2026-05-08, 13:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av M.E.J.A
Håller helt med fixar inte sina egna relationer. Men leker parteraput för Pernilla. Mycket spel för showen . Och alldeles för mycket Bianca i programmet.

Produktionen måste fylla ut programmet med någon mer än Pernilla. Benjamin, Teo och Christian är med väldigt begränsat. Det är Pernilla, Bianca och nu mer Christina som är med.
Citera
2026-05-08, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av tenstas-golfkung
Bianca är gränslös på alla sätt och vis

Ja verkligen. Igår på WV sa hon att hon ville se sin assistent ha sex. Hon är sjuk. Philip ska vara så oerhört glad att han lyckades bli fri från den relationen och att han kom undan med nöd och näppe att inte behöva ha delad vårdnad om ett barn med henne. Helt sjukt att Bianca kallas för entreprenör och hyllas för pengarna som caia drar in. Hon är en kändisunge med en intellektuell funktionsnedsättning som har fått för mycket uppmärksamhet och fått alldeles för mycket pengar på kontot. Hoppas wahlgren eran snart är över. Den är inte bra för varken henne eller hennes fans.
Citera
2026-05-08, 15:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Bianca, om någon, borde ju veta hur Pernilla hanterar obekväma situationer.
Hon skrattar och skämtar bort det, precis som en annan hanterar sitt genom att gå undan, eller rent ut sagt bli förbannad.
Alla dessa beteenden är jobbiga på sina olika sätt, men vem är Bianca att tala om hur hon ska bete sig?
Hon förminskar ju sin mamma och är noll stöd för henne.

Pernilla kommer hem till Bianca i tron om en trevlig middag, medan Bianca planerar att manipulera och gadda ihop sig med Bauer med tv-kameror i högsta högg -mot Pernilla.

Jag hade upplevt det som ett svek av min dotter, och på det känt mig sjukt ensam och attackerad.

Pernilla har ett konstigt sätt att bete sig på, det håller jag med om.
Men som dotter så vet hon ju när hennes mamma är obekväm och borde undvika att utsätta henne för det.

Varför inte ta det privat och uppriktigt fråga Pernilla vad hon känner och visa sitt stöd?

Om Pernilla inte är kär och inte vet hur hon ska ta sig ur det, pga allt tryck och krav utifrån, så har hon ju verkligen problem.

Bianca ska stödja henne, bakom stängda dörrar och hjälpa henne att ta sig ur det.
Om hon nu vill verka smart och vara en hjälpande hand.

Herregud, jag hade också spelat med till slut och låtsats att ’nu är allt bra igen’, för att få ordning på attacken.

Bianca kände sig nöjd och smart och Bauer fick sitt stöd.
Men Pernilla då?

Jag tycker att det känns obekvämt att ta del av den där karusellen, det känns för privat där de vill glänsa över varandra, på Pernillas bekostnad.

De borde få hjälp med att fiska upp någon form av integritet igen och Bianca bör lära sig att respektera sin mor - det är faktiskt hennes mamma.

Det är inte alls konstigt att Pernilla flyr in i jobb och föredrar att umgås med sina kollegor, dessa verkar ju uppskatta henne.

Det skulle inte alls förvåna mig om Pernilla hade sina djupaste samtal med sina komikervänner och att hennes rätta jag får ett mer naturligt utrymme bland dem.

Visst, jag spekulerar och drar kanske slutsatser.

Men de hade kanske sluppit sådana här inlägg om de slutade sända så mycket gränsöverskridande skit.

Jag gillar både Pernilla och Bianca på olika sätt, helt klart.
Men det skaver en del.

Bauer har jag dock ytterst svårt för.

Ja, jösses vad obekvämt det var!

Led med PW all the way... Förstår att hon går i försvar och skämtar bort "allt".

Att desdutom CB 🙈 tar tillfället i akt och går på BIs linje. Pinsamt.
Citera
2026-05-08, 15:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Illa2222
Christian behöver inte köpas ut. Pernilla sa efter bröllopet att de har vattentät äktenskapsförord som tänker alla eventuella orsaker till skilsmässa.

Huset de bor i och de två husen i Spanien är Pernillas enskilda egendom. Christian äger sina kläder samt en stol han ärvde från sin pappa

Precis! Men det gör ju också att inte kommer att lämna självmant. Trust me.
Citera
2026-05-08, 15:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja verkligen. Igår på WV sa hon att hon ville se sin assistent ha sex. Hon är sjuk. Philip ska vara så oerhört glad att han lyckades bli fri från den relationen och att han kom undan med nöd och näppe att inte behöva ha delad vårdnad om ett barn med henne. Helt sjukt att Bianca kallas för entreprenör och hyllas för pengarna som caia drar in. Hon är en kändisunge med en intellektuell funktionsnedsättning som har fått för mycket uppmärksamhet och fått alldeles för mycket pengar på kontot. Hoppas wahlgren eran snart är över. Den är inte bra för varken henne eller hennes fans.

Håller inte med om allt men det där med sminkösen var under all kritik...

För oss dödliga knegare kallas det "sexuella trakasserier" och skall anmälas.
Citera
2026-05-08, 15:52
Medlem
osnutens avatar
Fattar inte vad Wahlgrenarna håller på med?
Antingen har dom hybris, och tror de kan fortsätta för evigt
Eller så inser de att deras 15 minuter i rampljuset snart är slut.
Roffa åt er så mycket som möjligt, innan det är försent!

