2026-05-09, 11:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Boxnytt
Undra om Jacke knarkar fortfarande?

Har ingen aning han är tyst som en mus sedan några månader. Tjejen otrogen höstas, han satt i fyllecell nyår, Christopher häktad och dömd, utskälld och hatad på jobbet, kritikstorm i kommentarer på deras Youtubevideos osv. Men nu kanske han får vara bästis med pappa Thomas ett år när favoritsonen sitter i fängelse 😁😅 När Christopher kommer ut är Jacke 3e hjulet igen och de kallar honom "rövslickare", "pundare från Motala" och "lydig hund".
Citera
2026-05-09, 11:19
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cinmik
Vad anklagar du mig för när det kommer till Chrippa och Linnea?

Visa mig vilka inlägg du reagerar på?

Du gråter ju ut om att Julias eventuella pojkvän är miserabel. Visa bevis på det , annars tror jag det bara är bullshiet.
Citera
2026-05-09, 11:20
Medlem
Nejellervas avatar
Citat:
Sedan när respekterar tråden ett privatliv?

Nä nu vill vi veta mer om Julias T och hur han missköter umgänget med sitt/sina barn.

Varför kan du aldrig svara på frågor. Vad säger att den här wt-tjejen talar sanning och inte enbart är ett svartsjukt ex som vill få fem minuters fame?
Citera
2026-05-09, 11:21
Medlem
Citat:
När slutade Julia?

Jag har ingen aning. Jag bryr mig inte nämnvärt.
Citera
2026-05-09, 11:22
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Du gråter ju ut om att Julias eventuella pojkvän är miserabel. Visa bevis på det , annars tror jag det bara är bullshiet.

Om inte grabbens ex duger som källa för dig så är det inte mitt problem. Du brukar inte vara så källkritisk i vanliga fall.
Citera
2026-05-09, 11:23
Medlem
Citat:
Om inte grabbens ex duger som källa för dig så är det inte mitt problem. Du brukar inte vara så källkritisk i vanliga fall.

Så Linneas 4 ex duger då. Bra. De sade rätt hemska saker om Linnea då stämde det då 🙂
Senast redigerad av HalmstadSFB 2026-05-09 kl. 11:26.
Citera
2026-05-09, 11:23
Medlem
bigdickricks avatar
Citat:

Bara bullshiet från er bara för att svartmåla Julia. Det är sen gammal i denna tråd.
Citera
2026-05-09, 11:25
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Så Linneas 4 ex duger då. Bra.

Visa dessa fyra utan att hänvisa till Anjo eller Jocke.

Dra därtill bort den/de som motbevisats då de inte ens känner Linnea.
Citera
2026-05-09, 11:27
Medlem
Citat:
Visa dessa fyra utan att hänvisa till Anjo eller Jocke.

Dra därtill bort den/de som motbevisats då de inte ens känner Linnea.

Vill du ha deras Facebook profiler eller vad? Fattar inte riktigt.
Citera
2026-05-09, 11:28
Medlem
cinmiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bigdickrick
Bara bullshiet från er bara för att svartmåla Julia. Det är sen gammal i denna tråd.

Mer tillförlitlig än alla anonyma randoms här i tråden som smutskastar Linnea samtidigt som Julia ska skyddas/försvaras oavsett vad hon gör.

Det är inte trovärdigt.
Citera
2026-05-09, 11:29
Medlem
Citat:
Men du bryr dig om lillen eller?

Klar jag gör jag hoppas Julia slutat. Men jag kan inte lägga fokus på alla knarkande föräldrar. Inte min uppgift i livet. Du verkar ju helt besatt i Julia det är bra då slipper jag 🙂
Citera
2026-05-09, 11:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HalmstadSFB
Har ingen aning han är tyst som en mus sedan några månader. Tjejen otrogen höstas, han satt i fyllecell nyår, Christopher häktad och dömd, utskälld och hatad på jobbet, kritikstorm i kommentarer på deras Youtubevideos osv. Men nu kanske han får vara bästis med pappa Thomas ett år när favoritsonen sitter i fängelse 😁😅 När Christopher kommer ut är Jacke 3e hjulet igen och de kallar honom "rövslickare", "pundare från Motala" och "lydig hund".

Fyllecell på nyår minsann! Vad är det med bröderna Berg att sitta frihetsberövad på nyår?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in