2026-05-11, 10:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av junk
Dom är gifta, säkert redan avklarat den biten tror inte att han är så korkad. Fast det kanske fanns krav från henne, han påstår väl att han får ligga betydligt mer än övriga torrbollar på mensa. Skulle inte vara förvånad om dom har något slags öppetförhållande där hon får ligga runt med andra och att han låtsas gilla swingerpartys.

Fasen, det visste jag ju. Säkert att dom har äktenskapsförord iaf, ja.
Citera
2026-05-11, 13:08
Medlem
junks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svengustav
Måste svida för honom att han behövt sänka utgångspriset på gården med 10,7%.
Med den fantastiska sjöutsikten borde han ju få några miljoner extra.

Ja se där och tror faktiskt inte att det räcker, jag skulle inte stå ut att bo på den gården utan att köpa huset som står mitt framför och renovera skapligt på insidan.

Citat:
7 950 000 kr
8 900 000 kr -11 %
Citera
2026-05-11, 14:04
Medlem
2560ps avatar
Citat:
Måste svida för honom att han behövt sänka utgångspriset på gården med 10,7%.
Med den fantastiska sjöutsikten borde han ju få några miljoner extra.

Har hon så bråttom därifrån? Gården har väl inte legat ute särskilt länge.
Citera
2026-05-11, 14:51
Medlem
Citat:
Ja se där och tror faktiskt inte att det räcker, jag skulle inte stå ut att bo på den gården utan att köpa huset som står mitt framför och renovera skapligt på insidan.
Booli säger -10,7% för mig.

Citat:
Ursprungligen postat av 2560p
Har hon så bråttom därifrån? Gården har väl inte legat ute särskilt länge.
25e mars skrevs inlägget på bloggen. Så lite bråttom verkar de ha.
Citera
2026-05-11, 15:33
Medlem
HRCs avatar
Nu kör Lena en drive på Facebook för att som det verkar stärka sitt varumärke. Det läggs ut något inlägg per dag om olika saker hon ägnar sig åt, jobbmässigt och privata hobbies och intressen.

Mycket att stå i, minst sagt. Man undrar ju lite kring syftet med denna plötsliga exponering. Hon brukar hålla en låg profil och inte göra mycket väsen av sig på sociala medier. Knakar det i fogarna så att hon behöver stärka upp den egna kassan och intäkterna, tro....
Citera
2026-05-11, 16:08
Medlem
junks avatar
Citat:
Booli säger -10,7% för mig.

25e mars skrevs inlägget på bloggen. Så lite bråttom verkar de ha.

Tog siffrorna från hemnet, men i trakten runt Sätila måste man väl kunna hitta bättre hus/gårdar en just deras. Känns som ett överpris och lite för hög tro att sina många följare ska trissa upp priset för att få bo i författarens skithus.
Citera
2026-05-12, 12:02
Medlem
Citat:

Exakt min åsikt med.

Grannen är ju ett FULLSTÄNDIGT haveri. Att wilderäng inte köpt det är helt otroligt. Men den Asperger-muppen har väl gjort en värdering av huset och bjuder inte mer än marknadsvärdet. Trots att han enligt egen utsago inte har några lån.

Likaså med hans egna hus. Ser hemskt ut invändigt. Säkert praktiskt och funktionellt men helt utan charm. Känner igen fenomenet från när besserwissrar får fria händer. Blir skit av alltihop.
Citera
2026-05-12, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Exakt min åsikt med.

Grannen är ju ett FULLSTÄNDIGT haveri. Att wilderäng inte köpt det är helt otroligt. Men den Asperger-muppen har väl gjort en värdering av huset och bjuder inte mer än marknadsvärdet. Trots att han enligt egen utsago inte har några lån.

Likaså med hans egna hus. Ser hemskt ut invändigt. Säkert praktiskt och funktionellt men helt utan charm. Känner igen fenomenet från när besserwissrar får fria händer. Blir skit av alltihop.

Orkar inte kolla upp tråden... men bodde inte hans barn i huset bredvid?
Citera
2026-05-12, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01

Trodde det med men så är tydligen inte fallet.
Citera
2026-05-12, 13:25
Medlem
Kaenkelberries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zingo01

Ja huset i sig är defenitivt inget speciellt.
Trist som bara den och exvis köket ser utdaterat ut (90-tals stajl).
Verkar ligga mitt ute i skogen också och speciellt kvinnor är generellt inga fans av det.
Känns som en smal kategori eventuella köpare av detta objektet.
Tror det blir svårsålt och nu har jag priset redan reducerats på miljonen efter 3v
Citera
2026-05-12, 13:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaenkelberrie
Ja huset i sig är defenitivt inget speciellt.
Trist som bara den och exvis köket ser utdaterat ut (90-tals stajl).
Verkar ligga mitt ute i skogen också och speciellt kvinnor är generellt inga fans av det.
Känns som en smal kategori eventuella köpare av detta objektet.
Tror det blir svårsålt och nu har jag priset redan reducerats på miljonen efter 3v

Kanske var tur att de väntade med att bestämma vart de ska flytta. Pengarna räcker kanske bara till grannbyn
Orkar inte ens leta efter bevaka slutpris för det har förstås den galningen sett till att dölja.
Citera
2026-05-12, 15:10
Medlem
Kaenkelberries avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Alexosigge
Kanske var tur att de väntade med att bestämma vart de ska flytta. Pengarna räcker kanske bara till grannbyn
Orkar inte ens leta efter bevaka slutpris för det har förstås den galningen sett till att dölja.

Blir väl en hyresrätt i Götet antagligen.
Då kommer alla skällsord på Göteborg försvinna och han kommer berätta ständigt och jämt om hur jävla bra han bor och racka ner på vart andra väljer att bosätta sig. I vanlig ordning är han raljant och nedsättande.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in