2026-05-07, 10:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loosec
Har Linda Lovelace lagt ned YouTube? Tre veckor sedan senaste vloggen nu?
Hon kör ju taxi nu så hon kanske tjänar tillräckligt på det. Dessutom börjar hon nog få svårt att hitta content till sin kanal. Ingen vill väl se henne bara stå och babbla om allt hon tänker göra och barnen är väl sällan där.
Citera
2026-05-07, 19:21
Medlem
Hon har börjat knega som oss andra dödliga. Då har man inte tid över att leka influencer. Hon har väl inget content direkt längre. Hur mycket finns det att göra i en liten tvåa. Hon har knappt barnen hellre. Hon har väl insett att inredningen i lägenheten är klar och hon har tjatat sönder om dansen, om sin kusin och det vanliga malandet.

Hon har ingen tvätt att vika längre då barnen inte är hos henne.
Citera
2026-05-07, 23:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26
Hon har börjat knega som oss andra dödliga. Då har man inte tid över att leka influencer. Hon har väl inget content direkt längre. Hur mycket finns det att göra i en liten tvåa. Hon har knappt barnen hellre. Hon har väl insett att inredningen i lägenheten är klar och hon har tjatat sönder om dansen, om sin kusin och det vanliga malandet.

Verkligheten kom även ikapp henne till slut.
Citera
2026-05-08, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Stoltmamma26

Nu verkar det bara vara Ture som är med mamma. Hon lägger ut 3 bilder på instagram då de äter snabbmat. Inte direkt någon nyhet.
Citera
2026-05-08, 21:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Nu verkar det bara vara Ture som är med mamma. Hon lägger ut 3 bilder på instagram då de äter snabbmat. Inte direkt någon nyhet.
Ture är ju ledig på fredagar så då brukar hon ha honom ensam.
Citera
2026-05-10, 10:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svbk-tant
Trevliga inlägg på Youtube av H de 2 senaste avser jag då. I intervjun med S så nämdes inte mamma med ett ord. Hon längtade också till alla skolavslutningar som kommer Moa tar ju studenten och i den gästlistan ingick då inte L. Roligt också att se att barnen har kompisar och att de kommer och leker. Hos H är det "öppet hus".Moa bad H om hjälp att sy trots att hon numera har körkort och kan åka till mamma och få hjälp.

I Hampus senaste vlogg så kan man ”läsa mellan raderna” att det verkar ha skurit sig rejält mellan Linda och Moa för Hampus ska göra Moas mat till studenten nånting som Linda har gjort till dom äldre barnen och sen är det även prat om att även Linda inte ska komma till Moas student och även om Linda har flyttat från Strömsund så kan hon ju fixa studenten hos sin mamma eller så kan dom vara hos Erik som även han kan fixa inför den dagen men icke.
Citera
2026-05-11, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jag-heter-Linnea
I Hampus senaste vlogg så kan man ”läsa mellan raderna” att det verkar ha skurit sig rejält mellan Linda och Moa för Hampus ska göra Moas mat till studenten nånting som Linda har gjort till dom äldre barnen och sen är det även prat om att även Linda inte ska komma till Moas student och även om Linda har flyttat från Strömsund så kan hon ju fixa studenten hos sin mamma eller så kan dom vara hos Erik som även han kan fixa inför den dagen men icke.
Att hon hellre har sin studentmottagning i H:s hus med trädgård kan jag ändå förstå, så att hon varken är hos E eller L ser åtminstone inte jag som konstigt. Däremot noterades det i H:s kommentarsfält att L aldrig nämndes som gäst, vilket definitivt indikerar att något är fel. Har dom setts alls sedan förra året, vad man har fått se? Var L med och firade hennes artonårsdag? Jag vill minnas att hon inte var det.
Citera
2026-05-11, 22:48
Medlem
Luften har gått ur Paddan Linda som lyser med sin frånvaro på sin kanal.
Men istället maxar verkligen Hampus exponeringen av den tioåriga flickan.

Varför i helvete ska hon intervjuas för hela världen att se?
Alla tanter i kommentarerna som säger hur söt och klok tjej hon är, vilket hon säkert är, men se den andra sidan utav myntet.

