2026-05-11, 11:05
Medlem
Saxat ur gp. Händelsen ägde rum på hisingen, Göteborg.
tyvärr betalvägg.
vem är kulturberikaren som fick 4 års fängelse och livstids utvisning.

"Hon skulle ha tagit tåget men lockades av mannens erbjudande om te. Precis när mannen serverat den varma drycken våldtog han henne.
Efteråt uttryckte han att kvinnan aldrig skulle få lämna bostaden: ”Jag ska dräpa dig”.
Till slut flydde hon genom ett vädringsfönster, sju och en halv meter över marken. Kvinnan fick livshotande skador i fallet."

Framkommer att han satt tebjudning i system.
avskum!
Citera
2026-05-11, 11:09
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
"Hon skulle ha tagit tåget men lockades av mannens erbjudande om te."

Så hon var på centralstationen för att ta sitt tåg å denna främling dök upp å erbjöd då om en kopp te?
Citera
2026-05-11, 11:11
Medlem
MrSwedeGliderRunts avatar
Haha, svenska kvinnor och deras dejting, LOL
Citera
2026-05-11, 11:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
"Hon skulle ha tagit tåget men lockades av mannens erbjudande om te."

Så hon var på centralstationen för att ta sitt tåg å denna främling dök upp å erbjöd då om en kopp te?
Låter helt jävla sjukt. En främling kommer fram och "bjuder på te". Är inte det kodord för "bjuder på kuk"?
Citera
2026-05-11, 11:24
Medlem
halaltarzans avatar
Det här kunde jag få fram också...

Citat:
Mannen fälls för våldtäkt och olaga frihetsberövande. Dessutom döms han för misshandel av en annan kvinna.

Riktig drömkille alltså. För övrigt kan jag ju bara undra vem som inte är svensk som uttrycker sig ”jag ska dräpa dig”?
Citera
2026-05-11, 11:26
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HORSVERIGE
Låter helt jävla sjukt. En främling kommer fram och "bjuder på te". Är inte det kodord för "bjuder på kuk"?
Låter sinnessjukt å som att inte hela historien berättas. Antingen är det som du skriver eller att hon skulle handla nå droger eller nåt. Men tebjudning.. Nä det köper inte jag.
Citera
2026-05-11, 11:42
Medlem
BalduinGrollers avatar
Han var artig nog att servera drycken innan han våldtog henne.
Citera
2026-05-11, 11:58
Medlem
Vettmaskinens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Låter sinnessjukt å som att inte hela historien berättas. Antingen är det som du skriver eller att hon skulle handla nå droger eller nåt. Men tebjudning.. Nä det köper inte jag.
Men om du läser artikeln så sägs det att han även tidigare har bjudit på te hemma till en kvinna och blivit våldsam.
Han bjuder på te sena kvällar/nätter vid centralen och hållplatser.
Naiva, korkade svenska brudar är stolta antirasister: de hoppar självmant ut från höga höjder.
Citera
2026-05-11, 12:04
Medlem
gladihattens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halaltarzan
För övrigt kan jag ju bara undra vem som inte är svensk som uttrycker sig ”jag ska dräpa dig”?

Eller hur. Historien låter uppdiktad, detta uttrycket vore osannolikt hos en svensk men helt otänkbart hos en kulturberikare.
Citera
2026-05-11, 12:09
Medlem
Prostituerad kanske som diktat upp en story.
Citera
2026-05-11, 12:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vettmaskinen
Men om du läser artikeln så sägs det att han även tidigare har bjudit på te hemma till en kvinna och blivit våldsam.
Naiva, korkade svenska brudar är stolta antirasister: de hoppar självmant ut från höga höjder.
Var framgår nationaliteten?
Citera
2026-05-11, 12:11
Medlem
Dirty.Harrys avatar
Stämmer det som står i artikeln så är det pinsamt hur naiva och korkade vissa kvinnor är. Det är nästan som om dom borde omyndighetsförklaras.
Det finns tydligen inga gränser för hur efterblivet och dumt det här låter.

Citat:
Ursprungligen postat av Vettmaskinen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in