Många har redan tröttnat på dom, men de verkar ha beslutat sig för att
köra hårt tills ALLA tröttnat på dom

Hur kul blir det sen då? När alla tröttnat på dom?
Det finns ju många svenskar även i Marbella,
som kan peka och skratta åt dom?
Värt det?
Senast redigerad av osnuten 2026-05-08 kl. 15:57.
Citera
2026-05-08, 16:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadnil
Ja sjuk på riktigt! Såg ni blicken? Som en 5 åring på barnkalas. Måste bara vara retarded. Har hon supit och drogat sönder hjärnan på riktigt???? Hoppas hennes sminkös lämnar henne....störd, stördare Bianca!
Citera
2026-05-08, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av osnuten
Fattar inte vad Wahlgrenarna håller på med?
Antingen har dom hybris, och tror de kan fortsätta för evigt.

Så länge folk bryr sig (inklusive jag själv) så kommer cirkusen fortsätta. Vi föder och göder hela klanen W. Respekt dock till B och T som inte verkar sälja sig lika billigt.

Jag vet heller inte vad jag ska tro om P&C.B längre. Efter senaste avsnittet av WV undrar jag vad det på riktigt är som är galet med P?? Jag tror den enda hon går igång på är sig själv. Och uppmärksamhet. Utan det är hon ingen, sorgligt nog. Hon har många vänner och stor familj, men inget betyder något om det inte exponeras.

Alltså samtalet de hade var så sjukt. Sen måste man så klart vara medveten om att filmteamet var där och alla (utom P) skärper sig, men hon är mindre mogen än ett litet barn på vissa plan. På riktigt.

Hennes kommentarer till Bauer ang hans kläder och utseende måste bero på att hon inte har någon som helst respekt för honom. Noll. Då blir man elak. Dom ska inte vara ihop. Har man någon slags självrespekt drar man, fortare än kvickt, från ett sådant förhållande!! 😱

Hon stannar kvar för att hon inte vill vara singel igen. Högre status att vara gift. That's it.
Citera
2026-05-08, 18:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100
Så länge folk bryr sig (inklusive jag själv) så kommer cirkusen fortsätta. Vi föder och göder hela klanen W. Respekt dock till B och T som inte verkar sälja sig lika billigt.

Jag vet heller inte vad jag ska tro om P&C.B längre. Efter senaste avsnittet av WV undrar jag vad det på riktigt är som är galet med P?? Jag tror den enda hon går igång på är sig själv. Och uppmärksamhet. Utan det är hon ingen, sorgligt nog. Hon har många vänner och stor familj, men inget betyder något om det inte exponeras.

Alltså samtalet de hade var så sjukt. Sen måste man så klart vara medveten om att filmteamet var där och alla (utom P) skärper sig, men hon är mindre mogen än ett litet barn på vissa plan. På riktigt.

Hennes kommentarer till Bauer ang hans kläder och utseende måste bero på att hon inte har någon som helst respekt för honom. Noll. Då blir man elak. Dom ska inte vara ihop. Har man någon slags självrespekt drar man, fortare än kvickt, från ett sådant förhållande!! 😱

Hon stannar kvar för att hon inte vill vara singel igen. Högre status att vara gift. That's it.
Mycket bra skrivet!
Jag har inte sett något av den pågående säsongen av WV och kommer inte heller göra.
Det verkar så patetiskt uppstyrt för att skapa drama i ett desperat försök att behålla tittare.
RIP WV!
Senast redigerad av A-traktorforever 2026-05-08 kl. 18:37.
Citera
2026-05-08, 19:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jagge100

Exakt så, kunde inte säga det bättre själv. Det enda P går igång på är sig själv. Hon är en produkt, sen 4 års ålder. Formad. Uppmärksamhet kring sin egen person allt. Därför fortsätter hon uppträda marknadsföra event etc och skratta åt allt för att inte ta in nåt allvar. Annars kommer ”onda ögat”. Har sett det hos henne flera ggr.
Tycker inte Christian ska vara kvar. Hon är totalt oförmögen till kärlek.
Citera
2026-05-08, 19:49
Medlem
buddy99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Amberfeelfree
Exakt så, kunde inte säga det bättre själv. Det enda P går igång på är sig själv. Hon är en produkt, sen 4 års ålder. Formad. Uppmärksamhet kring sin egen person allt. Därför fortsätter hon uppträda marknadsföra event etc och skratta åt allt för att inte ta in nåt allvar. Annars kommer ”onda ögat”. Har sett det hos henne flera ggr.
Tycker inte Christian ska vara kvar. Hon är totalt oförmögen till kärlek.
Ahh,,Ni menar tysken skulle vara inhyrd för att vara lång o stilig ,passa dagens ideal för familjens "snyggbilder",men sedan visa sig vara en tråkig smygbög.
Citera
2026-05-08, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buddy99
Ahh,,Ni menar tysken skulle vara inhyrd för att vara lång o stilig ,passa dagens ideal för familjens "snyggbilder",men sedan visa sig vara en tråkig smygbög.
Skulle inte förvåna mig ett dugg.Jövligt omanlig är han då, trots försök med skägg. Feminin liksom. Dregglar han inte lite efter Pråmell ändå ..?😁🤔 Tänker även att man aldrig ser honom "fixa" med saker hemmavid. Fattar fortfarande inte varför han inte gör någonting hemma. Buskar och perenner borde han väl för fan kunna gräva ner själv och jobba bort kaggen.Verkar inte vara så flitig liksom.
Han verkar ju inte vara på ICA mer än nödvändigt så tummen mitt i handen eller lat så inni h-e? PW hyr ju in hjälp till allt och han verkar knte misstycka.
Vet någon vad han har för utbildning? Alltså eftergymnasiala studier? Känns inte som någon som sprungit runt på universitet/högskola 3-4 år direkt🥴
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in