2025-01-29, 12:25
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mrsoysauce
Gbl och ghb, skillnad? Fick just länk till en sida från nederländerna som säljer gbl kamouflerat som multigel remover till färg och allt möjligt 320kr 100ml en bra dos ska va 2ml.

Skillnaden? Hälsofarlig - narkotika i lagen. Smaken: gbl kemisk och "frätande" smak. Kort och "hårt" rus.

Ghb smakar mer oljig och neutral, beror på kocken, kan vara väldigt salt med i smak (beror på ph värde). Ruset är längre och goare tyckte jag.
Så koka om ditt gbl till ghb skulle jag rekomendera!
Citera
2025-02-05, 02:38
Medlem
Gbl klassas hälsofarligt

Ghb smakar salt och är ofta lite trögflytande. Gbl Gamma byterone lactone.
Med e på engelska är inte narkotika klassat. Vi beställde mycket från Polen och Tyskland. Köp minst 0,5 l för ett lättare kok.
Var försiktig och det är svårt att få tag i bra kaustiksoda idag.
Senast redigerad av Peopaus 2025-02-05 kl. 02:40. Anledning: tillägg
Citera
2025-05-03, 15:22
Medlem
Unoerros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SpOeNdi
Skillnaden? Hälsofarlig - narkotika i lagen. Smaken: gbl kemisk och "frätande" smak. Kort och "hårt" rus.

Menar du att något är klassat som hälsofarligt likställs med att det är narkotika sett till straff om man beställer eller innehar det? Jag blev själv sugen på att beställa en flaska GBL nu i mixen som nämnts tidigare, men så klart visar det sig att skiten skickas från Nederländerna, som allt annat man är intresserad av, så nog fan lär det kontrolleras i tullen. Undrar om det öht är lönt att försöka beställa hem det, och vad risken egentligen är om det blir jidder.
Citera
2025-05-03, 21:50
Medlem
SpOeNdis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Unoerro
Menar du att något är klassat som hälsofarligt likställs med att det är narkotika sett till straff om man beställer eller innehar det? Jag blev själv sugen på att beställa en flaska GBL nu i mixen som nämnts tidigare, men så klart visar det sig att skiten skickas från Nederländerna, som allt annat man är intresserad av, så nog fan lär det kontrolleras i tullen. Undrar om det öht är lönt att försöka beställa hem det, och vad risken egentligen är om det blir jidder.

Nä, skillnaden på gbl och ghb.
Citera
2025-05-20, 12:53
Medlem
Nån som vet hur det ser ut med gbl i Ungern?
Mvh
Citera
2026-02-06, 09:34
Medlem
Vad är standard priserna/dl nuförtiden? 6-700? Kan tillägga att jag bor i storstaden.
Citera
2026-02-07, 21:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 7heaven11
Vad är standard priserna/dl nuförtiden? 6-700? Kan tillägga att jag bor i storstaden.
Trodde inte det fanns g att köpa i Stockholm. Torka sen ett par månader.
Citera
2026-04-10, 10:36
Medlem
Tänkte testa 1.4 BDO i kväll, vad rekommenderar ni att man börjar med 0.5 eller 1 ml? Kommer blanda det med läsk och svepa.
Citera
2026-04-16, 22:24
Medlem
Slussenyaos avatar
När jag gick på metadon å körde gobbe. Alltså jag fick de utskrivet gick på laro. Men varje gång jag tog mådde jag illa. Eller däckade. Lite gungig men ingen kåthet eller må bra känslor. För innan laro å jag tog gobbe älskade jag det. Har bytt till buvidal nu och tänkte köpa en flaska och hoppas att de blir som vanligt att man mår skit bra på de osv .. någon som har liknande effekt?
Citera
2026-05-10, 21:53
Medlem
Testade 1 ml BDO.
Var inte mycket till effekt som typ en eller två öl. Inget euroforiskt.

Ska testa 2 ml om någon dag
Citera
2026-05-11, 11:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagsagpappakyssa
Testade 1 ml BDO.
Var inte mycket till effekt som typ en eller två öl. Inget euroforiskt.

Ska testa 2 ml om någon dag

1ml BDO är för snålt. 1ml gbl funkar men när det kommer till 1.4bdo så lär man köra 2ml - 4ml
Citera
2026-05-12, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kurdiskaHunden
1ml BDO är för snålt. 1ml gbl funkar men när det kommer till 1.4bdo så lär man köra 2ml - 4ml
Tack för ditt svar ska testa 2 ml imorgon! Är det bättre och köra det fastande?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in