2026-05-10, 21:10
Medlem
Fleavmoes avatar
Smådjurschansen har fångat in flera kaniner i områdena Södertälje och Norsborg som varit i ett fruktansvärt skick med brännmärken, trasiga öron, sår, rakade i ansikten och på delar av kroppen, klor utslitna och nedslipade klor på baktassar.

Även förra året fångade de in kaniner i närheten av orterna med liknande tortyrskador.

Är det någon som vet något om detta? Vem i helvete är det som plågar kaniner på det här sättet?

All information är viktig information tack!
Senast redigerad av Fleavmoe 2026-05-10 kl. 21:16.
Citera
2026-05-10, 21:15
Medlem
Vitiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fleavmoe
Smådjurschansen har fångat in flera kaniner i områdena Södertälje och Norsborg som varit i ett fruktansvärt skick med brännmärken, trasiga öron, sår, rakade i ansikten och på delar av kroppen, klor utslitna och nedslipade klor på baktassar. Även förra året fångade de inte kaniner med liknande tortyrskador.

Är det någon som vet något om detta? Vem i helvete är det som plågar kaniner på det här sättet?

Fy fan vad vidrigt!
Jag fick en spykänsla när jag läste.
Citera
2026-05-10, 21:17
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vitis
Fy fan vad vidrigt!
Jag fick en spykänsla när jag läste.

Ja jag har sett bilderna på dem på sociala medier. Det är horribelt. Människor som plågar djur är riktigt farliga.
Citera
2026-05-10, 21:18
Medlem
JustTrollings avatar
Citat:
Smådjurschansen har fångat in flera kaniner i områdena Södertälje och Norsborg som varit i ett fruktansvärt skick med brännmärken, trasiga öron, sår, rakade i ansikten och på delar av kroppen, klor utslitna och nedslipade klor på baktassar.

Även förra året fångade de in kaniner i närheten av orterna med liknande tortyrskador.

Det är invandrare såklart. Vad tror du själv?

Lite konstigt dock att dom inte äter kaninerna utan dumpar dom.
Citera
2026-05-10, 21:22
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Låt mig röka cannabis, infliltrera dessa idioter och avliva de på plats?
*Är jag dålig för jag vil röka cannabis? Föredrar ni djurmisshandlare?

Barn och djur ska inte bli behandlade dåligt! RAKT AV ! Skulle både kunna döda och dö för framför allt dur och barn under 8 år.

Barn och djur ska alltid behandlas väl. Instämmer.
Citera
2026-05-10, 21:23
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Det är invandrare såklart. Vad tror du själv?

Lite konstigt dock att dom inte äter kaninerna utan dumpar dom.

Nej det tror jag inte att det är. På sociala medier svämmar det över av ungdomar och barn som plågar och dödar djur. Bland annat katter. För de får status. De livesänder skiten. Tusentals varje dag i exempelvis Storbritannien. Det här kan vara något liknande eller bara någon enstörning med jävligt sjuka idéer. Född i Sverige eller annat land kvittar mig. Ta fast dräggen bara.
Citera
2026-05-10, 21:28
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Södertälje, Norsborg? Hade ne gång i tiden KRISTNA IRAKSIAK polare.. när jag var yngre. De gjorde inget sådant här i Sverige men de berättade hur de skade skjöt djur (harar, hundar, osv) allt för skojs skull,.. allt för att träna på skytte.. och ibland om de fann de som tog de med de hem och åt upp de men det var VÄLDIGT SÄLLAN! De fick gå med vapen som endast militären i Sverige om inte mer rankade hade fått bära på här. De skrattade åt det. Hade de gjort det framför mig hade jag skurit av deras halsar. Men jag hade inte bevis nog. Även träffat på 2 som torterat igelkottar ( vad de sa iallafall men hade återigen inge bevis).. men ville döda de! Om 3 år har jag inget mer att förlora..
Citera
2026-05-10, 21:34
Medlem
Citat:

Det där är sä in helvete vidrigt , klart det är blattar , fy fan
Citera
2026-05-10, 21:48
Medlem
MissAjDiHiDis avatar
Vet inte men dom borde få samma behandling dessa vidriga folk 🤬
Citera
2026-05-10, 22:12
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MissAjDiHiDi
Vet inte men dom borde få samma behandling dessa vidriga folk 🤬

Ja det förtjänar då inte att behandlas bättre
Citera
2026-05-10, 22:13
Medlem
Fleavmoes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Södertälje, Norsborg? Hade ne gång i tiden KRISTNA IRAKSIAK polare.. när jag var yngre. De gjorde inget sådant här i Sverige men de berättade hur de skade skjöt djur (harar, hundar, osv) allt för skojs skull,.. allt för att träna på skytte.. och ibland om de fann de som tog de med de hem och åt upp de men det var VÄLDIGT SÄLLAN! De fick gå med vapen som endast militären i Sverige om inte mer rankade hade fått bära på här. De skrattade åt det. Hade de gjort det framför mig hade jag skurit av deras halsar. Men jag hade inte bevis nog. Även träffat på 2 som torterat igelkottar ( vad de sa iallafall men hade återigen inge bevis).. men ville döda de! Om 3 år har jag inget mer att förlora..

Folk ska helt enkelt ge fan i att skjuta och plåga djur. Synd att straffen i Sverige är så klena för djurplågeri.
Citera
2026-05-10, 22:14
Avstängd
Citat:

Med tanke på vilka områden de hittats och vilka som bor där och gillar djurplågeri borde ju hela poliskåren där avgå om de inte vet vilka som ligger bakom det här.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in