Citat:
Ursprungligen postat av
Veridictores
Ja, jag håller med om det mesta du skriver ovan, men nu gällde frågan ditt påstående om att folk är i tråden försvarar hennes gärningar! Men det var väl bara ännu mer skitsnack från dig, som vanligt! För det är ingen i tråden som försvarat hennes gärningar, i alla fall inte vad jag sett.
Citat:
Ursprungligen postat av
Veridictores
Det finns ingen lag emot att ha vitt pulver i sin handväska.
Men som den fördomsfulla korkade idiot du är har du så klart redan bestämt dig och dömt på förhand.
Faktum är att det återstår att se om Katja begått några brott och i så fall vilka, och även transportstyrelsen noterade i sin skrivelse att hon ännu inte var dömd i domstol!
Detta skrev du bara häromdan.
Du tycker att om nån åker dit på att ha rester av knark i blodet och har en påse med vitt pulver i handväskan, så är det sinnessjukt att nån kan fundera på om det var knark i påsen.
Att Katja gjort sig skyldig till olovlig körning har hon själv erkänt, även om hon förnekade att det rörde sig om en körning först. Men sen framkom bildbevis och hon kunde inte uttala sig i frågan mer. Efter att först ha gått ut i media och förnekat.
Du tycker inte att det låter som att du förvarar Katja i denna tråd alls, eller?
Jag behövde inte gå tillbaka mer än ett par inlägg för att hitta detta nämligen, och du har ändå hållit på ett par månader med att angripa folk i den här tråden.
Katja kände inte igen sig i att hon ens var misstänkt för någonting dom första dagarna och du känner inte igen det du skrev för bara ett par dagar sedan.
Det heter ju att Cocaine is a hell of a drug, och om Katja själv varit liberal så hade det nog slagit mindre mot henne att hon köper detta av dom kriminella gängen.
Plus att hon kör bil med en mix av droger och alkohol i kroppen, och att det inte är första eller andra gången hon torskar för olovlig körning.