Citat:
Ursprungligen postat av
Kdjfbfbrnb
Okej jag gillar själva sexet, men jag hatar tanken på sex. Speciellt om mannen förväntar sig sex av mig, då blir det som någon form av blockering i huvudet.
Kattan låg ute på trappen, vände upp röva och luktade säkert gudomligt för tre hanar sjöng serenader från varsitt håll i trädgården. Sen reser hon sig och går in och kurar ner sig i sin fåtölj.
Jag kan inte fråga henne om syftet. Ville hon bara sondera marknaden, och inget passande dök upp?
Du fattar ju säkert att det mesta i en relation handlar om att ge och få, och i viss mån ta. Med din marknadsföring verkar ju intressenter flockas, så rent objektivt är det nog inga fel på dig vid en första anblick.
Ditt handikapp gör sig synligt vid intimitet. Vilket visar att du har svårt med balansen mellan ge/få/ta.
Jobba med att tona ner sin approach är inte det enklaste om man lever i hybris och får uppmärksamhet överallt, men det kan va nyttigt.
Att gå andra hållet, att ge sig hän åt alla, kan va mer destruktivt över tid. Och där räddar ju dina hämningar dig redan.
Fråga dig själv, behöver jag verkligen hänga med 200 snubbar som bara vill kuka mig, eller går det att sålla ut lite kvalitet ur massan?