2026-05-09, 11:17
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Och är man ständigt i blåsväder så bör man inte låta frugan ta över ens mobilnummer.

Det är att tigga om ovälkomna sms/samtal.

Eller så är det ingen big deal?
Citera
2026-05-09, 11:19
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av larssvensk
Du verkar sjukt besatt av skilleras, i en tråd om Rask.

"Ganska lågt att skicka AI-manipulerad bild på Rask med nån tjej som inte finns till hans Rasks fru, tycker du inte det?"

Skilleras intention var att skicka till Rask, försök att fatta skillnaden. Vill inte Rask att folk skickar fel så kanske han ska prova att uppge korrekta kontaktuppgifter, men även sånt klarar han inte av.

Hahaha, ta och skärp dig. Skilleras avsåg inte att göra Rask en tjänst.

Hur syrefattig är du?
Citera
2026-05-09, 11:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vichy6
Eller så är det ingen big deal?

Blev bara en big deal för att det var Axel.

En välkommen big deal eftersom Rasks kanal är döende. Han behöver drama.
Citera
2026-05-09, 11:36
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Blev bara en big deal för att det var Axel.

En välkommen big deal eftersom Rasks kanal är döende. Han behöver drama.

Så är det. Men skulle också bli förbannad och det vill folk se.

Vi ser nu äkthet 😂
Citera
2026-05-09, 11:39
Medlem
Citat:
Så är det. Men skulle också bli förbannad och det vill folk se.

Vi ser nu äkthet 😂

Han är desperat karln. Det är då han är som bäst.
Citera
2026-05-09, 11:42
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Han är desperat karln. Det är då han är som bäst.

Samtidigt är vi alla hans k🌷ksugande idioter.

Stör mig dock mer över min egen inblandning och att Axel hamnar sjukt snett här.

Grattis till alla framstjärtar!
Citera
2026-05-09, 14:50
Avslutad
Citat:
Hahaha, ta och skärp dig. Skilleras avsåg inte att göra Rask en tjänst.

Hur syrefattig är du?
Har jag påstått att skilleras avsåg att göra Rask en tjänst, nej.
Korkade apa
Citera
2026-05-09, 15:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
"Det är dokumentets feel!! Jag kan inte lastas för att det står fel i dokument jag själv begääär ut och som jag aldrig egentligen skulle läääsaaa!! Buääää!!"

Jo, tack, den är en av de mest fåniga av alla Skilleras bortförklaringar. Den hoppas jag att Skilleras upprepar många flera gånger, så att man kan skratta mer åt den äckliga clownen.

Rask behöver egentligen inte göra fler videor om saken om Skilleras, eftersom Skilleras är som ett självspelande piano med alla sina bortförklaringar och fokusförflyttningar som skär sig totalt med varandra.
Men Rask tackar nog och tar emot att Skilleras fortsätter göra bort sig, då kan Rask skapa mer content om den äckliga gubben som ständigt försöker skylla ifrån sig allt ansvar.

Det är ingen bortförklaring det är ett faktum.
Rask är för korkad på att skriva rätt nummer, hans fel.

Du menar om man ska fylla i ett dokument med sitt telefonnummer, men fyller i med ett annat nummer. Så är det den som sedan ringer upp nummret och kommer fel som gjort fel. Verkligen är du så jävla korkad? Förstått att ni som följer Rask är korkade, men snälla kan man verkligen vara sååå korkad som du?
Citera
2026-05-09, 15:06
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Har jag påstått att skilleras avsåg att göra Rask en tjänst, nej.
Korkade apa

Korkade apa? Bättre kan du i diskussionen 😂
Citera
2026-05-09, 15:09
Medlem
vichy6s avatar
Citat:
Det är ingen bortförklaring det är ett faktum.
Rask är för korkad på att skriva rätt nummer, hans fel.

Du menar om man ska fylla i ett dokument med sitt telefonnummer, men fyller i med ett annat nummer. Så är det den som sedan ringer upp nummret och kommer fel som gjort fel. Verkligen är du så jävla korkad? Förstått att ni som följer Rask är korkade, men snälla kan man verkligen vara sååå korkad som du?

De kopierades från tidigare papper. Therese tog över abonnemanget. Tror 2024 och Rask pröjsar pga hennes skulder.
Citera
2026-05-09, 15:22
Medlem
Rockfarmors avatar
Citat:
De kopierades från tidigare papper. Therese tog över abonnemanget.

Låter som en osanning som har fått fötter. Rask har sagt att han "alltid" (åtminstone senaste åren) kört med kontantkort, och det känns som en konstig grej att han skulle låta sin fru ta över hans gamla kontantkortsnummer och registrera det numret som sitt, och kopplar swish till det? Fattar inte riktigt varifrån Skilleras har uppfunnit den teorin ifrån, men låter som ytterligare en av Skilleras sinnessjuka bortförklaringar.
Rask har även sagt att numret Skilleras använde för att betedde sig som en sjuk stalker när han skickade sina psyksjuka SMS till det alltid har varit hans frus abonnemang.
Citera
2026-05-09, 15:35
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Låter som en osanning som har fått fötter. Rask har sagt att han "alltid" (åtminstone senaste åren) kört med kontantkort, och det känns som en konstig grej att han skulle låta sin fru ta över hans gamla kontantkortsnummer och registrera det numret som sitt, och kopplar swish till det? Fattar inte riktigt varifrån Skilleras har uppfunnit den teorin ifrån, men låter som ytterligare en av Skilleras sinnessjuka bortförklaringar.
Rask har även sagt att numret Skilleras använde för att betedde sig som en sjuk stalker när han skickade sina psyksjuka SMS till det alltid har varit hans frus abonnemang.
För flera år sedan hade Therese kontakt med trobo i ett ärende och dom frågade efter vilket telefonnummer dom kunde nå henne på och då lämnade hon Rasks telefonnummer för att han var hemma på dagarna,Svårare än så var det inte
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in