2026-05-09, 06:34
Medlem
Deimos01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Sluta nu, försök inte spela dum - Den som svamlar är du.
Det finns tusentals bilder på Rask.
Jag diskuterar den bild som Skilleras SMS:a till Rasks fru.
Den bild som Rask har visat är AI-manipulerad, den bild ALLA ser är AI-manipulerad.

Skilleras och Medvikt anser säkert att alla som inte tycker deras "skämt" är roligt har autism.

Det finns inget roligt i att skicka sjuka bilder till Rasks fru, och sedan försöka bortförklara allt. Det är alltså inte roligt. Ingen skrattar, förutom av skadeglädje när Skilleras gör bort sig.
Det är inte skilleras fel att Rask inte förstår hur telefonummer fungerar.
Det är inte skilleras fel att Rask är så inkompetent att han uppger sin frus telefonnummer när hyresvärden frågar om Rasks egna nummer. Är rask kanske rädd att hyresvärden ska kontakta honom och därför uppger han Therese nummer som hans eget?
Citera
2026-05-09, 07:17
Medlem
JimmySoffas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ralfhead
Det är väldigt mycket kuk och fitta-svammel från Baronen nu. En vuxen man har inget behov av att prata om sitt könsorgan med andra. Äckelbaronen bör fråga sig själv varför han har den dragningen.

Hans mentala mognad stannade i puberteten.

Typiskt sexologsnack! Han kommer nog få såååå många bokningar för terapisamtal med den här vidriga tonen.
Citera
2026-05-09, 10:13
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Varför skriver du bilder när det endast rörde sig om en bild?

Jag drar inte min lans för att Skilleras än en gång ska förklara att den AI-bild han skickade till Rasks fru är ett äkta foto, men jag håller tummarna att han kommer förklara det i ännu en video.
Det ÄR faktiskt roligt, men inte på sättet Skilleras verkar inbillar sig.

Hörde att Skilleras tyckte att det var chockerande att Rask upptäckte att bilden, på honom själv, var AI--manipulerad. Det är ju intressant, frågan är hur lång tid det skulle ta för Skilleras själv, om han fick se en bild på sig själv - med förvrängda kläder - och tillsammans med en kvinna som inte exiterar, innan han själv skulle lägga märke till alla detaljer i bilden som är AI-manipulerade? Enligt Skilleras så var det chockerande att Rask upptäckte att bilden var AI-manipulerad.

Och att Rask upptäckte det så snabbt måste vara ett bevis på att det är Rask själv som mejlat bilderna. Skilleras bortförklaringar är intelligenta. Men AI-bilderna var ju såklart äkta också, det påstår han ju fortfarande. Så vi har alltså två helt olika Skilleras vad gäller samma bild - en Skilleras som hävdar att AI-bilderna är äkta och en Skilleras som tycker att Rasks übermenschen-intelligens i att fatta att bilden på honom själv är fejk är ett bevis för att det är Rask som mejlat bilderna.

Cirkus Skott håller show och clownen är Skilleras - snälla jag ber till Youtube-gudarna att Skilleras går upp med ännu en video där han förklarar varför han skickade AI-bilderna (som är äkta, enligt honom) till Rasks fru och att han såklart vet att det är Rask som skickat dem för hur skulle Rask annars se att bilden på honom och kvinnan som inte finns var fejk?

Kan inte vänta. Låt det ske. Vill ha förklaring nummer fyra.

Ser att Skilleras ska ha live kl 12 idag, nu håller vi tummarna att han ska upprepa tokigheterna, helst ska han dra förklaringen att det är chockerande att när Rask så blixtsnabbt efter att han fick bilden av sin fru kunde se att det inte vär en äkta bild på honom, och att Skilleras därför ser det som bevis på att det var Rask själv som har mejlat Skilleras och därför lurat Skilleras till att trakassera Rask fru med sinnessjuka SMS inkl bild på Rask.

Keep digging Skilleras! Gräv din grop djupare - Gör oss inte besvikna!

