2026-05-11, 05:59
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Måhända medlem /-mar i en ondskefull sekt som spelar in vidrigheterna.

Ja men det behöver inte vara sekt för det. Det är ju stort på nätet att plåga och döda djur live och lägga ut. Så jävla stört:

https://www.bbc.com/news/articles/c5yp9w5kyw7o
Senast redigerad av Fleavmoe 2026-05-11 kl. 06:04.
Citera
2026-05-11, 06:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Satanhelvete12345
Lite sjukt tänkt .så du menar folk som lever på soc är djurplågare .jag tror mer på att det är nån som blivit sjuk I huvet .
Sånt händer .
Jag menar givetvis det är dina idoler, de bidragsberoende ny adeln givetvis som för med sig så mycket spännande till sverige
Citera
2026-05-11, 06:21
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Jag menar givetvis det är dina idoler, de bidragsberoende ny adeln givetvis som för med sig så mycket spännande till sverige
Människorna i den här tråden kommer aldrig erkänna att det ens finns möjlighet till det. I deras värld är det jägarkåren som plågar djur och spelar igelkottsfotboll. De har inte förmåga att se att detta är ett resultat av den värld de själva byggt.
Citera
2026-05-11, 06:24
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Människorna i den här tråden kommer aldrig erkänna att det ens finns möjlighet till det. I deras värld är det jägarkåren som plågar djur och spelar igelkottsfotboll. De har inte förmåga att se att detta är ett resultat av den värld de själva byggt.

Människor plågar djur oavsett var de kommer ifrån.
Citera
2026-05-11, 07:13
Medlem
Kebabkas avatar
Är det no lives matter och liknande grupper?
Citera
2026-05-11, 07:33
Medlem
GeneralRuskendruls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Människor plågar djur oavsett var de kommer ifrån.
Ja absolut. Men det du vägrar inse är att i vissa kulturer anses det fel medans i andra är det ett okej beteende.
Citera
2026-05-11, 07:41
Medlem
ViribusUnitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
En kanin får inte brännmärken av harpest/skabb.
Södertälje och Norsborg är båda områden med drösvis med invandrare, så överhängande risk att de som gjort dessa vidrigheter är just invandrare.

Det finns verkligen en fäbless hos denna klientel att ge sig på värnlösa -- samma med våldtäkterna inom äldreomsorgen m.m.
Citera
2026-05-11, 07:47
Medlem
vanartads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Ja jag har sett bilderna på dem på sociala medier. Det är horribelt. Människor som plågar djur är riktigt farliga.
Detta är en person som håller på att träna inför att kunna utföra liknande brott mot människor.
Måtte fanskapet snart försvinna från planeten
Citera
2026-05-11, 08:09
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GeneralRuskendrul
Ja absolut. Men det du vägrar inse är att i vissa kulturer anses det fel medans i andra är det ett okej beteende.

Hoppsan Kerstin, det har jag aldrig sagt att jag inte inser.
Citera
2026-05-11, 10:37
Medlem
Varg?

Hur fångar dom ens de supersnabba hararna annars?
Citera
2026-05-11, 10:56
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FilipDick
Varg?

Hur fångar dom ens de supersnabba hararna annars?

Så vargen har varit i Södertälje och rakat och bränt kaniner?

Kaniner fångas ganska lätt med bur och nät som spänns upp. Smådjurschansen är experter på det och fångar årligen in massor av dumpade kaniner.
Citera
2026-05-11, 11:04
Medlem
Djurplågare är jordens avskum. Fega och riktigt vidriga människor som njuter av att skada försvarslösa djur. Äckligt. Det finns inget starkt i att plåga ett oskyldigt liv, bara feghet och ren jävla ruttenhet.

Hade kunnat döda en djurplågare om jag någonsin stöter på en. Jävla smuts
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in