Så Rask är en snubbe som "ljuger" lite grann, om sig själv, ibland när det gäller saker som inte angår någon annan, typ privata saker.
Och han skämtar och skojar lite grann, och allt möjligt.
Bryr sig överlag inte om andra ljuger och skojar om honom, så länge det inte går för långt (t.ex. puckon som kontaktar hans anhöriga).
Sen har vi Axel (Skilleras) som påstår att lögnare är det värsta som finns.
Samtidigt "skämtar" han ständigt, påstår han, så han själv ljuger aldrig eftersom varje lögn från honom är enligt honom själv bara på skämt.
Skilleras menar att om man inte fattar hans skämt, som aldrig är roliga, så har man autism. Snarare tycker alla att Skilleras "skämt" är värdelösa.
Skilleras bryr ihjäl sig om någon ljuger, eller ens bara skojar och skämtar lite grann, om honom.
Kort sammanfattat.
Den största idioten här är ju Skilleras, om man ska börja jämföra de båda, trots att jag inte gillar Rask så är det svårt att bli lika pinsam som Skilleras är.
Skilleras har trampat i klaveret och gått över gränsen, och kör nu ett bortförklarings-race - det ena försöket är sämre än det andra. Jag hoppas Skilleras fortsätter gräva gropen han står i djupare och kommer med fler bortförklaringar!
Han har inte förklarat hur hans AI-bilder är äkta på minst 1 dygn nu, så kommer väl en ny video där han förklarar att AI-bilderna är äkta igen. Jag antar att detta är Axels "humor" som man måste ha autism om man inte tycker att det är roligt.