Skilleras har betett sig som ett svin och skickat sjuka meddelanden till Rasks fru. Det är vad som hänt. Nu försöker Skilleras få in Rask i händelseförloppet på alla sätt han kan. Patetisk och äcklig manipulativ (extremt dålig sådan) gubbe, som alla ser igenom.
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-09 kl. 10:21.
Citera
2026-05-09, 10:21
Medlem
Citat:
Jag drar inte min lans för att Skilleras än en gång ska förklara att den AI-bild han skickade till Rasks fru är ett äkta foto, men jag håller tummarna att han kommer förklara det i ännu en video.
Det ÄR faktiskt roligt, men inte på sättet Skilleras verkar inbillar sig.

Hörde att Skilleras tyckte att det var chockerande att Rask upptäckte att bilden, på honom själv, var AI--manipulerad. Det är ju intressant, frågan är hur lång tid det skulle ta för Skilleras själv, om han fick se en bild på sig själv - med förvrängda kläder - och tillsammans med en kvinna som inte exiterar, innan han själv skulle lägga märke till alla detaljer i bilden som är AI-manipulerade? Enligt Skilleras så var det chockerande att Rask upptäckte att bilden var AI-manipulerad.

Och att Rask upptäckte det så snabbt måste vara ett bevis på att det är Rask själv som mejlat bilderna. Skilleras bortförklaringar är intelligenta. Men AI-bilderna var ju såklart äkta också, det påstår han ju fortfarande. Så vi har alltså två helt olika Skilleras vad gäller samma bild - en Skilleras som hävdar att AI-bilderna är äkta och en Skilleras som tycker att Rasks übermenschen-intelligens i att fatta att bilden på honom själv är fejk är ett bevis för att det är Rask som mejlat bilderna.

Cirkus Skott håller show och clownen är Skilleras - snälla jag ber till Youtube-gudarna att Skilleras går upp med ännu en video där han förklarar varför han skickade AI-bilderna (som är äkta, enligt honom) till Rasks fru och att han såklart vet att det är Rask som skickat dem för hur skulle Rask annars se att bilden på honom och kvinnan som inte finns var fejk?

Kan inte vänta. Låt det ske. Vill ha förklaring nummer fyra.

Ser att Skilleras ska ha live kl 12 idag, nu håller vi tummarna att han ska upprepa tokigheterna, helst ska han dra förklaringen att det är chockerande att när Rask så blixtsnabbt efter att han fick bilden av sin fru kunde se att det inte vär en äkta bild på honom, och att Skilleras därför ser det som bevis på att det var Rask själv som har mejlat Skilleras och därför lurat Skilleras till att trakassera Rask fru med sinnessjuka SMS inkl bild på Rask.

Keep digging Skilleras! Gräv din grop djupare - Gör oss inte besvikna!

Skilleras har betett sig som ett svin och skickat sjuka meddelanden till Rasks fru. Det är vad som hänt. Nu försöker Skilleras få in Rask i händelseförloppet på alla sätt han kan. Patetisk och äcklig gubbe.

Se där, du rättade dig själv. Resten av ditt inlägg är enbart ointressanta upprepningar.
Citera
2026-05-09, 10:26
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Se där, du rättade dig själv. Resten av ditt inlägg är ointressanta upprepningar.

De upprepningar som är intressanta här är Skilleras uppreningar och förklaringar på varför han äcklar sig mot Rasks fru.
Ganska lågt att skicka AI-manipulerad bild på Rask med nån tjej som inte finns till hans Rasks fru, tycker du inte det?
Och skriva till Rasks fru att det finns fler bilder på Rask och denna påhittade kvinna?

Det är sinnessjukt, och de upprepande förklaringarna Skilleras kommer med är intressanta, minst sagt. Så vi vi får väl se hur djupt Skilleras gräver sin egen grop. Han kommer med en ny förklaring varje dag, så han har säkert hittat på något nytt idag! Spännandeee!

Jag hoppas som sagt mest på att han upprepar att det skulle vara Rask som mejlat bilder till Skilleras, så att det skulle vara Rasks fel att Skilleras beter som ett vidrigt rövhål! haha, "Rask fjärrstyr Skilleras" - herregud, vilken förklaring, bättre än Dallas.

