Citat:
Absolut är det mer än bara mål och assists och hade Bruno haft en mer "normal" säsong liknande andra offensiva mittfältare så hade jag nog hållt med dig. Denna säsongen har hans output dock vart så sjukt mycket högre än alla andra så det går inte att blunda för - även om Rice på det stora hela om man tittar på helheten är en mer komplett spelare.
Zantera nämde Fletcher och jag minns när han slog igenom, det kändes som jag var den enda som ansåg den killen vara bra på den tiden, han och Butt tillät så många andra att vara så mycket bättre. Det finns ju många andra exempel där som Makelele i Real som rasa som ett korthus när han lämnade fastän de hade stora spelare på många positioner.
Nåja, nu är guldet ert denna säsong och det är bara att gratulera er trevliga Arsenal-fans på detta forumet. Ni har vart bäst under säsongen, sen att ni har en del spelare och tränare som man verkligen avskyr p g a deras sätt och attityd är väl som Keano säger - det är ett bra tecken när andra avskyr en för då gör man något bra
Zantera nämde Fletcher och jag minns när han slog igenom, det kändes som jag var den enda som ansåg den killen vara bra på den tiden, han och Butt tillät så många andra att vara så mycket bättre. Det finns ju många andra exempel där som Makelele i Real som rasa som ett korthus när han lämnade fastän de hade stora spelare på många positioner.
Nåja, nu är guldet ert denna säsong och det är bara att gratulera er trevliga Arsenal-fans på detta forumet. Ni har vart bäst under säsongen, sen att ni har en del spelare och tränare som man verkligen avskyr p g a deras sätt och attityd är väl som Keano säger - det är ett bra tecken när andra avskyr en för då gör man något bra

Tackar, nu är ju de svåraste matcherna över för Arsenal, men vill ändå inte riktigt ta ut segern på förhand än. Vinner man mot Burnley och sen oavgjort på sista matchdagen så kan det ju handla om målskillnaden, som är väldigt jämn i nuläget. Tappar City poäng igen så är ju titelracet i princip över dock. Såg ett Arsenal fan i WH matchen som hade printat ut en Champions t shirt redan och viftade med, då skämdes man lite haha.
Egentligen ogillar jag att man utser bästa spelaren innan säsongen ens är slut, sånt borde la utses på sista matchdagen. Ja antagligen hade Bruno vunnit ändå, men det kan vara så jämnt mellan spelare att den som vinner titeln borde ha viss påverkan tycker jag. Den säsongen när Foden vann så hade också Rice kunnat vinna som största motståndaren, men eftersom City vann ligan så tyckte jag ändå att Foden förtjänade det som ett exempel.
Det återstår att se om Bruno kan slå rekordet, men oavsett är det ju en makalös säsong han gör. Man undrar ju hur Uniteds säsong hade sett ut utan honom.
