2026-05-12, 01:29
Medlem
Börjar namnet på A?
Citera
2026-05-12, 02:04
Medlem
Den förra som blev överkörd var också en kvinna. Oddsen på det, hur många kvinnor jobbar med dylikt jobb? Men kvinnor kan "bryta barriärer".
Citera
2026-05-12, 04:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tesla83
Det verkar inte tagit så väldigt lång tid att identifiera offret, olyckan hände på tisdagskvällen och på morgonen därpå var hon avliden, identifierad och anhöriga underrättade.
Det är väl rätt normal tid.

Hon cyklade och skulle hem från sitt arbetspass.

Nu pratade personen jag citterade om varför personen inte står som avliden på diverse sidor dock, och jag gav ett exempel till vad som kunde vara anledningen.

Jodå, jag vet och har rätt mycket info.
Citera
2026-05-12, 14:56
Medlem
pestloppans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Borde hon inte stå som avliden? Då tas hon väl bort från mrkoll direkt? Den som är efterfrågas över 300 gånger lever enligt ratsit som brukar vara snabba att skriva avliden.

Det brukar ta åtminstone 5-6 dagar innan en person står som avliden på Ratsit.
Citera
2026-05-12, 22:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleankas91
Nu pratade personen jag citterade om varför personen inte står som avliden på diverse sidor dock, och jag gav ett exempel till vad som kunde vara anledningen.

Jodå, jag vet och har rätt mycket info.
Det är väldigt olika hur lång tid det tar, det kan ta en dag eller flera månader även efter att den avlidna är identifierad.
Citera
2026-05-14, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VoktorDodka
Borde hon inte stå som avliden? Då tas hon väl bort från mrkoll direkt? Den som är efterfrågas över 300 gånger lever enligt ratsit som brukar vara snabba att skriva avliden.

Nu är det uppdaterat på vissa hemsidor.
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in