2026-05-09, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Av vilket skäl tar du Bupropion?

Sen ett säkerligen uppenbart råd, men sortera redigt bland svaren här. Många som ser trådar som dessa som perfekt läge att visa förbittring utan något intresse för lösning eller ens försök till lösning, vad jag förstår.

Jag tror det kallas egentlig depression.
Har inga deppiga eller sorgliga tankar men låg drivkraft, överdriven trötthet.
Kan bero på att jag jobbar 65 timmar i veckan, det vet jag inte.
Citera
2026-05-09, 19:14
Medlem
kyrkstockens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kdjfbfbrnb
Jag är så jävla förvirrad över mig själv.
Är kvinna, något år äldre än 30, fullt frisk men jag vet inte om jag är helt normal.

Ja, du är helt förvirrad. Vilket är helt normalt för en kvinna vi låtsas bara inte om det. Sedan har du dessutom hamnat i ett glapp utanför.

"något år äldre än 30," Varför skriver någon så?

Något är ett. Några betyder flera. Om du är 31 varför skrev du inte det?
Är det normal kommunikation tror du?

Dessvärre är du väl inte 31 utan vill ge intryck av att vara yngre än du är. Det är ett ännu värre sätt att kommunicera

och han vill så gärna förgylla mitt liv och se till att jag mår bra vilket gör att jag känner en intensiv vänskapskärlek till en man som självklart allra mest bara vill ligga.

Så är det med all sannolikhet inte alls utan du har noll koll.

Nu är detta helt normalt för en kvinna. Men låtsas inte om att det är så här och att det var det ni skulle ha en man till och klarar er inte alls själva.

Jag konstaterar bara att det går inte att svara på dina skriverier för de saknar helt verklighetsförankring. Som man fattar man att det inte alls ser ut så som du beskriver det.

Hur har du träffat 200 män de senaste åren?
Senast redigerad av kyrkstocken 2026-05-09 kl. 19:21.
Citera
2026-05-09, 19:21
Medlem
pn222jws avatar
Det är bra att vara så ärlig. Du ser det sociala samspelet som en tävling - du tävlar med män - och mot dom. Går det sämre för dom, flyttas du själv upp, relativt sett. Det är ju ganska normalt att vilja vinna - för att göra det så måste man konkurrera... man blir stoltare och får bättre förtroende. Men du tänker dig kanske att andra blir imponerade av dig när dom egentligen känner sig hotade. Man kan njuta av sina segrar men man kan inte begära att andra ska dela ens egoism. Du kanske behöver träna på medkänslor och altruism ibland.
Citera
2026-05-09, 19:22
Medlem
SoulOfSophias avatar
Du säger att du inte vill ha sex med män, men får du känslor och blir förälskad i män? Om inte så är du nog inte lagd åt heterohållet.
Citera
2026-05-09, 19:24
Medlem
jcockers avatar
Citat:
Jag tror det kallas egentlig depression.
Har inga deppiga eller sorgliga tankar men låg drivkraft, överdriven trötthet.
Kan bero på att jag jobbar 65 timmar i veckan, det vet jag inte.
Ok, hur känner du inför ditt jobb?

Kan du beskriva lusten som uppkommer när du skådespelar med männen, speciellt dom farliga männen?
Citera
2026-05-09, 19:31
Medlem
SoulOfSophias avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kyrkstocken
"något år äldre än 30," Varför skriver någon så?

Något är ett. Några betyder flera. Om du är 31 varför skrev du inte det?
Är det normal kommunikation tror du?

Jag håller med, när jag läste det så började redan där min diagnostisering av TS som ”någon som troligen vill irritera andra”.

Till TS: Kanske är det bara allt sånt du ska sluta med och så kommer du känna dig normal. Om du nu känner dig träffad dvs, annars kan du förbise detta inlägg... =)
Citera
2026-05-09, 19:38
Medlem
Samoupravleniees avatar
Människan är kollektivt orienterad av sin natur så det är inget konstigt alls att finna kamrater i det motsatta könet. Den korrumperande kapitalist drivna individualismen är däremot helt onaturlig.

Tvärtom är det den amerikanska porrifieringen av alla relationer som är det sjuka där allt från rörmokare till styvsyskon är nästintill sexladdade ord.
Citera
2026-05-09, 19:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia
Du säger att du inte vill ha sex med män, men får du känslor och blir förälskad i män? Om inte så är du nog inte lagd åt heterohållet.

Jag har varit kär på riktigt en gång, mitt livs kärlek. Vi hängde ihop i ca 10 år och är fortfarande bra vänner.

Min senaste kille var för ca 6 år sen och det var en ganska krävande relation då vi var för olika som människor, men där och då var jag nog ganska kär.
Kvinnor ser jag ingenting attraktivt med utan de duger ”bara” som vänner, men killkompisar är ju roligare.

