Citat:
Ursprungligen postat av
Disciplina
Sådana här trådar är så jävla roliga. I tråd 1 hävdas bittert att alla kvinnor vill ha män som ser ut som Brad Pitt och att vanliga killar inte har en chans. Sedan kommer någon annan in och startar en tråd om hur kvinnor bara dras till pratkvarnar och att det inte spelar någon roll om man så ser ut som en avdankad kändis som inte varit snygg på 30 år. Sedan sitter killarna på något jävla sätt precis bredvid varandra och är bittra över dumma kvinnor som väljer bort dem och låtsas helt enkelt inte om att de säger precis motsatta saker och att det uppenbarligen finns tjejer som attraheras av bådadera.
Är man utåtriktad och pratar mycket får man ofta mer uppmärksamhet i sociala sammanhang, men det betyder inte att alla vill ligga med en. Khat är värdelöst som partydrog och kan man inte snacka får man väl lära sig spela gitarr.
Jag förstår vad du menar, men jag bryr mig inte om hur andra uppfattar saker. Den här tråden handlar om det jag skrev. Om gaphalsar.
De verkar förväxla självsäkerhet med kompetens.
Jag är inte särskilt brydd om detta.

Jag är så passa gammal att det mesta känns blazé, men det är ändå ett märkligt och lite komiskt fenomen.