2026-03-29, 15:22
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Anders Öfvergårds känga till Anna Book: ”Dum i huvudet”

Så sant!

https://www.aftonbladet.se/a/n11B4a
Det bästa han någonsin sagt ‼️👍😁💪🤣
Citera
2026-03-29, 15:25
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Roggaluktargris
Hon glömde lägga filter på högervaden och bananfoten i solariet.
Så jävla äckligt långa tånaglar 🤮🤢🤮...ser ut som klor 😵🤯😵‍💫. Är man så jävla fet så man inte når ner och klippa dem...då får man fan banta ‼️
Senast redigerad av Adventuros 2026-03-29 kl. 15:27.
Citera
2026-03-29, 15:35
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Förr hade Anna och Roberta middagar för 16-18 personer runt sitt köksbord i Solna, sen kom Arga snickaren och förstörde allt.
Tidigare kunde dom lätt få plats 20 pers i sin soffa, innan Arga snickaren kom och bytte ut den.
Hmm, hur har herrskapet det nu? Har Anna ofta bjudningar för 18 pers? TV-kvällar för 20 pers?

Vet inte varför videor om Anna och volontären hela tiden dyker upp i mitt flöde.

Här är Annas gnäll om resultatet av Arga snickarens insats. (6:24)

https://youtu.be/dTC8UmWcBfw
Härliga minnen! Och om jag minns rätt så fanns det inte ens en rimlig möjlighet att de skulle haft en större köksmöbel tidigare. Lika trovärdigt som hon skulle någonin ha haft 20 personer hemma samtidigt. Det har hon inte ens haft i villan i Märsta.
Sedan vill jag minnas att det var något med kyl och frys som hon också fick. Att Anna menade att den var trasig men att hon bara var för korkad för att förstå hur man ställde in den. Något i den stilen. Antagligen försökte en desperat Tooka att krama ur varenda krona ur produktionen i efterhand. Kristen och godhjärtad som bara ger och ger...
Citera
2026-03-29, 18:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adventuros
Det bästa han någonsin sagt ‼️👍😁💪🤣

Och jag håller med till 100% Riktigt DUM i huvudet
Citera
2026-03-29, 18:33
Medlem
Såg bilderna på henne hos frissan. Hennes egna hår var inte mycket att hänga i julgranen.
Citera
2026-03-29, 18:59
Medlem
TPLs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinkelhake
Såg bilderna på henne hos frissan. Hennes egna hår var inte mycket att hänga i julgranen.
Hur kan det bli så risigt på några veckor? Hon springer ju hos frissan nästan varje månad.
Citera
2026-03-29, 19:09
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TPL
Hur kan det bli så risigt på några veckor? Hon springer ju hos frissan nästan varje månad.
Många kvinnor generellt kan betala flera tusen för att få håret klippt en centimeter, men sedan ska det fönas och besprutas med alla möjliga kemikalier, för att se helt tipptopp ut i 48 timmar. Sedan är det dags igen. Men inte alla har råd med det.
Citera
2026-03-29, 20:19
Avstängd
Orkar inte scrolla i tråden !
Fick hon komma på Lundell bebisens kalas ?
Citera
2026-03-29, 21:15
Medlem
Svar på #argassnickarengate på AB: anna lägger upp en bild på sin telefonlista för dagen och skriver:

”VAD är det som händer i min Dm???
Blivit totalt bombad om varför jag
duckar @aftonbladet
W Förlåt! Men jag
förstår INGENTING. Aftonbladet har INTE sökt mig & varför i hela friden skulle jag behöva ducka någon? Vad är det som händer, på riktigt? Och varför i hela friden ljuger Aftonbladet?”

Hur vet hon att AB ljuger om hon inte har nån aning om vad som händer? 😇
Citera
2026-03-29, 22:11
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit
Svar på #argassnickarengate på AB: anna lägger upp en bild på sin telefonlista för dagen och skriver:

duckar @aftonbladet
W Förlåt! Men jag
förstår INGENTING. Aftonbladet har INTE sökt mig & varför i hela friden skulle jag behöva ducka någon? Vad är det som händer, på riktigt? Och varför i hela friden ljuger Aftonbladet?”

Som sagt....Dum i huvudet ‼️🤯😂
Citera
2026-03-30, 06:38
Medlem
Musslis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av purpleisafruit

duckar @aftonbladet
W Förlåt! Men jag

Hon menar väl att Aftonbladet ljuger om att de försökt nå henne?
Citera
2026-03-30, 07:28
Medlem
Studsbolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Khun-T
Anders Öfvergårds känga till Anna Book: ”Dum i huvudet”

Så sant!

https://www.aftonbladet.se/a/n11B4a

Inte ens Arga Snattaren står ut med Tunnans tokerier.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in