Det är som vanligt alla andras fel när Skilleras svinar omkring.
"Det är den som mejlade mig som gjort feel!! Buäää!"
"Det är Rasks feeeel!! Rasks fru vill inte bli indragen men nu drar Rask in sin fru !! Buäää!"
"Det är dokumentets feel!! Jag kan inte lastas för att det står fel i dokument jag själv begääär ut och som jag aldrig egentligen skulle läääsaaa!! Buääää"
"Det är AIs fel!!!11 Jag tyckte tatueringarna såg autentiska ut så bilderna är äääkta och ääkta bilder på Rask med en kvinna måste jag SMSa till Rasks fru trots att jag vet om att varken Rask eller Rasks fru vill bli kontaktade av miiiiig!!! Buäööäää!!"
"Det är Simons, Motvikts, Jockes och Anjos fel!! De har känt till ända sedan februari att jag har trakasserat Rasks fru utan att säga något om det eller skapat content på det!! Därför är det deras fel att jag är dum i huvudet!! Buäää!!"
"Det är Rasks fel!! Han såg att bilden på han själv inte var äkta för snabbt!! Hur kan han veta att en bild på honom med en kvinna han aldrig träffat är fejk?? Och så snabbt?? Där ser ni!! Det är Rask som är den som styrde mig till att bete mig som ett sviiiin! Buäää!!"

Skilleras är en bebis.
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-09 kl. 10:45.
Citera
2026-05-09, 10:59
Medlem
-HoneyBadger-s avatar
Ett fakta som måste djupanalyseras är det att Lögn&Ljugbaronen påstår att numret Skilleras använde en gång tillhört honom men det var ”länge sedan”🤔

Vilka normala familjer switchar nummer med varandra?

Tänk er omaket och utvecklingsstörda intrycket man ger alla sina telefonkontakter när man meddelar dem att man bytt telefonnummer med varandra.

Kontakt i BB:s telefonbok:
-Jaha, ska ni byta telefonummer, varför då, det verkar ju omständigt och onödigt?

BB: - Vet inte, vi ba kände för’t 🤓

Att man som behatad Bajsbaron nån/några ggr under sin karriär som yrkesförtalare måste byta nummer är helt förståeligt och normalt, men då dumpas numret, man passar det inte vidare till någon i familjen.

Det finns ingen rimlig förklaring till varför, ett par, switchar nummer med varandra helt enkelt, och att en belögnad Baron så lägligt (helt random utan illvilliga baktankar) råkat switcha så lägligt som det blev här, är fullständigt uteslutet..

Bevisligen har det återigen smidits illvilliga och lömska planer från den helt skamlöse..
Citera
2026-05-09, 11:00
Avslutad
Citat:
De upprepningar som är intressanta här är Skilleras uppreningar och förklaringar på varför han äcklar sig mot Rasks fru.
Ganska lågt att skicka AI-manipulerad bild på Rask med nån tjej som inte finns till hans Rasks fru, tycker du inte det?
Och skriva till Rasks fru att det finns fler bilder på Rask och denna påhittade kvinna?

Det är sinnessjukt, och de upprepande förklaringarna Skilleras kommer med är intressanta, minst sagt. Så vi vi får väl se hur djupt Skilleras gräver sin egen grop. Han kommer med en ny förklaring varje dag, så han har säkert hittat på något nytt idag! Spännandeee!

Jag hoppas som sagt mest på att han upprepar att det skulle vara Rask som mejlat bilder till Skilleras, så att det skulle vara Rasks fel att Skilleras beter som ett vidrigt rövhål! haha, "Rask fjärrstyr Skilleras" - herregud, vilken förklaring, bättre än Dallas.

