2026-04-06, 13:43
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Problemet för barnen är att deras pappa (den porrskadade ÄckelBaronen) är så impulsstyrd att han skapar flera olika konton på alla sociala medier och sedan glömmer bort dem (alternativt tappar kontrollen över dem då han antagligen använder ett lösenord till allt och gör han ett avsteg från det så är han rökt).
Det gör att det är pinsamt enkelt att följa hans historik. Han bryr sig inte och kan (om han vill) inte bry sig heller.

Sveriges största lolkossa, alla kategorier!

Allt Gott,! ❤️
Haha fett rörigt var det med alla hans konton, men jag är ändå förvånad, trodde faktiskt att han bara skulle ha en profil/sida Känns mer som 70+ år-style att glömma inloggen till alla sina konton..
Citera
2026-04-06, 14:09
Medlem
Exklusivt content om sitt icke exklusiva liv? Nu flyger det
Citera
2026-04-06, 14:20
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89
Han är nog något på spåren! Ser fram emot:
- ”Så här kopplar jag mina exklusiva plasttrummor till datorn.”
- ”Baronessans exklusiva dragonkycklingrecept.”
- ”Exklusiv köksstädning - så här gör du!”
- ”Exklusiv egen förundersökningsledare - därför har jag en!”
- ”Så här profiterar du på din familj. Exklusiv genomgång!”
- ”Så väljer du vilken exklusiv vidareutbildning du ska ta (trots att du saknar grundutbildning)!”

Det här kommer bli toppen! Fatta hur många som kommer betala! (ni fattar…)

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-04-06, 14:37
Medlem
GreenBatterys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FriendlyNo1
Är det samma firande där hela familjen är samlad och plötsligt dyker Alexander Rask upp med kameran i högsta hugg och delar direkt ut en leksakskuk till mormor och mamma sin??
Kan ses en kortversion här:
https://www.dailymotion.com/video/x6zmuy6

Vilket vidrigt jävla pervo!

Allt Gott,! ❤️
Citera
2026-04-06, 15:41
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Är det samma firande där hela familjen är samlad och plötsligt dyker Alexander Rask upp med kameran i högsta hugg och delar direkt ut en leksakskuk till mormor och mamma sin??

Ja, för vem hade kunnat ana att Baronen denna vandrande kombination dåligt omdöme och perversa lustar skulle lyckas förvandla julen till en orgie i gränslöst beteende. Hur fan tänkte övriga släkten och vems ide var det att de skulle fira jul hos släktens perversa byfåne?!

När äggskallens mormor får sin tredje buttplug i julklapp når det stadiet där ingen längre försöker låtsas att Baronen är en person som borde härja fritt i samhället. Det är sjukt på ett sätt som inte går att beskriva, det är... Baronen.
Senast redigerad av Damien- 2026-04-06 kl. 15:45.
Citera
2026-04-06, 15:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Sir89

Det är alltid nya koncept på videor. Det är aldrig att prova någonting annat. Baronen tar det personligt när man ifrågasätter hans YouTube-kanals betydelse. Det beror på att han är väldigt emotionellt investerad i den med tanke på hur länge han hållit på med det. Det är det enda han egentligen åstadkommit i livet. Så att han skulle hoppa in på ett annat spår känns uteslutet, och det är i någon mån ganska förståeligt med tanke på hur känslomässigt investerad han är i det. Jag skulle säga att hela hans identitet baseras på att vara en känd YouTuber.

Poängen är bara att om man bevittnar honom utifrån utan några skygglappar så förstår man att det han gör är ohållbart. Så det första steget för honom är att sluta se kommentarerna om hans sviktande visningar som ett hån, och inse att livet inte är att stanna hemma och filma sig själv. Han hade kunnat ta vilket jävla skitjobb som helst och höjt familjens levnadsstandard något enormt. Han hade ändå hunnit med att pumpa ut några videor i veckan, och det hade varit ett gott tillskott på hans vanliga inkomst. Det är så man måste tänka när man inte drar runt livet på det. Han hade höjt familjens levnadsstandard, alltså. Men det hade ju krävt att han gav upp sin egen bekvämlighet där han sover till lunch varje dag. Det är där skon klämmer, samt såklart hans identitet av att vara en ”stor YouTuber”. Därav provar han aldrig något annat, och det är galenskap.

Att galningen själv inte ser det får man bara räkna med. Det sjuka är att han har en hel familj runt sig som bara låter det ske. Jag gissar att det beror på att de står i någon form av medberoendeställning till dåren. Jag har svårt att se att hans lillebror eller farfar har tyckt att hans lekande framför datorn har varit helt oproblematiskt.

