2026-05-08, 20:49
Medlem
AutDisceAutDiscedes avatar
Många gånger svårt att förstå hur dessa händelser inträffar men att det är en olycka i ren bemärkelse har jag svårt att tro på, som i de flesta fall med dödsfall som utfall. Troligen slarv, lättja, ouppmärksamhet och/eller en kombination av dessa, antingen av en eller båda av dem...
Citera
2026-05-09, 01:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleankas91
Info finns om vem det är. Men av respekt till anhöriga är det väldigt känslig info än.
Jag vet vem hon är men kanske inte få nämna det här?
Citera
2026-05-09, 03:18
Avstängd
LostinDarknesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonym555
Det kan ju bero på att män är överrepresenterade på den sortens arbetsplatser där det oftast sker sådant.
Wow retarded much? Låter som att kvinnan har varit för självsäker eller t om uppmanat om att missunna säkerhetsregler genom att skrika på en man om att kom igen den jävla fegis, kan du inte ditt jobb eller" och sedan medvetet stått ivägen och sedan har något gått sönder och hon fick det över sig?? Den som gapar efter mycket får oftast HELA STYCKET !
Men klart att mannens liv ska förstöras från och med n u då" Måste ju anta att det är en slags Feministisk standard???
Citera
2026-05-09, 05:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Elementbruden

Det är okej om du maskar namnet. Exempel: Na*n Na*n**on (*m,*s).
Citera
2026-05-09, 12:28
Medlem
Citat:
Vem är den Förolyckade på Alleima???
Citera
2026-05-09, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av nessenesse
Vem är den Förolyckade på Alleima???
Kolla mrkoll topp Sandviken
Citera
2026-05-09, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LostinDarkness
Wow retarded much? Låter som att kvinnan har varit för självsäker eller t om uppmanat om att missunna säkerhetsregler genom att skrika på en man om att kom igen den jävla fegis, kan du inte ditt jobb eller" och sedan medvetet stått ivägen och sedan har något gått sönder och hon fick det över sig?? Den som gapar efter mycket får oftast HELA STYCKET !
Men klart att mannens liv ska förstöras från och med n u då" Måste ju anta att det är en slags Feministisk standard???

Vadå retarded, det är ju bara ett faktum att om det är flest män som jobbar inom den branschen så kommer det vara flest män som är inblandad i olyckor.
Citera
2026-05-09, 16:38
Medlem
VoktorDodkas avatar
Citat:
Kolla mrkoll topp Sandviken
Borde hon inte stå som avliden? Då tas hon väl bort från mrkoll direkt? Den som är efterfrågas över 300 gånger lever enligt ratsit som brukar vara snabba att skriva avliden.
Citera
2026-05-09, 16:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Borde hon inte stå som avliden? Då tas hon väl bort från mrkoll direkt? Den som är efterfrågas över 300 gånger lever enligt ratsit som brukar vara snabba att skriva avliden.
Hitta.se är snabba att ta bort en avliden person, ej mrkoll.
Jag är 100 vem hon är. Mitt ex jobbar på Alleima
Citera
2026-05-09, 20:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka

Utan att ge allt för mycket uppgifter så skriver jag detta.

Ha i åtanke att det först stod att de var en man på nyheterna då det var vad man trodde vid första anblick. Ni kan kanske räkna ut själva då hur svåra skador det vart, och då kan det ta ett tag.

Men det stämmer att personen är väldigt eftersökt i Sandviken.
Citera
2026-05-09, 20:58
Medlem
Citat:

Jag vet också vem det är och vetat ett tag. Men av respekt till de anhöriga avvaktade jag. Men det kommer alltid ut förr eller senare!

Otroligt tragiskt och lider med samtliga inblandade.
Citera
2026-05-11, 21:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleankas91
Utan att ge allt för mycket uppgifter så skriver jag detta.

Ha i åtanke att det först stod att de var en man på nyheterna då det var vad man trodde vid första anblick. Ni kan kanske räkna ut själva då hur svåra skador det vart, och då kan det ta ett tag.

Men det stämmer att personen är väldigt eftersökt i Sandviken.
Det verkar inte tagit så väldigt lång tid att identifiera offret, olyckan hände på tisdagskvällen och på morgonen därpå var hon avliden, identifierad och anhöriga underrättade.
Det är väl rätt normal tid.

Hon cyklade och skulle hem från sitt arbetspass.
Senast redigerad av Tesla83 2026-05-11 kl. 21:47.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in