2026-05-08, 10:28
Medlem
7hhhs avatar
Alexander säger att han är mer bredaxlad än Jacke, eftersom att Alexander är så lång. Han säger också att han är extremt proportionerlig i sin kropp, "dock överdimensionerad på vissa ställen", och så tittar han in i kameran och sträcker ut tungan som om han slickar en fitta. Jahapp, han ber alltså om att hans porrfilmer ska spridas ännu en gång så att vi kan se med egna ögon att han har en kuk som är mindre än genomsnittet. Eller vad fan vill han annars? Varför denna besatthet av att prata om sitt könsorgan när det finns på film på internet som visar att den är LITEN? Han är mentalt störd, äcklig. Så ledsen för grabbarna som varje dag i skolan behöver få se bilder och filmer på pappas lilla snopp och mammas rövhål. Jag skulle derkat smörken.
Citera
2026-05-08, 11:49
Medlem
0.1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 7hhh
Alexander säger att han är mer bredaxlad än Jacke, eftersom att Alexander är så lång. Han säger också att han är extremt proportionerlig i sin kropp, "dock överdimensionerad på vissa ställen", och så tittar han in i kameran och sträcker ut tungan som om han slickar en fitta. Jahapp, han ber alltså om att hans porrfilmer ska spridas ännu en gång så att vi kan se med egna ögon att han har en kuk som är mindre än genomsnittet. Eller vad fan vill han annars? Varför denna besatthet av att prata om sitt könsorgan när det finns på film på internet som visar att den är LITEN? Han är mentalt störd, äcklig. Så ledsen för grabbarna som varje dag i skolan behöver få se bilder och filmer på pappas lilla snopp och mammas rövhål. Jag skulle derkat smörken.
Han syftade väl på de oproportionerligt breda höfterna.... Varför flexar Han på instagram att han är 188 lång förresten? 1. Det går inte ens att påverka 2. Det är inte ens långt 3. Är han så kass att det är det enda han har att komma med?? Det är ju för fan nästan värre än att skryta om att grannen köpt ny fin bil....
Citera
2026-05-08, 13:16
Medlem
JimmySoffas avatar
Cpidiotbaronens senaste video var piss. Över en timmes cirkelresonemang som alltid landade i att ”buhu Axel säger fula ord”. Hoppas Baronen får hantaviruset
Citera
2026-05-08, 13:32
Medlem
KungPungPats avatar
Jag trodde på riktigt att Rask var högmodets baron som hade utvecklat fåfänga och blindhet som är den naturliga utvecklingen för folk som lever med okontrollerat högmod.

Till min förvåning så lärde jag mig genom att kolla upp ordet fåfäng, att det finns fler kreatörer än Rask som är totalt besatta av sitt anseende dvs rykte , och inte bara det yttre som i utseendet.

Fåfänga kan vara även när man stämmer folk som smutsar ner ens rykte, och detta är ju nått som dom alla lider av.

Rask fåfänga verkar vara mer fokuserad på det yttre dock, för hans rykte bryr han sig bevisligen inte om.

Tillslut kommer det beryktade fallet som högmodet leder till, och fallet skapar skam och spirituell blindhet.

Psykologi rakt ut sagoboken vid namn bibeln, som Rask aldrig skulle läsa, men ändå lyckas fanskapet pricka så rätt gällande alla de sju dödliga synderna... Som hans liv går ut på.

Högmodet är ju jämförelsernas synd, och Rask kan ju inte öppna munnen utan att en jämförelse händer.
Citera
2026-05-08, 16:16
Medlem
UltraSlinkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JimmySoffa
Hoppas Baronen får hantaviruset

Kan man få det när man redan har AIDS?
Citera
2026-05-08, 17:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Det här är är dödsdömt, de stackare som köper dessa medlemskap kommer bli totalt blåsta. Baronen har inte förmågan eller orken att trycka mer än REC och UPLOAD och det kommer reta gallfeber på medlemmarna som nu förväntar sig exklusiva videos, medlemsvideos, tidig åtkomst till videos, videos på mellannivå osv. osv. Haha dummaste jag hört. Det är ett "projekt" som läggs ner så fort medlemmarna har betalat för sina förmåner.