"Det är Rasks feeeel!! Rasks fru vill inte bli indragen men nu drar Rask in sin fru !! Buäää!"
"Det är dokumentets feel!! Jag kan inte lastas för att det står fel i dokument jag själv begääär ut och som jag aldrig egentligen skulle läääsaaa!! Buääää"
"Det är AIs fel!!!11 Jag tyckte tatueringarna såg autentiska ut så bilderna är äääkta och ääkta bilder på Rask med en kvinna måste jag SMSa till Rasks fru trots att jag vet om att varken Rask eller Rasks fru vill bli kontaktade av miiiiig!!! Buäööäää!!"
"Det är Simons, Motvikts, Jockes och Anjos fel!! De har känt till ända sedan februari att jag har trakasserat Rasks fru utan att säga något om det eller skapat content på det!! Därför är det deras fel att jag är dum i huvudet!! Buäää!!"
"Det är Rasks fel!! Han såg att bilden på han själv inte var äkta för snabbt!! Hur kan han veta att en bild på honom med en kvinna han aldrig träffat är fejk?? Och så snabbt?? Där ser ni!! Det är Rask som är den som styrde mig till att bete mig som ett sviiiin! Buäää!!"

Skilleras är en bebis.
Du verkar sjukt besatt av skilleras, i en tråd om Rask.

"Ganska lågt att skicka AI-manipulerad bild på Rask med nån tjej som inte finns till hans Rasks fru, tycker du inte det?"

Skilleras intention var att skicka till Rask, försök att fatta skillnaden. Vill inte Rask att folk skickar fel så kanske han ska prova att uppge korrekta kontaktuppgifter, men även sånt klarar han inte av.
Citera
2026-05-09, 11:07
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk

"Ganska lågt att skicka AI-manipulerad bild på Rask med nån tjej som inte finns till hans Rasks fru, tycker du inte det?"

Skilleras intention var att skicka till Rask, försök att fatta skillnaden. Vill inte Rask att folk skickar fel så kanske han ska prova att uppge korrekta kontaktuppgifter, men även sånt klarar han inte av.

"Det är dokumentets feel!! Jag kan inte lastas för att det står fel i dokument jag själv begääär ut och som jag aldrig egentligen skulle läääsaaa!! Buääää!!"

Jo, tack, den är en av de mest fåniga av alla Skilleras bortförklaringar. Den hoppas jag att Skilleras upprepar många flera gånger, så att man kan skratta mer åt den äckliga clownen.

Rask behöver egentligen inte göra fler videor om saken om Skilleras, eftersom Skilleras är som ett självspelande piano med alla sina bortförklaringar och fokusförflyttningar som skär sig totalt med varandra.
Men Rask tackar nog och tar emot att Skilleras fortsätter göra bort sig, då kan Rask skapa mer content om den äckliga gubben som ständigt försöker skylla ifrån sig allt ansvar.
Citera
2026-05-09, 11:08
Medlem
Citat:

Skilleras är en bebis.

Hade det varit jag så hade jag anpnymiserat kvinnan på porrfotona och skickat allihop.
Citera
2026-05-09, 11:11
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
Hade det varit jag så hade jag anpnymiserat kvinnan på porrfotona och skickat allihop.

Bryr mig inte om vad du hade gjort, Skilleras har skickat runt äckliga AI-genererade bilder på Rask, inkl till Rasks fru - som inte vill bli kontaktad av äckelgubben!
Skilleras är ett svin. Det finns liksom inget som kan förklara bort ett så vidrigt beteende, så varför försöker ni ens?
Vilken vuxen man gör en sån grej, och hur står det till i huvudet på människor som försöker försvara ett sånt beteende?
Senast redigerad av Rockfarmor 2026-05-09 kl. 11:19.
Citera
2026-05-09, 11:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk

Och är man ständigt i blåsväder så bör man inte låta frugan ta över ens mobilnummer.

Det är att tigga om ovälkomna sms/samtal.
Citera
2026-05-09, 11:14
Medlem
Citat:
Du menar att du gärna genererar 1000 AI-bilder på Rask med fejkade kvinnor och SMSat dem till Rasks fru? Ja du, men då är du sjuk i huvudet som utsätter kvinnor du inte känner för sexuella trafasserier och borde sitta i fängelse eller bli ihjälslagen av nån okänd på stan.

Ja sån är jag men ska vi diskutera Rask nu eller är du enbart här för att spamma monologer om Axel?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in