Citat:
Ursprungligen postat av
Kalleankas91
Vi har många kvinnor där jag arbetar, och det blir allt fler.
Vi ska väl vara glada att fler vill jobba på denna sorterns arbetsplatser? Istället för att ha den inställningen min kommentar syftade till.
Ja, jag håller med dig.
Tyvärr är den "branschen" i verkligheten betydligt svårare för kvinnor att vara i då de ska prestera extremt mycket bättre än män.
Det låter bra när det talas om kvinnor..
Men på Byggnads är det vardag att kvinnor knappt får andas fel förrän en jagsvag platschef vill ha bort denne.
Jag hoppas innerligt detta kommer ändras.
Ursäkta om jag kom ifrån ämnet.
Lider enormt med den stackars kvinnans anhöriga. Ingen ska behöva dö på arbetet