Länk till artikeln:
https://www.gp.se/krim/man-bjod-pa-te-och-valdtog-kvinnan-flydde-genom-fonster.7153ce5c-93b4-49e5-a260-a8c5c0f94af4
Ur artikeln:
"I domen står det: "tingsrättens bestående intryck är att han söker kontakt på detta sätt, genom att på småtimmarna och tidig morgon uppehålla sig på hållplatser och tågstationer."
Han hade även gjort samma sak mot en annan kvinna då han släpat hem henne från en busshållplats och satt på porrfilm och sedan strypt henne. När hon inte ville knulla ska han ha ropat och undrat varför hon ens följde med.
Så han verkar gå fram till ensamma kvinnor på stationer och erbjuda te hemma hos sig. Tyder på någon tedrickarkultur, typ Iran eller Afghan eller Indier. Väl där så har han väl bilden att de ska betala eller att de inser att dricka te är synonymt med strypsex.
Kvinnorna kan kanske ha varit från samma land eller om de är svenska så tänker jag mig vänsterstilen, ungefär de som bor i Majorna och Kville och tänker "Nä, jag vet att det är skumt att gå hem till en man jag precis har träffat men han verkar trevlig och det vore väldigt rasistiskt av mig att anta det värsta om denna stackars invandrare"
Nu fick 20-åringen som hoppade ut genom fönstret betala med men för livet vilket är synd.
Vi får hoppas att vår slappa hovrätt eller migrationsdomstol inte stoppar utvisningen av någon minimal anledning.