2026-05-09, 23:54
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Noobermench
Att du associerar en glass med analsex säger en del om dig.

Att min hjärna fungerar till skillnad från din t.ex.
Citera
2026-05-10, 00:23
Medlem
proconsuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IngeFitta
Gör den verkligen det?

Ja det gör den. Enligt ChatGPT. Sedan finns det ju så klart individer som måste trycka ner sin egen latenta homosexualitet genom att fördöma bögar och dra paraleller mellan analsex och glass.
Citera
2026-05-10, 07:18
Medlem
Syrons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AndersPersson99
Folk tycker inte den säljs för en god sak, utan är trötta på att få sexualitet och vänsterliberal ideologi nerkörd i halsen. Det stod ju i trådstarten, kan du inte läsa eller saknar du en fungerande hjärna?

Så GB kör ner glassen i din hals, utan att ens ta betalt? Låter inte som en bra försäljningsstrategi.
Citera
2026-05-10, 09:12
Medlem
SegerHelg88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Majsmannen2
Sant, helst föredrar vi glasstuggare en riklig smak av ståtlig flerfärgad bånge.

Utan cancerämnen.

Ja, vi vill kunna föra upp den i tvåan efter ett analsex.
Citera
2026-05-10, 09:53
Medlem
Farbror Fazers avatar
Att bli upprörd över detta, är rätt jävla bögigt. Och ni ska vara vuxna män? Riktigt bögigt ärligt talat
Citera
2026-05-10, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SegerHelg88
Jag vill nu ha 88:an Pridefärgad. Helg Seger
Mer brunt vill jag ha.
Citera
2026-05-10, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av proconsul
Ja det gör den. Enligt ChatGPT. Sedan finns det ju så klart individer som måste trycka ner sin egen latenta homosexualitet genom att fördöma bögar och dra paraleller mellan analsex och glass.

Haha så är det. Jag vet inte, jag ogillar ingen i den målgruppen men inte fan flaggar jag med pride själv. Känner inte heller att den flaggan vajar för mig när jag ser den.
Citera
2026-05-10, 12:18
Medlem
Threadkillers avatar
Citat:
Du verkar rärr insnöad på homosex. Smygbög?

"Du gillar inte Pride, så du är antagligen smygbög" är ett så vidrigt ohederligt, antiintellektuellt argument att det per automatik diskvalificerar dig från att bli tagen på allvar. Säger du likadant till den som ogillar islamism, att de antagligen är smygislamister?

Citat:
Flaggan står för mångfald, respekt och allas lika värde.

Citat:
Det är inte sjukt att pride associeras med HBTQ rörelsen, det är ju för fan meningen.
Det sjuka är att associera glass med analsex.

Varför finns "Pride Kinky" ifall Pride inte har med sex att göra? Finns det ett kinky-område på 1 maj?

Varför är Pride nedlusat av sexteman?

"Mångfald, respekt och allas lika värde" är det många som påstår sig stå för, men det är ingen annanstans som ungdomsavdelningen - där barn ner till 13 deltar - ropar ut på X att man ska komma och spela kubb med dildos. https://x.com/PrideUng/status/494483383980797952

2015 höll "Fittglitter", tydligen det anonyma namnet på en BDSM-utövare, en "introduktion till shibari för Pride UNG". Alltså undervisning i japanskt repsex för barn ner till 13. https://diversia.social/?event=14628

Men Pride har inget med sex att göra? Det finns ingen sexuell laddning alls i att Fittglitter undervisar barn i avancerad BDSM?

Detta var alltså tre år efter att det uppmärksammats att den öppne pedofilförespråkaren (och en legend i HBTQ-rörelsen) Kjell Rindar invigningstalade vid Pride året innan (2011).

Satan i gatan, vad intellektuellt ohederlig du är. Sådant retar mig.
Senast redigerad av Threadkiller 2026-05-10 kl. 12:24.
Citera
2026-05-10, 12:27
Medlem
Trolltestets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glödskal
Glass har väl alltid använts av pedofiler?
Oh ja, och de gillar även att fota och filma barnen när de äter glassen.
Denna från Shutterstock stimulerar nog många pedofiler.
https://www.shutterstock.com/sv/video/clip-3560783051-young-boy-enjoys-colorful-popsicle-bright-kitchen

Denna är samma typ av glass som tråden handlar om, och det ser definitivt ut som sensuell kuksugarträning att äta en sådan: https://www.shutterstock.com/sv/video/clip-1098676977-portrait-child-eating-colorful-popsicle-ice-cream

Det finns massor med rörliga bilder på glassätande barn på https://www.shutterstock.com/sv/video/search/young-boy-eating-popsicle som borde uppröra er rejält. Hela glass-marknaden verkar vara en enda stor bransch som är explicit ämnad för att lära barn att suga kuk.
Citera
2026-05-10, 18:57
Medlem
Borasare1980s avatar
Varför ska man hålla på och politisera just glass? Ben & Jerry gjorde ju likadant.
Citera
2026-05-10, 18:58
Medlem
Jag tittade på anslaget på GB-boxen och kunde inte se den omskrivna. När jag googlar ser jag inte att den heter Pride utan står bara Rocket. Och inga regnbågsfärger. Hur kan ni bli så störda?
Citera
2026-05-10, 19:02
Medlem
AppleIDs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hejpadigdu1
Missed opportunity att glassen inte är formad som en kuk och har anannas-smak
Tänkte typ också att dom borde judifierat den mer?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in