En kvinna som tror på chemtrails valde att flyga till Thailand och betala för att skymma solen för andra.
https://cloudbuster.se/orgonit-i-thailand-2025/
Ytterligare en kvinna som valde att flyga till östra Afrika och skymma solen för andra.
"Skillnad på flygplan utan chemtrails och med chemtrails ( kan hända att det är chemtrails oavsett strimmor eller inte har jag fått förklarat för mig ) det finns fakta att ta reda på om man vill veta mer. I Sverige godtar vi alltså detta. I Florida har man förbjudit detta."
En man som postat bilder från ett flygplansfönster som visar att han själv flyger och skymmer solen med strimmor.
"Idag blev detta med chemtrails SÅÅÅ uppenbart.
Titta bilderna, flera plan som lämnar långa streck efter sig, som inte försvinner. Och så kommer två flyg som ser ut som det ska göra, korta strimmor som försvinner. Ett sådant vanligt flyg på var sitt foto. Kolla och fundera......"
Ännu en man som tagit flyget till Thailand för att skymma solen.
"När jag utbildade mig till pilot på Bromma civilflygskolan sa vår flyg och meteorologilärare att contrails/kondensstrimmor är gjorda av vattenånga och dessa strimmor försvinner 1,5 km bakom motorerna.
Detta kan man observera hela tiden på de flesta passagerarplan.
Dessa flygplan som nu i förmiddags ritar himlen full av sträck som efter några timmar blir ett dis som solen ej går igenom försvinner inte och syns så långt ögat når.
För att erhålla detta dis använder man aluminium, barium och strontium.
Anledningen till allt detta sprutande är en kraftigt överdriven klimatrapportering samt otroliga förtjänster.
Misstänker starkt att metalloxider tillsätts i flygbränslet och att nästan alla piloter är ovetande.
En kem-pilot har dubbelt så hög lön som passagerarflyg piloter.
"Chemflights förbjuds nu i flera delstater i Usa och i Florida är det helt förbjudet med höga böter (100.000$) och upp till 5 års fängelse.
I Europa finns inga förbud.
Vad du redan ser är att bin, getingar och humlor försvinner samt övriga insekter som är mat till fåglar och igelkottar m.fl.
Man kan köra sin bil 20 mil utan att behöva torka bort en insekt från strålkastare och förarruta de sista åren.
Aluminiumet och övriga metaller de sprutar hamnar på oss och påverkar först våra neurologiska system. Bin och humlor påverkas förstås mer och utvecklar kraftig demens och hittar inte längre tillbaks till sina bon."