2026-05-08, 20:16
Medlem
zombie-nations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KungPungPat
Destillerat vatten är tydligen rena och hela elektroner.

Det finns inte trasiga elektroner. Jösses.

Det som finns är en viss laddning i atomen, kan vara positiv eller negativ. Ditt vatten kan i sin helhet bara vara neutralt laddat. Men eftersom destillerat vatten inte beter sig exakt som kranvatten kan det förekomma små punkter inom vattnet där det finns laddade joner. Dessa kan lite se annorlunda ut än i kranvattnet. Jag tänker stanna på den nivån fastän det kanske inte blir helt korrekt förklarat. För om du inte ens minns atomläran från högstadiet så orkar jag inte.

Detta kommer inte att påverka din kropp alls. Det är inte så att dessa negativt laddade atomdelar kan suga upp saker som en dammsugare. Det finns även positivt laddade atomdelar. Och dessa avvikande atomer är väldigt få. Om du vill ha den negativt laddade atomdelen, kommer du dö då eftersom du även kommer i kontakt med den positivt laddade? Hur ska du sålla bort den?

Effekten blir mindre än om du håller i ett batteri med händerna på de olika polerna.

Men visst
Citera
2026-05-08, 20:33
Medlem
Citat:
Beror väl på om man vill leva eller dö liksom.
Vill man leva så bör man lägga lite tid på destillering dagligen, för att iaf dricka rent vatten, i en allt mer giftig värld.
Har man ingen lust att vara frisk och kry så bör man dricka kranvatten som innehåller klorin.

Min farmor blev 100 år och drack kranvatten nästan hela livet. Ska du bli 140 med ditt destillerade vatten eller vad är planen? Okunnigheten är enorm hos er Tiktok-shamaner. Bara det du skrivit här visar hur dålig koll du har på saker och ting.
Citera
2026-05-08, 21:32
Medlem
Citat:
Destillerat vatten är inte som kranvatten eller köpt dricksvatten på flaska. Destillerat har neutralt pH och löser upp stenar som kalk i ådror, tandsten, gallsten, osv.
Till och med skalet av kalcium runt tallkottkörteln avlägsnas effektivt av destillerat, så detta bör man ju räkna in om man vill testa destillerat, som nästan kan beskrivas som psykadeliskt på grund av detta, fast det är ju en annan form än en klassisk drog, och man drömmer bara mer och mer av destillerat.

Till och med katter med urinsten kan botas med destillerat.

Enligt all denna fakta så är det alltså typ möjligt att bota vad som helst förutom medfödda obotliga skador.

Stenarna i kroppen är lagringar av gifter, och lagringarna är alltid positivt laddade, vilket betyder trasiga och ohälsosamma laddningar.
Destillerat är negativt laddad, dvs hela laddningar som neutraliserar de obalanserade positiva laddningarna, som saknar en elektron, typ.

Se denna :;https://youtu.be/xuHR9R4um6g?si=HNOxGiAiGwRHGpG9

OBS! Destillerat suger gifter ur plast och kan inte förvaras i plastflaskor.
Endast glasflaskor med träkork gäller.
(Rent vatten finns aldrig i plastflaskor)

Destillerat är 99,99% rent, om det görs korrekt och inte nuddar plast.
Destillerat vatten löser inte kalk - men det tillför inte heller någon ny kalk.
Kalk löser du bäste med syror - saltsyra är optimalt. Det löser även tandsten och gallsten.
Destillerat vatten är för övrigt giftigt och bör inte drickas då den osmotiska potentialen i kroppen rubbas och cellerna sprängs.
Citera
2026-05-08, 23:04
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimHist
Min farmor blev 100 år och drack kranvatten nästan hela livet. Ska du bli 140 med ditt destillerade vatten eller vad är planen? Okunnigheten är enorm hos er Tiktok-shamaner. Bara det du skrivit här visar hur dålig koll du har på saker och ting.

Du lär nog kolla upp en närbild på en bandmasks ansikte om du tror att destillerat vatten är en dum ide.
Jag såg en video som sas föreställa bandmaskar på en glasskiva, när destillerat vatten hälldes på så stendog bandmaskarna.
Alla som har ätit kött har liksom bandmask som ibland kan vara tre meter lång och dras ut arslet med huggtänder och allt.

