2026-05-09, 11:33
  #118609
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Du kan väl hänvisa till prints eller?

Klart jag kan man ni avfärdar det då bara som fejk så ingen ide.
Citera
2026-05-09, 11:34
  #118610
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Fyllecell på nyår minsann! Vad är det med bröderna Berg att sitta frihetsberövad på nyår?

Verkar vara deras tradition, det får man väl acceptera 🙂😆
Citera
2026-05-09, 11:39
  #118611
Medlem
Sista 3 nyår mamma Annika och pappa Thomas firat nyår vid 12-slaget:

2024: Christopher anhållen i Stockholm
2025: Christopher häktad i Spanien
2026: Jacke fyllecell i Motala

Fyfan vad tragiskt.

Vad händer 2027?

2026 var de troligen där och då omedvetna om Jackes kväll tack och lov.
Citera
2026-05-09, 11:43
  #118612
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Sista 3 nyår mamma Annika och pappa Thomas firat nyår vid 12-slaget:

2024: Christopher anhållen i Stockholm
2025: Christopher häktad i Spanien
2026: Jacke fyllecell i Motala

Fyfan vad tragiskt.

Vad händer 2027?

2026 var de troligen där och då omedvetna om Jackes kväll tack och lov.

Otroligt!!
2027: Chrippa firar nyår i fängelset?
Citera
2026-05-09, 11:44
  #118613
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Otroligt!!
2027: Chrippa firar nyår i fängelset?

Tror att han är ute innan året är slut.
Citera
2026-05-09, 11:45
  #118614
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Otroligt!!
2027: Chrippa firar nyår i fängelset?

Lågoddsare ja.
Citera
2026-05-09, 11:46
  #118615
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Tror att han är ute innan året är slut.

Väntar nya rättsfall mot puckot.
Citera
2026-05-09, 11:49
  #118616
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Väntar nya rättsfall mot puckot.

Hur säker information är det då?

Syftar du på det åklagaren sa så vet vi inte ens om det pågår en förundersökning i detta nu.
Citera
2026-05-09, 12:38
  #118617
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ojdå, supermorsans nya pojkvän T verkar ju vara värsta kapet. Med betoning på värsta...

https://ibb.co/k2NPN5rK
Det är väl ingen som är förvånad.
Såg ett snabbt klipp där hon satt och bräkte om att hon är vårdnadshavare och barnet inte ska få träffa farmor och farfar igen också.
Har du sett och har du i så fall länk

Det är riktigt äckligt hur använder barnet och hur hon helt uppenbart saknar all moral när det gäller barns rättigheter och trygghet.
Citera
2026-05-09, 12:43
  #118618
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är väl ingen som är förvånad.
Såg ett snabbt klipp där hon satt och bräkte om att hon är vårdnadshavare och barnet inte ska få träffa farmor och farfar igen också.
Har du sett och har du i så fall länk

Det är riktigt äckligt hur använder barnet och hur hon helt uppenbart saknar all moral när det gäller barns rättigheter och trygghet.

Ingen länk men kolla in Hundpsykos storys på IG. Där lades den upp igår och ligger i 4 timmar till.
Citera
2026-05-09, 12:49
  #118619
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Ingen länk men kolla in Hundpsykos storys på IG. Där lades den upp igår och ligger i 4 timmar till.
Tack.
Hörde hela nu.
Hennes äckliga maktspel när hon gottar sig åt att hon tror att det är hon som avgör vem som är familj med barnet.
Hon kan sabotera relationer med aldrig radera att L är styvmamma och mamma till barnets syskon.
Men för Julia finns ju bara bara Julia.
Citera
2026-05-09, 14:12
  #118620
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Hon tom pratar om sig själv i tredje person.

Haha minns när Christopher gjorde det också 😅 Måste vart under 2024 och på sin YT-kanal.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in