Citat:
Ursprungligen postat av
Karlsson05
Du är enbart upprörd över att de försöker att stoppa barnknullare.
Varför skulle du annars bryr du dig om vad andra lägger sina pengar på?
Själv ägnar jag inte en sekund till att fundera på vilka organisationer som folk stödjer
Inte jag heller, kunde verkligen inte bry mig mindre, lite som i andra tråden där det är stort intresse av vad exempelvis #465 (random exempel) gör nuförtiden, jag kan omöjligen bry mig mindre.
Jag bryr mig om syftet, därför bidrar jag till mer seriösa aktörer. Dumpen fenomenet är intressant och minst lika intressant är gökarna som köper allt med hull å hår. Hela upplägget är så skevt, alltifrån hur dom tror barn/unga beter sig, till Stella och anhörigvård. Sånt sjukt trams.
Som att jag rånar ett hus på allt, dagen efter går jag dit och säljer larm.
Blir än mer roligare att Dumpen inte kommer överleva, samtidigt som tanterna tror dom ska driva igen fler (totalt tandlösa) förslag. Kom igen nu, nu skriver vi under!! Haha, EU dont give a shit.
Så det är mest det, hur beundransvärt det trots allt är. Dessutom, tanterna tror på fullaste allvar att barn födda låt säga 2010 och framåt inte har en aaaaning om blocka, sociala medier osv. Dom är för fan födda med en iiphone ist för blädderbok.
Bara för fru larsson fick leva 40 år innan hon world wajd web, och har precis lärt sig att "å, man kan blocka, undra om barnbarnen vet det?"
Haha.. ja jösses..