2026-05-10, 09:42
Medlem
vichy6s avatar
Joakim lägger alltså upp på stories att han hittas i rökrummet på Arlanda.

Snubben är korkad på riktigt.
Citera
2026-05-10, 09:43
Medlem
Mikkkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Jockey har en miljon följare, en massa människor vet vem han är. Ett hit piece blir inte anmält 2000 gånger om man inte har ett stort förtroende

Ja det finns massvis med lssare, svagbegåvsd3 och white trash, ibland u en salig kombination som älskar jockiboi påsöga. Men det är liksom ingen kvalitetssäkring kring hebefilen jockoboi som person. Det är snarare ett bevis för att horknullaren jockiboi har hittat rätt publik för sitt skitcontent samt sitt skitbeteende.

Det är samma publik som även bla rask och anjo livnär sig på. Svagbegåvade idioter utan en framtid som bara älskar att se påsögat ragga på rökande småtjejer.
Citera
2026-05-10, 09:52
Medlem
firebellmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Det var Jockibois följare som han bad anmäla programmet som gjorde det. INTE normala människor. De tog till sig dokumentären och många har reagerat väldigt starkt på vad denna sjuka människa är benägen att göra för att tjäna pengar.
Att göra som Jockiboi, be sina följare i ett desperat IG-inlägg att anmäla, det kallas offerkofta och totalt oförstånd till vad dokumentärens huvudsyfte var.
Tål att upprepas - SVT ville granska en makthavare!
Men lilla Jockiboi går i fosterställning och bönar och ber sina följare anmäla. Det är äckligt 🤮

Misstaget BGB och SVT gjorde var att fullfölja skapa dokumentären, trots att de halvvägs in i "granskningen" insåg att det här blev inte bra och tänkte "vi hittade inget kontroversiellt, och det verkar som att denna s.k. makthavare blir utsatt för mer hat och kritik och fula metoder än han själv utsätter andra för..".

SVT tog trots det ändå beslutet att låta BGB slutföra och så var de tvungna att klippa ihop ett konstverk till dokumentär som är helt omöjligt att få att gå ihop med verkligheten.

För vad avslöjade dokumentären egentligen? Att Jocke kommer ihåg och förstår fler minnen från sin barndom nu, än vad han själv berättade till främmande SOC-tanter när han var 8 år?
Citera
2026-05-10, 09:54
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Hur vet du det?
Jag rör mig bland personer med insyn
Citera
2026-05-10, 09:55
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jupiter7301
Det var Jockibois följare som han bad anmäla programmet som gjorde det. INTE normala människor. De tog till sig dokumentären och många har reagerat väldigt starkt på vad denna sjuka människa är benägen att göra för att tjäna pengar.
Att göra som Jockiboi, be sina följare i ett desperat IG-inlägg att anmäla, det kallas offerkofta och totalt oförstånd till vad dokumentärens huvudsyfte var.
Tål att upprepas - SVT ville granska en makthavare!
Men lilla Jockiboi går i fosterställning och bönar och ber sina följare anmäla. Det är äckligt 🤮
Hela medie sverige har kritiserat Bgb och hans dokimentär, men absolut en arbetslös på flashback har bättre insyn.
Citera
2026-05-10, 09:58
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av firebellman
Misstaget BGB och SVT gjorde var att fullfölja skapa dokumentären, trots att de halvvägs in i "granskningen" insåg att det här blev inte bra och tänkte "vi hittade inget kontroversiellt, och det verkar som att denna s.k. makthavare blir utsatt för mer hat och kritik och fula metoder än han själv utsätter andra för..".

SVT tog trots det ändå beslutet att låta BGB slutföra och så var de tvungna att klippa ihop ett konstverk till dokumentär som är helt omöjligt att få att gå ihop med verkligheten.

För vad avslöjade dokumentären egentligen? Att Jocke kommer ihåg och förstår fler minnen från sin barndom nu, än vad han själv berättade till främmande SOC-tanter när han var 8 år?

Misstag? De avslöjade en lögnare och posör.

