Citat:
Ursprungligen postat av
-GG
Det är vuxna män som skriver och chattar snusk med vad de tror är barn/unga flickor, och dessutom bestämmer de träffar med dem. Det finns inte så mycket mer att säga. De har ansvaret för vem de chattar med och vad de skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av
MeggieCleary
Naturligtvis ligger allt ansvar på gäddorna.
De gör sig i ordning och ger sig iväg till en mötesplats för att utnyttja ett barn sexuellt.
Det har funnits gott om tid att ta sitt förnuft till fånga och avbryta det hela men icke.
-GG, det finns mycket att säga. Trivs du inte med att folk säger emot eller orkar du inte ta debatten så är det här fel plats för dig. Flashback är ett
diskussionsforum. Vill du bara ägna dig åt ryggdunkande, så rekommenderar jag dig att gå med i Dumpens förening eller liknande.
Gäddorna skriver och chattar med vuxna
som låtsas vara tonåringar. Barn under tolv års ålder har det varit väldigt ont om som gäddor har chattat med av de fallen som jag har tittat på. Så i stället för att säga barn, så anser jag att man bör använda begreppen
tonåringar eller
ungdomar för personer som är 13-14 år fyllda.
Om vuxna sitter och låtsas vara fjortisar som vill ha sex med gubbar så är det ej samma sak som om det vore en riktig fjortis. Riktiga fjortisar skriver i princip aldrig så till en samhallfarfar, det är bara ett problem som existerar i Dumpens fantasi. Denna fantasi är nästan lika overklig som
Alice i Underlandet.
Det finns både kaniner och folk som gör hattar i verkligheten, precis som det finns klockor och katter. Men i verkligheten så dricker inte kaninerna té med hattmakare, kaniner springer inte runt med klockor och katter pratar inte engelska med flickor. Lika lite som katter pratar människospråk med flickor i verkligheten, nästan lika lite sitter fjortisar och sexchattar med gamla fula gubbar. Om det har hänt i Sverige (inte i Bangladesh där folk svälter) så vore det en sensation anser jag.
Att Dumpen eldar på dessa pervogubbars fantasier för egen vinning är alltså inte att "
avslöja hur det går till i verkligheten". Det är att dra fram pervogubbarnas mest tabubelagda fantasier ur hjärnans mörkaste vrår och mata dessa fantasier med en illusion om att den är sann.
Många av Dumpens gäddor borde ha alkolås på mobilerna, och i en hel del fall kan det vara så att de behöver en god man som kan hjälpa dem med psykiska störningar eller drogmissbruk etc. Hade Dumpen fokuserat på detta i stället för uthängningarna, så hade jag kunnat ge Dumpen erkännande. Nu är det inte så. Dumpen försöker aktivt knuffa störda/påverkade människor över psykologiska tabugränser genom att mata dem med orealistiska sexfantasier där en Lolita på fjorton vårar har blivit plaskvåt i trosorna av gubben.
MeggieCleary, du skriver att gäddorna
utnyttjar fjortisarna (eller "barnen")
sexuellt. Med andra ord så erkänner du alltså att det inte handlar om dessa våldtäkter som fru Nilsson står och skriker om. Tack för det erkännandet, för det behövdes från er sida. Jag hade till och med kallat frivilligt sex mellan gubbe och fjortis för sexuell otukt, men det kanske är semantiska hårklyverier.