Citat:
Ursprungligen postat av
cinmik
Se där, du rättade dig själv. Resten av ditt inlägg är ointressanta upprepningar.
De upprepningar som är intressanta här är Skilleras uppreningar och förklaringar på varför han äcklar sig mot Rasks fru.
Ganska lågt att skicka AI-manipulerad bild på Rask med nån tjej som inte finns till hans Rasks fru, tycker du inte det?
Och skriva till Rasks fru att det finns fler bilder på Rask och denna påhittade kvinna?
Det är sinnessjukt, och de upprepande förklaringarna Skilleras kommer med är intressanta, minst sagt. Så vi vi får väl se hur djupt Skilleras gräver sin egen grop. Han kommer med en ny förklaring varje dag, så han har säkert hittat på något nytt idag! Spännandeee!
Jag hoppas som sagt mest på att han upprepar att det skulle vara Rask som mejlat bilder till Skilleras, så att det skulle vara Rasks fel att Skilleras beter som ett vidrigt rövhål! haha, "Rask fjärrstyr Skilleras" - herregud, vilken förklaring, bättre än Dallas.
Det är som vanligt alla andras fel när Skilleras svinar omkring.
"Det är den som mejlade mig som gjort feel!! Buäää!"
"Det är Rasks feeeel!! Rasks fru vill inte bli indragen men nu drar Rask in sin fru !! Buäää!"
"Det är dokumentets feel!! Jag kan inte lastas för att det står fel i dokument jag själv begääär ut och som jag aldrig egentligen skulle läääsaaa!! Buääää"
"Det är AIs fel!!!11 Jag tyckte tatueringarna såg autentiska ut så bilderna är äääkta och ääkta bilder på Rask med en kvinna måste jag SMSa till Rasks fru trots att jag vet om att varken Rask eller Rasks fru vill bli kontaktade av miiiiig!!! Buäööäää!!"
"Det är Simons, Motvikts, Jockes och Anjos fel!! De har känt till ända sedan februari att jag har trakasserat Rasks fru utan att säga något om det eller skapat content på det!! Därför är det deras fel att jag är dum i huvudet!! Buäää!!"
"Det är Rasks fel!! Han såg att bilden på han själv inte var äkta för snabbt!! Hur kan han veta att en bild på honom med en kvinna han aldrig träffat är fejk?? Och så snabbt?? Där ser ni!! Det är Rask som är den som styrde mig till att bete mig som ett sviiiin! Buäää!!"
Skilleras är en bebis.