medlem
anothes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av negrofoben
Hon hade troligtvis uppgett sig vara 13 år i kontakten med 23 åringen
... och troligtvis uppgav han sig vara 65 ? ja NU passar skon bättre
Citera
2026-05-12, 08:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
https://www.mitti.se/nyheter/dejt-var-falla-man-misshandlades-och-filmades-6.3.363636.a9c440d14e

Att en 23 åring vill dejta en 17 åring är enligt mig inte pedofili. Vad är peddo hunting Sweden för någon grupp? Ge sig på oskyldiga sådär?

Har ni någon insyn i det här fallet? Vad vet ni? Vad tycker ni för övrigt?

Men vad är det för mjäkiga jävla straff ?
2-3 års fängelse borde det vara.
Citera
2026-05-12, 08:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
En svensk Vitaly?
Alla dessa amatör 'pedo hunters' är endast ute efter uppmärksamhet och för att kunna vara moraliskt försvarbara mobbare/kriminella själva.

Ja det var det första clownen gjorde efter blivit släppt från filippinska häktet.
Han behövde känna sig duktig så han började köra en dumpen direkt.
En större pajas än Vitaly får man leta efter.
Citera
2026-05-12, 10:23
Medlem
Chugss avatar
Man kan inte på allvar mena att det är "äckligt" att en 23-åring vill träffa en 17-åring. Så klart bara en förevändning att leva ut sin psykopati.
Citera
2026-05-12, 10:28
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
https://www.mitti.se/nyheter/dejt-var-falla-man-misshandlades-och-filmades-6.3.363636.a9c440d14e

Att en 23 åring vill dejta en 17 åring är enligt mig inte pedofili. Vad är peddo hunting Sweden för någon grupp? Ge sig på oskyldiga sådär?

Så nu börjar vi se konsekvenserna av att ropa varg hela tiden. 17 och 23... Wow. Någon borde verkligen informera dessa "stjärnor" om vad pedofili innebär.
Citera
2026-05-12, 13:53
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Comitium
Pedofili är sjukt men detta oerhörda intresse för pedofili och pedofiljakt inte minst på nätet som svämmar över av kommentarer om pedofili är lika sjukt. När pogromer på judar blivit tabu vänds intresset mot denna grupp istället.
Ingen gillar pedofiler, men dessa "pedo-hunters" är mer ute efter views och likes än att faktiskt motverka pedofiler. Därmed så är man beredd på att göra lite som man vill och tämja på gränserna för att få ihop 'material' till sina videon, och risken blir därmed stor att man utsätter oskyldiga för anklagelser, förnedringar och fysiskt våld. Allt för egen vinnings skull.
Det är ett säkert kort för dessa "pedo-hunters" eftersom ingen kan ifrågasätta dem. Gör man det så kan man snabbt själv bli misstänkt eftersom du anklagas "försvara pedofiler" om du kritiserar deras metod och gärningar. Och precis som jag skrev innan så kan dessa "pedo-hunters" själva känna sig berättigade att begå kriminella gärningar eftersom man känner sig besitta en moralisk överlägsenhet, och allmänheten hejar på. Det är inget annat än social hysteri, något folk borde fått lära sig tidigt i skolan att undvika.

Misstänker man en pedofil så kan man anmäla det och låta polisen (dvs professionella) göra jobbet.
Citera
2026-05-12, 14:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fentfarbrorn
17 år pedofili

Dålig ursäkt för ett psykfall som vill misshandla någon.

Ja, det är riktigt stört.
Citera
2026-05-12, 16:25
Medlem
DonaldBidens avatar
Tråkig händelse, borde man kanske ägnat sig åt "skjut, tig och gräv" istället?

Män som attraheras det minsta till 17-åringar är vidriga pedofiler!
Citera
2026-05-12, 16:29
Medlem
Comitiums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Ingen gillar pedofiler, men dessa "pedo-hunters" är mer ute efter views och likes än att faktiskt motverka pedofiler. Därmed så är man beredd på att göra lite som man vill och tämja på gränserna för att få ihop 'material' till sina videon, och risken blir därmed stor att man utsätter oskyldiga för anklagelser, förnedringar och fysiskt våld. Allt för egen vinnings skull.
Det är ett säkert kort för dessa "pedo-hunters" eftersom ingen kan ifrågasätta dem. Gör man det så kan man snabbt själv bli misstänkt eftersom du anklagas "försvara pedofiler" om du kritiserar deras metod och gärningar. Och precis som jag skrev innan så kan dessa "pedo-hunters" själva känna sig berättigade att begå kriminella gärningar eftersom man känner sig besitta en moralisk överlägsenhet, och allmänheten hejar på. Det är inget annat än social hysteri, något folk borde fått lära sig tidigt i skolan att undvika.

Misstänker man en pedofil så kan man anmäla det och låta polisen (dvs professionella) göra jobbet.

Ja de som är besatta av att skriva mängder om pedofili är ute efter att demonstrera något. Frågan är vad. Sin egen förträfflighet antar jag. Sitt överläge. Sin makt att fördöma. Att få hata. Det är inget trevligt alls.
Citera
2026-05-12, 18:38
Medlem
brukstjacks avatar
Citat:

När jag var 23 år var jag påväg att avsluta mina universitetsstudier, tanke att jaga småflickor i gymnasiet då hade kanske inte känts som pedofili men bra jävla skevt.

Sen var väl kanske inte misshandel rätt men det var kanske vad som behövdes för att han ska börja rikta sig till vuxna kvinnor istället för omyndiga barn.
Citera
2026-05-12, 20:40
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Varför varför varför ska alltid till synes bra initiativ alltid, och jag säger alltid,, dra till sig clowner som totalt skämmer ut och sänker allt totalt?

Hade dom letat ut dömda "på riktigt"-pedofiler, så hade dom haft applåder i långa led vid det här laget.
Gå och bre en macka skitungar, kamma er.
Citera
2026-05-12, 22:00
Medlem
Morgonrodnads avatar
Klart att man inte kan ge sig på en 23åring som dejtar en 17åring.

Om det nu hänt eller om hon uppgett en annan ålder vet vi inte och kan inte veta utan att vi får se fupen.

Men det är klart och tydligt att killarna är idioter som låtit en tjej manipulera dem till att spöa någon hon pekat ut för att hon ska få känna sig mäktig. Det om något borde de alla kastas i fängelse för.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in