2026-05-07, 19:32
Medlem
Spännande, nu verkar det som Benjamin ska anställa en person.
Citera
2026-05-07, 20:31
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
10kg hantelcurl BOOM! Det här året kommer han bygga på rejält med massa det ser jag redan!
Haha! Han körde 30 kg i lutande hantelpress dock, typ 10 långsamma reps, vilket ändå är helt okej, fast det såg ut som att han höll på att explodera när han körde

Jag glömmer antagligen det, men ska testa imorgon på gymmet och köra 30 kg i lutande hantelpress och se hur det är. Jag har förvisso knappt kört bröst på 2 år p.g.a. en skada
Citera
2026-05-08, 05:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Haha! Han körde 30 kg i lutande hantelpress dock, typ 10 långsamma reps, vilket ändå är helt okej, fast det såg ut som att han höll på att explodera när han körde

Jag glömmer antagligen det, men ska testa imorgon på gymmet och köra 30 kg i lutande hantelpress och se hur det är. Jag har förvisso knappt kört bröst på 2 år p.g.a. en skada
Jo samma här har gått över till annat för bröst med bra resultat.

Men om jag har och välja mellan 10 och 25kg hantlar för biceps så kommer jag fan svinga upp 5 på 25 innan jag ens funderar på 10kg.
Citera
2026-05-08, 05:52
Medlem
Har killen ökat i styrka en enda gång under ett års tid nu? Han kör exakt samma vikter exakt samma antal reps exakt samma jävla upplägg varje gång.-

Vad i helvete är detta.
Citera
2026-05-08, 07:01
Medlem
i senaste videon från benjoo:

"Chasing numbers, in terms of moving more weight, when training arms, is FKING RETARDED...."

Alltså han är så extremt nollad så det är patetiskt.
Citera
2026-05-08, 07:13
Medlem
Varför kan killen prata under set? Han till och med garvar under set.

Jag har aldrig sett en steroidbrukare träna sådär patetiskt. Herregud vilken jävla sopa den här killen här.
Citera
2026-05-08, 07:27
Medlem
Kolla killens fysik i sista videon. Hur i helvete justifiserar det där 3g roids? hahah ahhaha
HAHAHAHAH
Citera
2026-05-08, 08:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BiggestTraps
Spännande, nu verkar det som Benjamin ska anställa en person.

Låter inte så enligt mig, hör hur han säger det. Han ska få någon stackare att jobba gratis, inte anställning med löfte om att när det går bra får han väl någon % eller något.

Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Har killen ökat i styrka en enda gång under ett års tid nu? Han kör exakt samma vikter exakt samma antal reps exakt samma jävla upplägg varje gång.-

Vad i helvete är detta.

Kolla tbx skulle säga han går ner i styrka ej upp, han tog ändå decent vikter förr (om han hade varit natty). Aldrig super tungt och hans bänk har alltid varit patetisk.
Citera
2026-05-08, 08:25
Medlem
Hörde ni i videon att han fått en återfall? Och börjat röka gräs igen.
Detta kan inte sluta bra för honom alltså.

Mängder av steroider och peptider i kroppen. Plus gräs och alkohol.
Citera
2026-05-08, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Låter inte så enligt mig, hör hur han säger det. Han ska få någon stackare att jobba gratis, inte anställning med löfte om att när det går bra får han väl någon % eller något.

Kolla tbx skulle säga han går ner i styrka ej upp, han tog ändå decent vikter förr (om han hade varit natty). Aldrig super tungt och hans bänk har alltid varit patetisk.

Även om det är billigt i Da nang så kan man fundera hur han har råd?

Han har ju någon som tvättar och lagar mat åt honom också.
Citera
2026-05-08, 08:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dansksisu
Varför kan killen prata under set? Han till och med garvar under set.

Jag har aldrig sett en steroidbrukare träna sådär patetiskt. Herregud vilken jävla sopa den här killen här.
Han sa i förra videon att hans pass tar 45min eller vad det nu var, inte en chans, lovar att om han tränar som på filmerna är det 2h+ med allt snack.

På papper kan man nog köra hans pass på 30min
Citera
2026-05-08, 08:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Anvilmeta500
Han sa i förra videon att hans pass tar 45min eller vad det nu var, inte en chans, lovar att om han tränar som på filmerna är det 2h+ med allt snack.

På papper kan man nog köra hans pass på 30min

Jag har tänkt på att han kan inte köra speciellt tungt när han pratar under övningarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in