Tror inte Signe tycker det är så hemskt kul att se denna video när hon blir tonåring eller den värsta delen hur Ai till slut kan göra vidriga saker av det hela.

Paddan och narcissistbögen borde ha någon form av förbud utav sociala medier och Erik bör ha full vårdnad.
Barnen kommer tacka Erik en vacker dag för att han iaf inte hängt ut dom för content hela deras barndom.
Citera
2026-05-12, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles
Att hon hellre har sin studentmottagning i H:s hus med trädgård kan jag ändå förstå, så att hon varken är hos E eller L ser åtminstone inte jag som konstigt. Däremot noterades det i H:s kommentarsfält att L aldrig nämndes som gäst, vilket definitivt indikerar att något är fel. Har dom setts alls sedan förra året, vad man har fått se? Var L med och firade hennes artonårsdag? Jag vill minnas att hon inte var det.

Tror dom åt pizza hemma hos Linda i radhuset med dom små barnen och en av tvillingpojkarna men kan minnas helt fel men annars lär dom inte umgås mer än till jul för Linda verkar ju inte ha tid och enligt Linda så har Moa mycket på skolan nu inför studenten men jag tror hon har nån timme över för att hinna umgås med mamma för hon har ju tid att åka till Hampus för att få hjälp med grejer.
Citera
2026-05-12, 11:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Alla tanter i kommentarerna som säger hur söt och klok tjej hon är, vilket hon säkert är, men se den andra sidan utav myntet.

Tror inte Signe tycker det är så hemskt kul att se denna video när hon blir tonåring eller den värsta delen hur Ai till slut kan göra vidriga saker av det hela.

Paddan och narcissistbögen borde ha någon form av förbud utav sociala medier och Erik bör ha full vårdnad.
Barnen kommer tacka Erik en vacker dag för att han iaf inte hängt ut dom för content hela deras barndom.

Som nån skrev så har väl Linda slut på idéer hon kan inte renovera lägenheten eftersom det är en hyresrätt hon kan inte möblera om, rensa garaget, shoppa eller baka i varje vlogg det blir ju verkligen tjatigt
Citera
2026-05-12, 11:26
Medlem
Luftiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Retrouvailles

Det är ju ett statement från Lindas sida att flytta till en liten tvåa, tio mil bort, där det med nöd och näppe finns plats för de minsta barnen, om de är villiga att dela säng. Hon har dessutom övergett huset i Strömsund, så det finns ingen fysisk plats för den äldsta dottern någonstans i Lindas liv. Jag tror att hon bestämde, när dottern och sonen valde att lämna Fritzl-källaren för att bo hos Erik, att de "valt sida" och att de numera tillhör fienden. Vill dottern ha ett umgänge så måste hon aktivt söka upp Linda men med tanke på att hon har två någorlunda fungerande föräldrar på hemmaplan, så blir det naturligtvis så att mor och dotter glider isär.

Jag tror att Linda kommer att sluta som en extremt bitter och ensam kvinna. Hon har skapat en stor familj men så fort någon inte dansar efter hennes pipa blir de förvisade, en efter en. Barnen kommer naturligtvis inte att söka hennes sällskap i framtiden, när de själva har familjer och det dessutom finns värme och gemenskap i det som Erik och Hampus skapat i sina respektive nya liv. I Lindas liv finns bara Linda och de som är villiga att vara henne till lags i alla lägen.
Citera
2026-05-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer

Jag är en av tanterna som tycker om S men som även kan se den andra sidan av myntet. Barn ska inte exponeras på detta sätt. Hon kanske tycker att det är roligt och spännande nu men det kommer en framtid och då kanske hon tycker att hon borde ha sluppit detta. Jag tycker att H ska sluta att lägga ut barnen han kan nöja sig med att visa vad N och han gör tillsammans. Det behövs kanske inte 2 videos i veckan för så mycket händer inte vad vi ser. Vi har sett nog av barnen nu låt dem vara ifred. Det är visst bara E som har förstått detta så en stor eloge till honom för att han har en fristad för dessa barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in