Hans bästa vänner i Lets feast tycks ha övergett honom. Det säger rätt mycket åt vart hans karriär har barkat. De omsätter miljontals kronor om året på att göra positivt content, och har inget att vinna på att förknippas så mycket med en professionell förtalare som de har gjort med Rask. Den enda som tycks tolerera honom är Anjo, antagligen mest för att han själv är en ännu bättre förtalare, och vill ha någon att dra med sig i fallet.

Baronen kommer lägga ned youtubekarriären inom kort, varesig han vill eller inte Han kommer inte vara tillåten att verka där längre.
Citera
2026-04-06, 16:03
Avstängd
FriendlyNo1s avatar
Om det kommer ett enda till members only-avsnitt så donerar jag 10000:- till läkare utan gränser i Alexander Rasks namn.
Citera
2026-04-06, 16:09
Avstängd
Citat:
Om det kommer ett enda till members only-avsnitt så donerar jag 10000:- till läkare utan gränser i Alexander Rasks namn.

Då lär inget mer komma. Du kan inte få med Bajshögen på tåget genom att göra någonting fint för nån annan. Prova istället att lova att skicka en tusing till hans frus sympatifond efter hon tyckte att det var jobbigt att Baronen gjort hennes fitta publik. Han säger att pengarna kommer gå till hennes skulder, men egentligen kommer de gå till nya solglasögon från Versace.
Citera
2026-04-06, 16:52
Medlem
Damien-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Då lär inget mer komma. Du kan inte få med Bajshögen på tåget genom att göra någonting fint för nån annan. Prova istället att lova att skicka en tusing till hans frus sympatifond efter hon tyckte att det var jobbigt att Baronen gjort hennes fitta publik. Han säger att pengarna kommer gå till hennes skulder, men egentligen kommer de gå till nya solglasögon från Versace.

Det är svårt att inte tänka på våldsamheter när man tänker på Baronen. Byfånen satt framför kameran och vädjade till sina naiva följare om pengar som skulle gå direkt till hans förståndshandikappade frus skulder.

Men pengarna gick inte alls till Baronens förståndshandikappade fru, Baronen gjorde det som kändes mest gynnsamt för honom, och köpte ett plasttrumset. Och där sitter den omusikaliska byfånen sedan och bankar, helt utan takt och helt utan samvete för de människor han lurat på pengar.
Citera
2026-04-06, 17:50
Avstängd
Psysations avatar
Någon som vågar uppskatta hur många members Byfånen har?
Citera
2026-04-06, 18:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreenBattery
Va?! Han är verkligen dum i huvudet! Jag ser fyra olika nivåer:
1. 65kr/mån
2. 99kr/mån
3. 325kr/mån
4. 649kr/mån
Alla ger ”videor enbart för medlemmar” fast jag ser nu att endast 3 och 4 ger ”exklusiva videor endast för medlemmar”. Så om du betalar 65kr/mån eller 99kr/mån så får du inte ens se den enda medlemsvideon han har? Inte ens den porrskadade ÄckelBaronen kan väl vara så korkad att han alienerar sina debila följare som inte har råd att betala mer?

Jo, förresten. Det är ju klart att han är så korkad. Han är desperat och försöker krama ut det sista som går.

EntreprenörsBaronen!

Allt Gott,! ❤️

EDIT: Skatteverket kommer kunna köpa tårtor i mängder då alla som vill se den porrskadade ÄckelBaronens och Ofrivilliga PorrBaronessans deklarationer lägger in sina beställningar!

Det här är är dödsdömt, de stackare som köper dessa medlemskap kommer bli totalt blåsta. Baronen har inte förmågan eller orken att trycka mer än REC och UPLOAD och det kommer reta gallfeber på medlemmarna som nu förväntar sig exklusiva videos, medlemsvideos, tidig åtkomst till videos, videos på mellannivå osv. osv. Haha dummaste jag hört. Det är ett "projekt" som läggs ner så fort medlemmarna har betalat för sina förmåner.
Citera
2026-04-06, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AsAc
Det här är är dödsdömt, de stackare som köper dessa medlemskap kommer bli totalt blåsta. Baronen har inte förmågan eller orken att trycka mer än REC och UPLOAD och det kommer reta gallfeber på medlemmarna som nu förväntar sig exklusiva videos, medlemsvideos, tidig åtkomst till videos, videos på mellannivå osv. osv. Haha dummaste jag hört. Det är ett "projekt" som läggs ner så fort medlemmarna har betalat för sina förmåner.
Det vore mer rakryggat om fanskapet rakt upp och ner swishtiggde reda pengar av sina följare än att försöka blåsa dom.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in