Citat:
Ursprungligen postat av
brukstjack
1. Det något oväntade är MDMA hos en 55-årig kvinna, kokain och amfetamin är båda centralstimulerande med liknande effekt. För en festknarkare/sällan knarkare är det nog inte helt ovanligt att man blir pålurad ladd bankat med tjack (den förra är betydligt dyrare). Men "bland(miss)bruk" är absolut inte ovanligt, i synnerhet hos festknarkare. I djupare missbrukarled är det vanligast att man skjuter antingen tjack eller heroin.
2. Förstår inte vad som är konstigt?
3-5. Missbruk inom polisen är förhållandevis vanligt.
1.
2. Om man som polis och dessutom viktig sådan och en person som dessutom levt på att sätta dit knarkare och knarklangare då borde man vara smartare en så om man nu vill dölja sitt missbruk.
Jag hade ju aldrig haft sådant bevisning i min bil eller i mitt hem, alternativ om jag ägde villa så hade jag grävt ned det i trädgården och endast tagit fram det vid behov. Tveksam att man börja gräva i folks trädgårdar vid husrannsakan.
3. Det har jag ingen aning om för mig låter det jättekonstigt att många poliser är missbrukare.
Fatta skammen bland sina kollegor när man åker dit för brott och speciellt inom det ämne man jobbat speciellt för.