2026-05-11, 15:30
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Många trollkonton som är här inne nu och efterblivar sig.

Vet ej vilka du syftar på men du kom ju in så då ökade ju mängden med ett
Du svarade mig så ville du något? Jag har direktkontakt rakt in i Lundell huset om nödvändigt
Citera
2026-05-11, 15:39
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av UTube
Linnea fungera så som person, minns när Christofer berömmde henne och gav henne vad hon ville ha var allt drömmen men så fort Christofer sa ifrån anmälde hon honom för misshandel och anklagade honom inför Chloe
Jocke offrar sin stålthet, viker sig och smörar för Chloes skull, Jocke sätter Chloes bästa före sitt eget bästa
Hedersvärt och simpatiskt gjort av Jocke och det är vannligt förekommande i Lundell huset att Jocke offrar sin stålthet för att hjälpa anhöriga och vänner
Är det där babblet något han slår i Jonna?
Sällan hört något så befängt korkat.
Det är ju inte som att Linnéa bestämmer över Lillen.
Citera
2026-05-11, 16:04
Medlem
knark-kungens avatar
Citat:
Har hört ett rykte om att Linnea överväger döpa sitt egna barn, som Christofer tror är hans, efter Jockes Lilou eller någon variant på namnet
Det är ganska obehagligt gjort om hon faktist full följer
Ja det låter ju väldigt rimligt.

Din dyslexi är väldigt selektiv.

När trollkonton går på högvarv är Jockeboy jätte jätte aaaarjj
Citera
2026-05-11, 16:10
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Tror snarare det är Jockiboi som håller på att bajsa på sig faktiskt. Precis som han gjorde i TV.

Hur länge ska han klandras för det ejenkligen? Du är precis som BoJöran som klandrar Jocke flera deccennium senare för vad Jocke gjorde som 8-åring
Citera
2026-05-11, 16:23
Medlem
Citat:
Hur länge ska han klandras för det ejenkligen? Du är precis som BoJöran som klandrar Jocke flera deccennium senare för vad Jocke gjorde som 8-åring

Du menar för vad Jockiboi gjorde som 32-åring och sedan upprepat?
Citera
2026-05-11, 16:29
Medlem
LGDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du menar för vad Jockiboi gjorde som 32-åring och sedan upprepat?

Svara inte idioten, det är ett uppenbart troll. Skriv istället sådant som är relevant för tråden.

https://youtu.be/8B-VtJrrStg

Här bryter Axel ner "Jockiboooooois" olika manipulationsknep. Jycken är drivande och Anjo, känner till och med att han är "i koppel".
Citera
2026-05-11, 16:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LGD
Svara inte idioten, det är ett uppenbart troll. Skriv istället sådant som är relevant för tråden.

https://youtu.be/8B-VtJrrStg

Här bryter Axel ner "Jockiboooooois" olika manipulationsknep. Jycken är drivande och Anjo känner till och med att han är "i koppel".

Redan sett och känner till Jockibois diverse manipulationstekniker.

Mycket bra video btw.
Citera
2026-05-11, 16:44
Medlem
Citat:
Vet ej vilka du syftar på men du kom ju in så då ökade ju mängden med ett
Du svarade mig så ville du något? Jag har direktkontakt rakt in i Lundell huset om nödvändigt

Jag har en fråga till dig faktiskt. Du skriver att du har direktkontakt rakt in i Lundellhuset!
De har ju gått ut med att det huset är sålt. Det satt ju Jockiboi bl.a. och sade i en intervju med Anis don Denima. Hur förklarar du det?
Citera
2026-05-11, 17:05
Medlem
HudHertiginnans avatar
Har ni hört att det kommer en video ikväll på Medviks kanal som kan komma att bli mkt intressant. Om jag inte har missförstått kommer den att handla om Jockiboi på ett eller annat sätt. Tror att JB bajsar på sig i detta nu.
Citera
2026-05-11, 17:10
Medlem
UTubes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Har ni hört att det kommer en video ikväll på Medviks kanal som kan komma att bli mkt intressant. Om jag inte har missförstått kommer den att handla om Jockiboi på ett eller annat sätt. Tror att JB bajsar på sig i detta nu.

Kan göra ett försök att förmedla in den varning signalen in i Lundell huset men lovar inget
Citera
2026-05-11, 17:20
Medlem
Citat:
Kan göra ett försök att förmedla in den varning signalen in i Lundell huset men lovar inget

Ja snälla gör det. Ta samtidigt reda på varför Jockeyboy är så nervös för att medviktarna pratar om honom, vad är det han inte vill ska komma fram?

Du har mitt fulla förtroende. Jag litar på dig till hundra procent, trots att du har sporadisk dyslexi!
Citera
2026-05-11, 17:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan

Jätteintressant. Då uppmanar vi alla att titta på den! Lets go Medviktarna!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in