2026-05-11, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Ja man undrar hur hon tänkte. Synd om tjejen.

Naiv, korkad, trasig, vänster. Något måste det vara.
Citera
2026-05-11, 19:58
Medlem
Idiotiskt.
Men vi vet inte hela händelsen.
dom kanske snackade i timmar, hon tyckte han verkade sjysst och trevlig, dom klickade, hon tänkte att detta var ödet, dom ville liksom inte avsluta det trevliga samtalet, hon kan åka hem senare också, detta var här och nu, fånga livet, fånga stunden, våga ta risker

Med dunster i ögonen följde hon med hem, kanske för att lära känna honom
kanske för att flirta o mysa

Men inte för att våldtas!!
Citera
2026-05-11, 20:04
Medlem
vi vet inte om dom möttes på centralstation (låst artikel)
Hon kan ha bott i nån RbnB eller hos nån kompis, han kan ha varit grannen dom småpratat med varje dag. När han såg hon slkulle åka, mot tåget,, bjöd han kanske in på ett sista "farväl"

Då dom inte skulle ses igen, och hon är i åldern man vill lära känna nya människor, kanske hon tänkte
"-jaaa, varför inte"
"en snabb te, så drar jag mot centralen. Han kanske är trevligt, en framtida vän"

Och så våldtog han henne.

Innan vi vet hela historienska vi inte dömma

https://www.gp.se/krim/man-bjod-pa-te-och-valdtog-kvinnan-flydde-genom-fonster.7153ce5c-93b4-49e5-a260-a8c5c0f94af4
Citera
2026-05-11, 20:04
Medlem
fjollciggs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VolleybollMolly66
Vem missar sitt tåg för en kopp te i en främlings lgh?

Jag gissar att tåget redan var missat och att nästa gick först om flera timmar. Frågan var nog heller inte så rak som ”ska’ru med hem och dricka te?” Troligare att han inledde med lite småprat, och att det var kyligt ute, och när han märkte att kvinnan frös så sa han att han bodde i närheten och att hon kunde vänta där. Och att han bjuder på te.
Citera
2026-05-11, 20:06
Medlem
Q-Trons avatar
En ganska oväntad twist på den här historian ändå:

Citat:
En afghansk medborgare döms till fyra års fängelse och utvisning för våldtäkt, olaga frihetsberövande och misshandel.

En biologisk man som identifierar sig som kvinna hoppade från ett fönster på andra våningen och fick livshotande skador efter att ha våldtagits och låsts in i den 26-åriga mannens lägenhet.

– Jag ska dräpa dig, sa han innan han drog tillbaka offret in i lägenheten efter ett av hennes försök att fly.

Källa: https://riks.se/nyheter/utvisas-efter-valdtakt-offret-sovdes-ner-med-livshotande-skador
Citera
2026-05-11, 20:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fjollcigg
Jag gissar att tåget redan var missat och att nästa gick först om flera timmar. Frågan var nog heller inte så rak som ”ska’ru med hem och dricka te?” Troligare att han inledde med lite småprat, och att det var kyligt ute, och när han märkte att kvinnan frös så sa han att han bodde i närheten och att hon kunde vänta där. Och att han bjuder på te.

Ja, typ nåt sånt.

Kanske var en Uber-förare.

Som 20-åring är man rätt naiv, frontal-loben inte utvecklad än.
för två år sen fick hon fan inte ens spela på lotto.
Citera
2026-05-11, 20:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q-Tron
En ganska oväntad twist på den här historian ändå:

Källa: https://riks.se/nyheter/utvisas-efter-valdtakt-offret-sovdes-ner-med-livshotande-skador

ohh, fy fan
Ett sånt svartsot hade jag aldrig följt med
framförallt inte om jag var transa
Citera
2026-05-11, 20:14
Medlem
Tingsrätten har beskyddat och släppt uk kräket förr

Citat:
Misshandlade annan kvinna
26-åringen döms även för misshandel mot en annan kvinna. Enligt åtalet hade han tagit stryptag, vridit hennes arm och knuffat omkull henne i samband med att hon befann sig i hans bostad för att ladda sin mobiltelefon.

Åklagaren hävdade också att 26-åringen spelat upp en porrfilm med "vidriga scener", tafsat på kvinnan och frågat om hon ville ligga med honom.

Tingsrätten friar honom dock från åtalet om sexuellt ofredande och skriver att det krävs mer än att den "förhoppningsfulle förföraren är allmänt osmaklig i sitt uppträdande och har svårt att läsa av sin eftertraktade partner".

https://www.gp.se/krim/man-bjod-pa-te-och-valdtog-kvinnan-flydde-genom-fonster.7153ce5c-93b4-49e5-a260-a8c5c0f94af4
Citera
2026-05-11, 20:17
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Haha, svenska kvinnor och deras dejting, LOL

Jag tycker inte ett skit synd om dem. Inte i fallet som det skrivs om i Expressen heller. Dejtar man och neger eller arab så får man skylla sig själv..

Fan till och med horor bojkottar ju negrer och araber men svenska kvinnor är fan bland det lägsta som finns när det kommer till karaktär. En rumänsk hora har mer vett i skallen
Citera
2026-05-11, 20:20
Medlem
Abdi-Lena-Alkissons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Jag tycker inte man skall skuldbelägga kvinnan alls. Det är synd om henne.
Det skall betonas hårt.

Men som en sidenote.
På samma gång har jag nog sett 20 fall av kvinnor i min vänskapskrets som bara senaste månaderna blivit tillsammans med män där jag såg röda flaggor direkt.
De blir ihop med någon manipulativ jävla pajas som bygger hela sin personlighet på "The Game" och sedan blir de besvikna för att den "roliga killen" visade sig vara totalt värdelös, substanslös och opålitlig.

"Men han är ju rolig", "men han är ju charmig", "Men han är så attraktiv när han dominerar rummet med sitt struntprat".

Babbe, neger eller tatuerad WT snubbe som heter Sonny/Lenny/Kevin/Liam med nån jävla guldlänk runt halsen . Faller man för nån av tre ovanstående grupper så får man skylla sig själv
Citera
2026-05-11, 20:22
Medlem
rex144s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Låter helt jävla sjukt. En främling kommer fram och "bjuder på te". Är inte det kodord för "bjuder på kuk"?

När de bjuder på te och märker att kvinnan försöker slingra sig och på ett fint sätt tacka nej då tar de fram rasistkortet och låtsas vara kränkta med tårar i ögonen säger att kvinnan har hemska fördomar när han har ärliga avsikter.

Bara för att han är arab är han inte människa?

Kvinnan får skamkänslor och vill då visa att hon är minsann ingen rasist och går med på tebjudning i hans lägenhet.
Senast redigerad av rex144 2026-05-11 kl. 20:27.
Citera
2026-05-11, 20:26
Medlem
Q-Trons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abdi-Lena-Alkisson
Jag tycker inte ett skit synd om dem. Inte i fallet som det skrivs om i Expressen heller. Dejtar man och neger eller arab så får man skylla sig själv..

Fan till och med horor bojkottar ju negrer och araber men svenska kvinnor är fan bland det lägsta som finns när det kommer till karaktär. En rumänsk hora har mer vett i skallen

Nu var det ju dock inte en biologisk kvinna som var offret i det här fallet, utan det var en så kallad "transformer".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in