Kunde inte bli mer tydligt med tanke på eftermälet.
Pontus har gjort Jocke en otjänst.
Citera
2026-05-10, 09:59
Medlem
Citat:

Men snälla sluta fyll tråden med era tramsinlägg från konton som låtsas vara jockes vänner som Pallal och micro113 och Medviktarna och resten av Temu ska sitta och påstå är jockes flashback-konton.

Alltås, vad är poängen med att göra er själva till åtlöje?
Ni måste alltså vara de mest patetiska som existerar på denna planet!

Jag var alltså *ironisk* nedan, ni behövde inte ta min uppmaning bokstavligt.

Citat:
Ursprungligen postat av dolemite
"vidior"
Jahapp, vi har alltså fått hit nästa trollkonto som ska låtsas vara jocke i denna tråd.
Okej, då har vi 100 sidor trams att se fram emot där troll sitter och "förhör" troll.

Var är Pallal och micro113? Skrid till verket nu och tjattra några hundra sidor rappakalja med detta uppenbara troll.
Citera
2026-05-10, 09:59
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marsvinsbaronessan
Hur vet du det? Har gemene man en anställd barnflicka, eller väljer mamman till en dömd barnvåldtäktsman som backup, om det finns två fullt kapabla föräldrar? Hade det gällt tillfälliga barnvakter så visst, alla kan ha pissiga perioder. Men om det var ett undantagsfall hade det väl framgått? "Just nu blablabla" men så minns jag inte det.

Som sagt, undra vad som händer om ungarna skriver en egen bok en dag. De kanske inte ens behöver hämta tortyrminnen från japansk skräck, det är väl läskigt nog med en ögonlocksopererad farsa med ögonen fastbrända i mobilen, som maniskt försöker förgöra sin egen familj innan det kommer fram vilken bluff han är.

"Pappa köpte argentinska horor och skrockade åt det inför sin unga publik på youtube" hade kunnat vara ett kapitel för sig. "Pappa publicerade videor på när jag kissade på mig, inför miljonpublik", eller varför inte "Pappa smsar mina kompisar och frågar om de röker, det är sjukt äckligt." "Pappa skrev att han va kär i sin svägerska fast han säger att hon slår barn."

What a time to be alive ändå va?
Det är många upptagna framgångsrika föreldrar som behöver avlastning från barnflicka ibland. Hennes sons dom påverkar inte hennes lämplighet
Citera
2026-05-10, 10:00
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Berättar dessa personer allt vad Joakim tänker och känner för dig?! Det verkar ju helt sjukt. Jag misstänker att de du rör dig bland är Joakims så kallade vänner. Fast just ja, han har ju inga riktiga vänner och du bevisar det genom detta inlägg.

Vilka riktiga vänner skulle berätta allt om honom för ngn som inte ens känner honom? Denna ngn, dvs du, Lars-erik, går dessutom direkt till flashback och rapporterar.

Oerhört märkligt alltihopa!
Citera
2026-05-10, 10:01
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Det är många upptagna framgångsrika föreldrar som behöver avlastning från barnflicka ibland. Hennes sons dom påverkar inte hennes lämplighet

Älskar att Jockes alla riddare också missade att gå ut 9:an.

Jocke och Jonna klarar inte av sina barn, det är så enkelt.
Citera
2026-05-10, 10:02
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Berättar dessa personer allt vad Joakim tänker och känner för dig?! Det verkar ju helt sjukt. Jag misstänker att de du rör dig bland är Joakims så kallade vänner. Fast just ja, han har ju inga riktiga vänner och du bevisar det genom detta inlägg.

Vilka riktiga vänner skulle berätta allt om honom för ngn som inte ens känner honom? Denna ngn, dvs du, Lars-erik, går dessutom direkt till flashback och rapporterar.

Oerhört märkligt alltihopa!
Joakim har mågna vänner, mer en folk i allmänhet. Det fram går i hans vlogar
Citera
2026-05-10, 10:05
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pallal
Jag är nyfiken på ifall det finns soc-papper i vilka det står att Joakim blottat sig?

Jag har anledning att misstänka att så är fallet och att alla sidor inte har räknats i ”Alla sidor räknas”.
Jocke har aldrig blottat sig som barn, det kan omöjligt stå i hans soc papper
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in