2026-05-08, 22:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSwedeGliderRunt
Förstår hur du menar, svenska kvinnor speciellt imponeras av sådana, kaxiga babbeclovvner.
https://youtube.com/shorts/OMP9d1FZdCQ
https://youtube.com/shorts/G_IW_1S9RQU
https://youtube.com/shorts/vYYZtJd0Lt0
Sätt dom på plats en gång och se hur hela "spelet" vänder. Även invandrarbrudar kommer nu tycka du är kingen.
Citera
2026-05-09, 00:26
Medlem
KapitalismKnullads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NapoleonLaRue
Sätt dom på plats en gång och se hur hela "spelet" vänder. Även invandrarbrudar kommer nu tycka du är kingen.

Jag är inte intresserad av att separera efter var man kommer ifrån, men det du säger stämmer nog. Alltså det behöver ju inte vara såhär dramatiskt. Man ser det överallt hela tiden. Man kan se det i ett vanligt samtal. Någon dum, naiv snorvalp tror att de vet något och försöker dominera bordet fast de bara pratar strunt. Tjejerna fastnar direkt.

Men det du sa stämmer också. Jag har som en sport att slänga ut folk som är högljudda i tysta avdelningen på tåget. Det kommer in någon stöddig fjant som är högljudd, pratar och spelar musik. När de sedan får gå iväg med svansen mellan benen kan man tydligt se hur kvinnorna växlar läge.
Det är väldigt underligt att se.

Det är väl delvis sånt här som får mig att fundera på om jag ens vill ha en relation. Jag kan inte respektera det där.
Citera
2026-05-09, 01:10
Medlem
Nej det älskar ingen förutom fåniga fjortisar med mindervärdeskomplex. Men söker de deras bekantskap är det fullt förståeligt att man som kille blir sur.

En del brudar minns man ju blev lite imponerade i den åldern, men de tycks ofelbart ha kommit på bättre tankar. Men de vet, de vet. Och så de skäms.

Eller förresten, en del fattar aldrig.
Citera
2026-05-10, 16:29
Medlem
Arneweisskorrvs avatar
Jag tycker mer att beteendet påminner om majoriteten chefer, som inte uppskattar verkstad, dom vill bara ha snack och låter sig manipuleras av den fetaste latmasken med den lenaste truten.

Medan chefen visar noll uppskattning mot dom som fanimej tar i och jobbar.
Citera
2026-05-10, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappaTribe
Jadu, du missade kanske den viktigaste egenskapen då: Humor.

Ja, fast en kvinna som väljer en man bara på humor är ju idiot.
Då skulle precis vilken clown som helst kunna lära sig 10 skämt och bräda
Brad Pitt. Man skulle bara kunna blunda och räkna ini, mini, moe helt random och sedan lära den snubben vara lite rolig.
Citera
2026-05-11, 07:04
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KapitalismKnullad
Ja, fast en kvinna som väljer en man bara på humor är ju idiot.
Då skulle precis vilken clown som helst kunna lära sig 10 skämt och bräda
Brad Pitt. Man skulle bara kunna blunda och räkna ini, mini, moe helt random och sedan lära den snubben vara lite rolig.

Det får man tycka, det är ett finspel mellan charm och humor såklart.

Tjejer vill ha roligt helt enkelt.
Citera
2026-05-11, 12:19
Medlem
Citat:
Det får man tycka, det är ett finspel mellan charm och humor såklart.

Tjejer vill ha roligt helt enkelt.

Ja, så om Josef Fritzl drar några skämt, kanske plinkar lite på en gitarr, sätter på sig en lustig hatt, kanske pratar högt och brett, men bara massa nonsens, JA DÅ jävlar blir det blött i trosan.

Är du kvinna och faller för sådan här skit så är du idiot.
Är du man så är du manipulatör.

Jag känner bara sådant äckel mot människor som är såhär lättlurade. Jag vill bara kräkas på dem.
Sluta var dum i huvudet.
Citera
2026-05-11, 14:06
Medlem
PappaTribes avatar
Citat:
Ja, så om Josef Fritzl drar några skämt, kanske plinkar lite på en gitarr, sätter på sig en lustig hatt, kanske pratar högt och brett, men bara massa nonsens, JA DÅ jävlar blir det blött i trosan.

Är du kvinna och faller för sådan här skit så är du idiot.
Är du man så är du manipulatör.

Jag känner bara sådant äckel mot människor som är såhär lättlurade. Jag vill bara kräkas på dem.
Sluta var dum i huvudet.

Att du jämför manipulation med charm och humor säger rätt mycket om hur lite intelligens du besitter.
Citera
2026-05-11, 14:35
Medlem
Citat:
Att du jämför manipulation med charm och humor säger rätt mycket om hur lite intelligens du besitter.

Men din jävla idiot. Om man kör mer eller mindre alla tricks från boken "The Game" nog fan är man manipulativ.
Det är du som är korkad.
Tror du att detta är "charm" eller?
https://www.youtube.com/watch?v=yPtYd7TzKDQ

Fan 2000-talet ringde och undrade om du kunde göra hembesök. Ditt jävla kukface.
Kör lite mystery method vettja. Sätt på dig en sombrero och prata höööögt.
Senast redigerad av KapitalismKnullad 2026-05-11 kl. 14:38.
Citera
2026-05-11, 14:38
Medlem
erikp121s avatar
Citat:
Men din jävla idiot. Om man kör mer eller mindre alla tricks från boken "The Game" nog fan är man manipulativ.
Det är du som är korkad.
Tror du att detta är "charm" eller?
https://www.youtube.com/watch?v=yPtYd7TzKDQ

Ditt jävla kukhuvud.
Bara kika på främsta kommentaren och sänk en bärs, dra en lina eller något?

Som man bäddar får man ligga, jag kör rått som en jävla hund helt obäddat.

Själv lyssnar jag på Ayo och fristilar istället "i judinnor blir jag kär".
Citera
2026-05-11, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made
Du måste förstå att kvinnor är lite efter. Då faller bitarna på plats.

Sen säger dom att dom vill ha känsliga killar som lyssnar. Men finns ingenting dom avskyr mer än dessa, de anses som svaga och "kvinnliga" vilket blir väldigt lustigt med tanke på.

Sen väljer också kvinnor partner utifrån makt, social status och pengar.

Finns inte så mycket att göra just nu åt det eftersom dom är ute och snurrar väldigt mycket för tillfället. Däremot är det nog bara tillfälligt eftersom det inte fungerar nå bra för någon.

Men ok, men om det bara finns lättlurade idioter där ute som blir lurade av Neil Strauss-wannabees, vad fan skall man göra då?
Citera
2026-05-11, 15:02
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Men ok, men om det bara finns lättlurade idioter där ute som blir lurade av Neil Strauss-wannabees, vad fan skall man göra då?

Bara sitta lugnt i båten. Saker svänger otroligt fort idag. Alldeles nyss var det tabu och fick massa konsekvenser att kritisera massinvandringen.
Nu några få år senare är det helt okej, till och med vad som är på modet.

Folk idag, särskilt kvinnor är så lättledda. Dom är ängsligt nervösa, men vet instinktivt vart vindarna blåser och anpassar sig, som dom alltid gjort.

Problemet är snarare hur man ska kunna bli intresserad av så ryggradslösa kräk?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in