Citat:
Ursprungligen postat av
MjShamona
Nej, precis och det finns bara ett ämne i världen som ger utslag på kokain. Hon har haft nästan i påsen 100%. Jag har haft bekanta som gått på det pulvret och det skriker knarkare om Katja på 200 meters avstånd. Du är en liten tönt som trollar, tror att alla har fattat det nu. Inte har du övertygat någon med dina efterblivna teorier i alla fall.
Nej, det är tyvärr inte så det fungerar. Att ett läkemedel fortfarande finns i läkemedelsförråd innebär inte att det används aktivt. Många sjukhus lagerför ett brett sortiment av läkemedel som beredskap inför eventuella krissituationer, exempelvis krig eller andra samhällskriser.
som sagt, påståendena från dig och andra i tråden om att det inte finns några läkemedel som innehåller kokain är helt enkelt inte sanna. Det är en ren lögn.
Det finns, och används, sådana läkemedel, även i Sverige, rutinmässigt. Du är överbevisad, din lilla fjant.
Jag har aldrig påstått att Katja skulle fått i sig kokain genom läkemedel, tvärtom har jag konsekvent uttryckt åsikten att hon inte kan ha fått i sig det via läkemedel. Vill du påstå något annat så är det bara ännu en i raden av lögner och rena påhitt från imbecilla dig. Du kan ju inte öppna munnen utan att bara sprida lögner, påhitt och rent trams.