Citat:
Ursprungligen postat av jcocker
Ok, hur känner du inför ditt jobb?

Kan du beskriva lusten som uppkommer när du skådespelar med männen, speciellt dom farliga männen?

Jag älskar mitt jobb. Det är en fristad. Där pågår inga lekar, där är vi alla bara avslappnade och har det trevligt ihop som om vi är en familj.
Där ses jag som ”driven och väldigt gullig” och får bara vara jag utan att behöva tänka på några sociala spel.
Citera
2026-05-09, 19:47
Medlem
FallerIfallerAs avatar
Citat:
Är kvinna, något år äldre än 30, fullt frisk men jag vet inte om jag är helt normal.

Jag älskar män. Och hatar sex.
Vilket gör att jag alltid behöver hamna i någon typ av mellanläge i relationer till män.
Jag vet inte varför jag älskar män men jag älskar dem mycket och har ett väldigt starkt behov av att känna att jag har män runt mig (inte för beundran eftersom jag hatar det, utan för att det gör att jag känner mig trygg)

Jag blir dock aldrig intresserad, men vill ofta gärna bygga vänskaper med de män jag lär känna, men vänskap står aldrig högst på deras lista också som man förstår 😂
Jag tål inte beundran eftersom det gör mig obekväm som i att jag då känner ett behov av att fly och jag försöker smita undan sex så intensivt jag kan.
Jag ger dock väldigt mycket bekräftelse, till allt och alla vilket beror på att jag känner ett intensivt behov av att få människor att må bra.

Jag tror problemet kan ligga i att jag alltid varit omringad av killar och på något sätt så slutar det alltid med att jag har män lindande runt mitt lillfinger, vilket jag dock tycker är tråkigt eftersom jag behöver känna mig utmanad.

Någonting i mig gör också att jag vill ta hand om alla män jag träffar som i att jag vill höja de och göra de trygga, men stöter jag på en röd flagga (nu menar jag en potentiell hotbild, då jag har många fiender i den kriminella världen som på ett eller annat sätt är nyfikna på mig) är det också som att min hjärna helt ställer om till tävling och jag ser honom som en lek-kamrat.

Allt blir en lek för mig. En barnlek. Bokstavligt talat. Jag blir 14 år i huvudet och extremt och nästan läskigt manipulativ. Jag blir definitionen av en ”player” och jag vet att jag kan lyckas lura honom precis vart jag vill - och det tycker jag är väldigt roligt.
Jag luras inte eller ljuger, men det känns ändå sjukt att jag älskar dem här lekarna och nästan känner mig desperat i att få uppleva dem.
Och jag ser det precis som ett spel eller en lek, som om vi är 7-åringar på kalas. Det är alltså aldrig något personligt för i mitt huvud är det en lek som inte ens kan toucha en verklighet.

En relation är min värsta mardröm.
Jag älskar att ha människor runt mig, men när jag är hemma vill jag få vara ifred.
Allt känns jobbigt med att ha någon annan i samma lägenhet - att någon annan ligger på andra sidan soffan eller att behöva umgås med någon när man bara är trött.

Diagnotisera felet.
Det är något fel på mig! Förutom att jag hatar närhet.

T.ex:
Jag blev uppraggad i affären för några månader sedan, vi hängde lite privat och det kändes snabbt som en väldigt fin vänskap. Vi var överens om att ingen är intresserad av något, och han vill så gärna förgylla mitt liv och se till att jag mår bra vilket gör att jag känner en intensiv vänskapskärlek till en man som självklart allra mest bara vill ligga.
Och jag vill inte förlora honom, men jag kan inte tänka mig sex överhuvudtaget.

Aldrig varit med om något svårt sexuellt, Inga trauman. Men tröskeln till sex är läskigt hög för mig - även om jag typ uppskattar det när det väl händer.

Du får ha sex med en kvinna du kanske gillar det mer än med män!
Citera
2026-05-09, 19:48
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
.
.
.

Aldrig varit med om något svårt sexuellt, Inga trauman. Men tröskeln till sex är läskigt hög för mig - även om jag typ uppskattar det när det väl händer.

Du får ju skilja på heterosex och tjejsex. Jag kan ibland tröttna på enformiga kukar som går in och ut, och då vet jag att det är dags för tjejsex. Man känner för olika sorters sex olika dagar, helt enkelt.

Det sannolika är att du är som 93% av oss kvinnor, nämligen Bisexuell. Variera med kukar och fittor i sängen vid olika tillfällen, så ska du se att du hittar dig själv igen.
Citera
2026-05-09, 19:48
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SoulOfSophia

Hon kanske bara är asexuell? Usch vad tråkigt.
Citera
2026-05-09, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FallerIfallerA
Du får ha sex med en kvinna du kanske gillar det mer än med män!

Som å gnida sina händer mot varandra och förvänta sig att det ska kännas som en massage… Det är skumt 😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in