Du har en alien som försöker ta över din kropp och är uppkopplad på ditt nervsystem för att belöna dig när du skriver sånt här trams eller äter skräp, och du tycker vatten kan bli för rent och då blir det skadligt och fräter bort skelettet?
Sök hjälp förfan.

Citat:
Ursprungligen postat av martinator
Destillerat vatten löser inte kalk - men det tillför inte heller någon ny kalk.
Kalk löser du bäste med syror - saltsyra är optimalt. Det löser även tandsten och gallsten.
Destillerat vatten är för övrigt giftigt och bör inte drickas då den osmotiska potentialen i kroppen rubbas och cellerna sprängs.

Ja jävlar. Tänk alla som dricker destillerat vatten dvs regnvatten... Och sen sprängs deras celler... För att regnvatten var för rent genom destillering , och det fanns inte ens mineraler i det eller klor eller baciller och virus, det var sterilt vatten wow... Cell detonation är väldigt vanligt i skogen om man gapar och sväljer regnvatten. Bara en tesked räcker för att detonera varenda cell i kroppen.
Sök hjälp för fan.
Citera
2026-05-08, 23:10
Medlem
Citat:
Du lär nog kolla upp en närbild på en bandmasks ansikte om du tror att destillerat vatten är en dum ide.
Jag såg en video som sas föreställa bandmaskar på en glasskiva, när destillerat vatten hälldes på så stendog bandmaskarna.
Alla som har ätit kött har liksom bandmask som ibland kan vara tre meter lång och dras ut arslet med huggtänder och allt.

Du har en alien som försöker ta över din kropp och är uppkopplad på ditt nervsystem för att belöna dig när du skriver sånt här trams eller äter skräp, och du tycker vatten kan bli för rent och då blir det skadligt och fräter bort skelettet?
Sök hjälp förfan.

Ja jävlar. Tänk alla som dricker destillerat vatten dvs regnvatten... Och sen sprängs deras celler... För att regnvatten var för rent genom destillering , och det fanns inte ens mineraler i det eller klor eller baciller och virus, det var sterilt vatten wow... Cell detonation är väldigt vanligt i skogen om man gapar och sväljer regnvatten. Bara en tesked räcker för att detonera varenda cell i kroppen.
Sök hjälp för fan.

Haha. Du har tappat det helt. Det förekommer knappt bandmask i Sverige, du har fått din infon från psykiskt sjuka Youtubers som sprider helt imbecill propaganda. Låt mig gissa, rapsolja är livsfarligt det med?
Citera
2026-05-08, 23:13
Medlem
Innan jag börjar hinka i mig destillerat.

Om det nu är så bra på att ta bort kalk. Vad händer med min benstomme? Eller påverkar det inte kalken i benen?
Jag har hört at man kan åka iväg på en resa till någon chakralinje och dricka destillerat som lagras där en stund för att få maksimal effekt. Minns dock ej var det var. Vet du något om det?
Citera
2026-05-09, 01:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gjuteriet
Jag blir rent mörkrädd när jag läser i den här tråden, och följer TS vansinniga resonemang. Ingen nu levande människa kan vara såhär faktaresistent och konspiratorisk, tycker man, och sen kommer motbeviset som ett slag i ansiktet. Otroligt obehagligt. Men sen kommer faktiskt en lättnadens suck. TS är givetvis ett troll. Så måste det vara. Snälla låt det vara så.

Men en stor eloge till kalkryggar som febrilt kämpar på i motvind. Förstår inte hur du orkar, men... väldigt bra gjort.

Instämmer, otroligt obehagligt. Tyvärr framgår det av TS historik att hen är helt seriös. Fullkomligt obildad i alla avseenden och en översittarattytid som hade fått den mest snorkiga akademikern att blekna.

Skulle man träffa på en sådan här idiot i det vilda sitter misshandel inte långt inne.

Blodet kokar, svetten rinner, bollarna kryper upp i kroppen och magen vänder sig ut och in.
Senast redigerad av RobertU 2026-05-09 kl. 01:19.
Citera
2026-05-09, 01:57
Medlem
mlon.eusks avatar
Citat:
Destillerat vatten är tydligen rena och hela elektroner. Som läkaren förklarade i nån video.
...
HAHAHAHA!

Vilken video? Den vill jag se.

Helas även protonerna i väteatomerna vid destillering, och i syreatomkärnorna?

