Citat:
Ursprungligen postat av
WilleGarvin
Det är knappast fel att säga att du bara litar på dem som säger att chemtrails existerar.
Faktum är ju att du inte litar på meteorologer när de säger att det handlar om contrails. Du litar inte heller på geologer när det säger att "metal-x" förekommer i naturen. Och du litar inte på flygledare, piloter eller miljöorganisationer. Och du litar definitivt inte på media och myndigheter.
De enda du litar på är medlemmar i chem-sekten.
Att vissa (tung)metaller finns i jorden förklarar inte varför regn och vatten testing visar ökning som inte kan förklaras av andra saker
Det finns ingen "chem-sekt" vad jag vet.
Bara det att det nu pågår arbete i 37 US states för att stoppa väder/klimat-manipulation i atmosfären visar att veldig många inte tror på eran grindvakts-beteende och eviga förnekarpraktik från anonyma forumprofiler.
Nu använder du skit-logik igen. Din klassiska "debunka" nåt som aldrig sägs.
Jag har aldri nekad att vissa metaller finns i naturen. Spelar ingen roll om geologer säger att det finns när jag vet dom finns. Alla vet det finns.
Jag har naturligvis aldrig sagt att contrail/kondens inte finns. Meteorologer måsta säge så mycket dom orkar, att det finns - det förändrar ju inget.
Det fungerade ju inte att påstå dina experter, forskare, meteorologer m.m hade "granskat", men dom bara svarade på vad dom tror och att dom inte kände till nåt väder manipulerande, fast någon 10-15% endå svarade att dom trodde något pågår...
Vi vet ju att många experter och forskare inte pratar öppet innan dom går i pension, då dom inte vågar risikera sitt jobb och hem. (det finns undantag).