Citerar mig själv här, för enkelhetens skull, men vi var flera som förutspådde detta. Vilken valuta för pengarna dessa medlemmar har fått! En historisk resa dom fått bevittnat med hela en video för medlemmar.
Citera
2026-05-08, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Citerar mig själv här, för enkelhetens skull, men vi var flera som förutspådde detta. Vilken valuta för pengarna dessa medlemmar har fått! En historisk resa dom fått bevittnat med hela en video för medlemmar.
Man undrar ju vem i helvete de där 10 personerna är som betalade? Låga odds på diverse begåvningshandikapp. Medlemskap till 100% betalade med bidragspengar.
Citera
2026-05-08, 22:08
Medlem
Rockfarmors avatar
Så Rask är en snubbe som "ljuger" lite grann, om sig själv, ibland när det gäller saker som inte angår någon annan, typ privata saker.
Och han skämtar och skojar lite grann, och allt möjligt.
Bryr sig överlag inte om andra ljuger och skojar om honom, så länge det inte går för långt (t.ex. puckon som kontaktar hans anhöriga).

Sen har vi Axel (Skilleras) som påstår att lögnare är det värsta som finns.
Samtidigt "skämtar" han ständigt, påstår han, så han själv ljuger aldrig eftersom varje lögn från honom är enligt honom själv bara på skämt.
Skilleras menar att om man inte fattar hans skämt, som aldrig är roliga, så har man autism. Snarare tycker alla att Skilleras "skämt" är värdelösa.
Skilleras bryr ihjäl sig om någon ljuger, eller ens bara skojar och skämtar lite grann, om honom.

Kort sammanfattat.
Den största idioten här är ju Skilleras, om man ska börja jämföra de båda, trots att jag inte gillar Rask så är det svårt att bli lika pinsam som Skilleras är.

Skilleras har trampat i klaveret och gått över gränsen, och kör nu ett bortförklarings-race - det ena försöket är sämre än det andra. Jag hoppas Skilleras fortsätter gräva gropen han står i djupare och kommer med fler bortförklaringar!

Han har inte förklarat hur hans AI-bilder är äkta på minst 1 dygn nu, så kommer väl en ny video där han förklarar att AI-bilderna är äkta igen. Jag antar att detta är Axels "humor" som man måste ha autism om man inte tycker att det är roligt.
Citera
2026-05-08, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor
Så Rask är en snubbe som "ljuger" lite grann, om sig själv, ibland när det gäller saker som inte angår någon annan, typ privata saker.
Bryr sig överlag inte om andra ljuger och skojar om honom, så länge det inte går för långt (t.ex. puckon som kontaktar hans anhöriga).

Samtidigt "skämtar" han ständigt, påstår han, så han själv ljuger aldrig eftersom varje lögn från honom är enligt honom själv bara på skämt.
Skilleras menar att om man inte fattar hans skämt, som aldrig är roliga, så har man autism. Snarare tycker alla att Skilleras "skämt" är värdelösa.
Skilleras bryr ihjäl sig om någon ljuger, eller ens bara skojar och skämtar lite grann, om honom.

Kort sammanfattat.
Den största idioten här är ju Skilleras, om man ska börja jämföra de båda, trots att jag inte gillar Rask så är det svårt att bli lika pinsam som Skilleras är.

Skilleras har trampat i klaveret och gått över gränsen, och kör nu ett bortförklarings-race - det ena försöket är sämre än det andra. Jag hoppas Skilleras fortsätter gräva gropen han står i djupare och kommer med fler bortförklaringar!

Han har inte förklarat hur hans AI-bilder är äkta på minst 1 dygn nu, så kommer väl en ny video där han förklarar att AI-bilderna är äkta igen. Jag antar att detta är Axels "humor" som man måste ha autism om man inte tycker att det är roligt.

Du vet att det var mer än en bild som skickades till FLERA kreatörer va?
Så att dra lans för rask just nu är inte ett vinnande koncept.
Citera
2026-05-08, 23:21
Avstängd
Har någon det där pappret från kronofogden Rask gråter om? Jag vill gärna se det.

AI:
”Om du lämnar falska uppgifter vid ansökan om lägenhet, eller vid besiktning/felanmälan, kan det ses som en avtalsbrott. Om hyresvärden upptäcker att uppgifterna är osanna kan hyreskontraktet i värsta fall sägas upp.

Han gräver sin egen grav.
Citera
2026-05-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rockfarmor

Kort sammanfattat.

Lite grann? När han scammar följare och erkänner att det var lögn från början, först några år senare?

Exempel på nån qv Axels lögner? Känns som om du inte vet vad ordet betyder?
Citera
2026-05-08, 23:29
Medlem
Kickassfarsans avatar
Dom här läpparna har slickat bra mycket mer fitta än vad Axel ens sett på film!

Bajsbaronen 2026

Han är så butthurt nu, på honom bara Axel, det är bara en tidsfråga innan han sitter i grannens bil och gråtskriker.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in