2026-05-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Kommentar till Annas långa inlägg om dotterns födelsedagsfirande. 🤭

"Är du hypoman med tanke på dina långa inlägg jämt ?random people behöver inte veta i detalj vad du gör om dagarna ! en tanke bara"

Allt med Anna är ju Hyper ,inte hypo. Kvinnan är ju typisk Bipolär men besynnerligt långa maniska perioder just när något ska antecknas. Kilometervis av blaha ,trams och flams och så någon avhyvling på det . Väldigt onormalt för en snart 60 år gammal kärring som lever med ett barns intellekt.😵‍💫🤪🥴
Citera
2026-05-11, 15:22
Medlem
Citat:
Kommentar till Annas långa inlägg om dotterns födelsedagsfirande. 🤭

"Är du hypoman med tanke på dina långa inlägg jämt ?random people behöver inte veta i detalj vad du gör om dagarna ! en tanke bara"

Den verkar vara bortplockad nu
Citera
2026-05-11, 15:24
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av friscodricka
Den verkar vara bortplockad nu
Jag ser den fortfarande, postad 11 May 2026 09:08:41
Men det vore ett under om inte Anna fått spel och blockat plus raderat.
Senast redigerad av TPL 2026-05-11 kl. 15:28.
Citera
2026-05-11, 15:28
Medlem
Citat:
Jag ser den fortfarande, postad 11 May 2026 09:08:41

Hmmm under senaste inlägget? från klubben menar du?
Citera
2026-05-11, 15:35
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Hmmm under senaste inlägget? från klubben menar du?
Från följande inlägg, i förmiddags
Citera
2026-05-11, 15:46
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:

Baconburgare? Något slags bröd med... sallad? Tre frukter med ringlad chokladsås på. Det där kan vara bland det märkligaste jag sett serveras. Är det lunch? För hur många? Jag räknar till tre kaffe latte serverat i tekoppar (naturligtvis med en guldsked till Anna?). Gissar att baconburgaren (dränkt av ost) är till en bakfull dotter? Det märkliga brödet med sallad är skådebröd så vi inte ska tro att Anna ätit en flottig burgare. Fruktsalladen är efterrätt för någon? I Annas värld är det här en exklusiv gourmélunch. Det är det inte. Det är ett sunkhak som serverar hamburgare. Varför ens lägga upp den här bilden? Man får bättre mat på Viking lines cafeteria.
Citera
2026-05-11, 15:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/3TQ2qp3

Firande av Vanessa.
Kul att se Anna bredvid normalstora människor.
Stackars Vanessa är bara 150 cm lång vilket inte kan vara roligt men ändå betydligt lättare än för Antonio som är 160 cm.
Vanligtvis brukar inte barnen uppskatta när föräldrar gör sit till åtlöje men Annas barn är väl så vana att dom inte reagerar när hon ställer sig i vägen för folk och dansar 🙄
Sådana pussmunnar gör ju gäddorna på Dumpen!🤣
Citera
2026-05-11, 16:30
Medlem
osnutens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tuttlutt
https://postimg.cc/gallery/3TQ2qp3

Firande av Vanessa.
Kul att se Anna bredvid normalstora människor.
Stackars Vanessa är bara 150 cm lång vilket inte kan vara roligt men ändå betydligt lättare än för Antonio som är 160 cm.
Vanligtvis brukar inte barnen uppskatta när föräldrar gör sit till åtlöje men Annas barn är väl så vana att dom inte reagerar när hon ställer sig i vägen för folk och dansar 🙄
Den där kyparen verkar erfaren, och håller ett säkerhetsavstånd till Anna
Anna säger att dom gått till det stället i 27 år, så han har kanske fått "njuta" av hennes dans förut?
Citera
2026-05-11, 18:19
Medlem
Citat:

kan inte se, ser 5 kommentarer
Citera
2026-05-11, 18:34
Medlem
TPLs avatar
Citat:
kan inte se, ser 5 kommentarer
Slutet av hennes långa inlägg plus 2 kommentarer som jag kan se

"...TACK till mina tjejer för en kväll att minnas - Jag älskar er 😘 Inga är som ni @vanessabooktoledano @feliciabook @majalouiseaberg

carolawigren
Är du hypoman med tanke på dina långa inlägg jämt ?random people behöver inte veta i detalj vad du gör om dagarna ! en tanke bara
11 May 2026 09:08:41

astrommarielouise
Så himla underbart att läsa dina inlägg, får en liten inblick i era liv. ❤️❤️❤️❤️
11 May 2026 09:11:28
"
Citera
2026-05-11, 19:17
Medlem
Citat:
Slutet av hennes långa inlägg plus 2 kommentarer som jag kan se

"...TACK till mina tjejer för en kväll att minnas - Jag älskar er 😘 Inga är som ni @vanessabooktoledano @feliciabook @majalouiseaberg

carolawigren
Är du hypoman med tanke på dina långa inlägg jämt ?random people behöver inte veta i detalj vad du gör om dagarna ! en tanke bara
11 May 2026 09:08:41

astrommarielouise
Så himla underbart att läsa dina inlägg, får en liten inblick i era liv. ❤️❤️❤️❤️
11 May 2026 09:11:28
"

ser den från astromm men inte den övre
Citera
2026-05-11, 20:22
Medlem
trottwells avatar
All time high

Både börsen och Anna Book är all time high, snart kommer kraschen, i Annas fall handlar det om ett besök i den berömda gröna korridoren på psyket, eller i detta fall kanske det heter korridåren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in