2026-04-26, 21:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Knugensbrorson
mer är mer ensama, men begår mer självmord, fler organisationer som specifikt är för kvinnor. etc etc

allt mansspecifikt stängs ner. Kvinnor har det bättre än män i väst.

Hur gör det kvinnor privilegierade?

Nej, det finns många organisationer som jobbar mot självmord och psykisk ohälsa och regeringen satte för ett tag sen av pengar för att komma till bukt med ensamheten i Sverige med ett uttalat extra fokus på ensamma män.

Sen är kvinnor och män mindre/mer privilegierade inom olika områden. Tex inom vården, medicin och forskning inom hälsa och träning är män väldigt mycket mer privilegierade än kvinnor.
Citera
2026-05-02, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Du borde mog kalla dig mellanmjölk, då lättmjölk är rätt tunnt.
Tror kvunnor alltid varit rätt svaga, alltid beroende, av män. Nu på senare tid har de sett sin chans att få äga lite narratv och och därigenom försöka bli starkare. Men går väl sisådär.

Den dagen jag stöter på likasinnad på mitt jobb av det kvinnliga könet ger jag upp (IT sen 35 år).
Det funkar inte, och kommer aldrig att funka då kvunnir är svaga rent i sinnet och kan inte tävla utan att smutskasta andra. Så funkar inte en arbetsplats.

Det har inte med ego att göra, utan bara hur det är.
Herregud du är nog det största stolpskottet jag nånsin träffat på, jämför du seriöst kvinnor med mejeriprodukter? Självklart jobbar du inom IT också, du går toppoäng på incel formuläret. Istället för att jämföra jordens viktigaste varelser så kan du väl skära ner lite på smöret din jävla fläskpadda.
Citera
2026-05-02, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkisfetto
Herregud du är nog det största stolpskottet jag nånsin träffat på, jämför du seriöst kvinnor med mejeriprodukter? Självklart jobbar du inom IT också, du går toppoäng på incel formuläret. Istället för att jämföra jordens viktigaste varelser så kan du väl skära ner lite på smöret din jävla fläskpadda.
Oj, imponerande första inlägg. Bannad från annat konto?
Du får nog kolla upp jämförelsen, lilla vän.
Ska vi se, är gift, har 4 barn, bor i villa och har det mesta jag önskar mig, även en rätt fin kropp, trots kring 40.
Citera
2026-05-03, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumbo2022
Oj, imponerande första inlägg. Bannad från annat konto?
Du får nog kolla upp jämförelsen, lilla vän.
Ska vi se, är gift, har 4 barn, bor i villa och har det mesta jag önskar mig, även en rätt fin kropp, trots kring 40.

Jag brukar få höra att jag är ganska imponerade, tror inte riktigt att denna livsstil du försöker beskriva är din. Själv visionerar jag dig som en 45 årig man som tappat vårdnaden av barnen med fetaste ölkaggen
Citera
2026-05-04, 23:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Funkisfetto
Jag brukar få höra att jag är ganska imponerade, tror inte riktigt att denna livsstil du försöker beskriva är din. Själv visionerar jag dig som en 45 årig man som tappat vårdnaden av barnen med fetaste ölkaggen
Imponerande i storlek, eller kärlek i allt och alla, eller annt?
Blått hår, vegan och kring 40 utan barn och nu går du lös på alla som inte orsakat detta, men inte dig själv (fast i smyg hatar du dig själv, och andra kvinnor som lyckats).
Vi kan ta detta i privat chat där vi delar lite bilder av oss. Sen kanske vi möts och jag omkommer pga uppsynen av dig.
Men nu går ju inte det, då du din fjant blivit bannad tidigare, och nu på väg igen, så kan inte skicka meddelanden.
Vem är det du försvarar här?
Du kunde inte svara på förra frågan, men denna är kanske enklare.
Citera
2026-05-06, 11:46
Medlem
Varför ska feministerna ge upp ett koncept som uppenbart retar upp massor av män? Popcorn time 😄
Citera
2026-05-06, 18:32
Avstängd
Knivur-273s avatar
Feminister kan ej ge upp sitt beteende, för då förlorar de sina vänner.
Citera
2026-05-08, 14:56
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaTrappa
Varför ska feministerna ge upp ett koncept som uppenbart retar upp massor av män? Popcorn time 😄
Dom är incels. Dom hatar snygga tjejer mer än män.
Citera
2026-05-08, 15:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Dom är incels. Dom hatar snygga tjejer mer än män.

Haha ja, tråkigt värre!
Citera
2026-05-08, 19:54
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RosaTrappa
Haha ja, tråkigt värre!
Har du sett hur dom ser ut och beter sig. Dom kommer aldrig att få ligga med någon. Incel, eller Femcel som man säger.
Citera
2026-05-08, 20:01
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Iwasbanned2
Har du sett hur dom ser ut och beter sig. Dom kommer aldrig att få ligga med någon. Incel, eller Femcel som man säger.

Fast de flesta incels som skjutit sönder skolor och annat har sett helt normala ut. Tror inte det handlar om utseende utan helt och hållet om ett självpåtaget offerskap.
Citera
2026-05-08, 20:05
Medlem
Iwasbanned2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Fast de flesta incels som skjutit sönder skolor och annat har sett helt normala ut. Tror inte det handlar om utseende utan helt och hållet om ett självpåtaget offerskap.
Det du pratar om nu är trans. Inte incels och det finns flera kvinnliga incels för den delen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in