2026-05-10, 22:18
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rumpollon
Med tanke på vilka områden de hittats och vilka som bor där och gillar djurplågeri borde ju hela poliskåren där avgå om de inte vet vilka som ligger bakom det här.

Jag hoppas folk träder fram och anmäler. Det här är så stört och fegt och allvarligt på samma gång.
Citera
2026-05-10, 22:24
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Jag hoppas folk träder fram och anmäler. Det här är så stört och fegt och allvarligt på samma gång.
Bara gå in på närmaste socialkontor kan nästan lova de skyldiga är klienter där
Citera
2026-05-10, 22:30
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:

Mycket möjligt.
Citera
2026-05-10, 22:47
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Ja jag har sett bilderna på dem på sociala medier. Det är horribelt. Människor som plågar djur är riktigt farliga.

Måhända medlem /-mar i en ondskefull sekt som spelar in vidrigheterna.
Citera
2026-05-10, 23:05
Medlem
Källa på att de blivit torterade och inte råkat ut för harpest/skabb....? Det enda jag hittade efter detektivarbete var ett fall för 20 år sedan, med torterade kaniner och brännmärken och någon incident 2016.
Senast redigerad av skatterattsjurist 2026-05-10 kl. 23:13.
Citera
2026-05-10, 23:18
Medlem
Vit-Brandbils avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Källa på att de blivit torterade och inte råkat ut för harpest/skabb....?

En kanin får inte brännmärken av harpest/skabb.
Södertälje och Norsborg är båda områden med drösvis med invandrare, så överhängande risk att de som gjort dessa vidrigheter är just invandrare.

Straff: samma som de utsatt kaninerna för. Brännmärkning, naglar urryckta, klippta öron och sen som avslutning ett skott i pannan. Blir både billigt och vi slipper få ut dessa i samhället.
Citera
2026-05-10, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vit-Brandbil
En kanin får inte brännmärken av harpest/skabb.
Södertälje och Norsborg är båda områden med drösvis med invandrare, så överhängande risk att de som gjort dessa vidrigheter är just invandrare.

Straff: samma som de utsatt kaninerna för. Brännmärkning, naglar urryckta, klippta öron och sen som avslutning ett skott i pannan. Blir både billigt och vi slipper få ut dessa i samhället.

Brännmärkning och dylikt låter mer som ockultism och är vanligt förekommande i satanistiska kretsar/ritualer, om informationen stämmer, detta brukar ju vara något särskilt svenskar med utländsk bakgrund är livrädda för. Normalt brukar ju media vara snabba med att rapportera detta, hittade själv ett fall efter lite gräv, 20 år sedan och någon incident 2016.
Citera
2026-05-10, 23:44
Medlem
HassanVonEssens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Södertälje, Norsborg? Hade ne gång i tiden KRISTNA IRAKSIAK polare.. när jag var yngre. De gjorde inget sådant här i Sverige men de berättade hur de skade skjöt djur (harar, hundar, osv) allt för skojs skull,.. allt för att träna på skytte.. och ibland om de fann de som tog de med de hem och åt upp de men det var VÄLDIGT SÄLLAN! De fick gå med vapen som endast militären i Sverige om inte mer rankade hade fått bära på här. De skrattade åt det. Hade de gjort det framför mig hade jag skurit av deras halsar. Men jag hade inte bevis nog. Även träffat på 2 som torterat igelkottar ( vad de sa iallafall men hade återigen inge bevis).. men ville döda de! Om 3 år har jag inget mer att förlora..
Ligg lågt och bida din tid bara. Du har alla möjligheter att skipa rättvisa för djurens skull när tiden väl är inne.
Citera
2026-05-10, 23:56
Medlem
Citat:

Lite sjukt tänkt .så du menar folk som lever på soc är djurplågare .jag tror mer på att det är nån som blivit sjuk I huvet .
Sånt händer .
Citera
2026-05-11, 01:46
Avstängd
Djurplågare är lika låga som pedofiler och bör ges samma behandling.
Personligen hade jag, vid möjlighet, kapat fingrarna på djurplågare.
Citera
2026-05-11, 03:37
Medlem
Säkert en stammis i psykiatrin
Citera
2026-05-11, 05:56
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av skatterattsjurist
Källa på att de blivit torterade och inte råkat ut för harpest/skabb....? Det enda jag hittade efter detektivarbete var ett fall för 20 år sedan, med torterade kaniner och brännmärken och någon incident 2016.

De som har hand om kaninerna nu kan se tydlig skillnad på brännmärken och pest eller skabb.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in