Blir vattnet tyngre eller lättare eller vilken typ av destillering talar du om, deuterium eller tritium eller kanske rentav jättetungt vatten av Väte-7 ?

Och är i så fall elektronerna jättesmutsiga och trasiga i sådant vatten?
Citera
2026-05-09, 10:52
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KrimHist
Haha. Du har tappat det helt. Det förekommer knappt bandmask i Sverige, du har fått din infon från psykiskt sjuka Youtubers som sprider helt imbecill propaganda. Låt mig gissa, rapsolja är livsfarligt det med?

Bandmasken är en intelligent utomjording som lurar dig enkelt till att fokusera på nått annat.
Växtätare har tre till sex gånger längre tarm än allätare och köttätare, därför är det korkat och bandmask-paradiset är när människor äter kött fast tarmen är gjord för växter som tar längre tid att smälta.

Citat:
Ursprungligen postat av ljungbacken666
Innan jag börjar hinka i mig destillerat.

Om det nu är så bra på att ta bort kalk. Vad händer med min benstomme? Eller påverkar det inte kalken i benen?
Jag har hört at man kan åka iväg på en resa till någon chakralinje och dricka destillerat som lagras där en stund för att få maksimal effekt. Minns dock ej var det var. Vet du något om det?

Kalket och all sten är lagrade gifter.
Läkarn i videon i första inlägget i tråden har en avgiftnings resort dit folk får komma och mörda parasiterna i deras kroppar och dricka destillerat.

Citat:
Ursprungligen postat av RobertU
Instämmer, otroligt obehagligt. Tyvärr framgår det av TS historik att hen är helt seriös. Fullkomligt obildad i alla avseenden och en översittarattytid som hade fått den mest snorkiga akademikern att blekna.

Skulle man träffa på en sådan här idiot i det vilda sitter misshandel inte långt inne.

Blodet kokar, svetten rinner, bollarna kryper upp i kroppen och magen vänder sig ut och in.

Läskigt med folk som vet skillnad mellan teori och bevisad fakta.... För er som är teori troende sen barnsben.

Citat:
Ursprungligen postat av mlon.eusk
HAHAHAHA!

Vilken video? Den vill jag se.

Helas även protonerna i väteatomerna vid destillering, och i syreatomkärnorna?

Blir vattnet tyngre eller lättare eller vilken typ av destillering talar du om, deuterium eller tritium eller kanske rentav jättetungt vatten av Väte-7 ?

Och är i så fall elektronerna jättesmutsiga och trasiga i sådant vatten?

Ska kolla om jag kan leta på videon där läkaren pratar om att destillerat är rena hela laddningar som dras till alla trasiga laddningar för att ge av sina elektroner för att skapa balans och eliminera det ohälsosamma giftet.
Citera
2026-05-09, 11:29
Medlem
Lund-NoGo-zones avatar
Klassisk nörd-test i högstadiet. Man lurar klassens tönt att spruta lite destillerat vatten från kemilektionen i ögat "perfekt rent vatten, perfekt rent öga". Det gör otroligt ont. Det är nog en ledtråd om TS.

Destillerat vatten finns inte naturligt på jorden men är oerhört enkelt att tillverka kemiskt.
Citera
2026-05-09, 11:35
Medlem
KungPungPats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lund-NoGo-zone
Klassisk nörd-test i högstadiet. Man lurar klassens tönt att spruta lite destillerat vatten från kemilektionen i ögat "perfekt rent vatten, perfekt rent öga". Det gör otroligt ont. Det är nog en ledtråd om TS.

Destillerat vatten finns inte naturligt på jorden men är oerhört enkelt att tillverka kemiskt.

Regnvatten är destillerat.
Fräter regnvatten om det hamnar i ögat?

Du verkar väldigt intelligent.
Imponerande. Verkligen.

Kemiskt framställt destillerat vatten?
Förklara mer.
Ingen har nånsin hört talas om det.
Citera
2026-05-09, 11:43
Medlem
KungPungPats avatar
Kom ihåg att om ni inte fattar nånting så kan ni låtsas att ni vet allt... och så kan ni skriva Dunning Kruger effekt för att dölja er okunskap, och lägga er kunskapsbrist på den som gör påståendet som ni inte fattar nått om.

De som vet minst tror ofta att de vet mest, då de saknar den expertis som krävs för att förstå vad ämnet egentligen kräver.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in