2026-05-05, 19:54
Medlem
Det skulle vara mycket bättre för Benjo på alla sätt om han vaknade upp och tog ett vanligt jobb om han klarar av det.
Han lever i nån fantasivärld där han är framgångsrik influencer lol.
Snacka om slösa tid på fel saker i livet.
Citera
2026-05-05, 23:38
Medlem
Telepatisks avatar
Inte långt kvar till en psykos? Han blir ju mer och mer verklighetsfrånvänd för varje dag som går!

Tyvärr har han nog redan slaktat sin kropp och sitt psyke så det känns som att han är bortom räddning. Han är alldeles för korkad för att ta sig ur detta nu..
Citera
2026-05-06, 05:34
Medlem
Jaha nu är det en "down" igen. "The fall".

Satan så det går upp och ner för denna clown.

Ena dagen framgångsrik youtube influencer som lever det perfekta livet.
Dagen efter everything has fallen.

Det är detta som ofta händer med så pass mycket TREN i systemet. Saker och ting går åt helvete och man fattar inte varför. En vanlig bieffekt med TREN är delusion. Man tror man är störst bäst och vackrast medan sanningen är något helt annat. Känslotoppar och dippar hela tiden.

Hur kan han INTE INTE INTE inse att 3 GRAM STEROIDER i kroppen non stop kommer förstöra ditt system totalt?

2-3 gram är alltså vad de STÖRSTA 140kg olympia byggarna kör, under ett fåtal månader under året (prep), för att sedan endera hoppa av helt eller gå ner på TRT nivåer för att fixa hälsan.

Benjoo är totalt rökt alltså.
Citera
2026-05-06, 07:53
Medlem
Benjoo borde verkligen söka vård om han har självmordstankar.

Men de kan nog bli komplicerat i Da nang.
Citera
2026-05-06, 07:54
Medlem
Verkar som att Ali och Benjo inte följer varandra på IG längre.

Skulle dom inte spela in en podd för ett tag sedan?
Citera
2026-05-06, 07:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Packo1
Verkar som att Ali och Benjo inte följer varandra på IG längre.

Skulle dom inte spela in en podd för ett tag sedan?

Benjoo är bannad från IG.

Kolla senaste videon på youtube.
Citera
2026-05-06, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Inte långt kvar till en psykos? Han blir ju mer och mer verklighetsfrånvänd för varje dag som går!

Tyvärr har han nog redan slaktat sin kropp och sitt psyke så det känns som att han är bortom räddning. Han är alldeles för korkad för att ta sig ur detta nu..
Ja alltså en utlandsflytt/flykt är ju för de flesta en sista utväg, det har man ju tänkt själv flera gånger, om det går åt helvete hemma säljer man allt och flyttar, men det blir ju då som att man lever med en tickande bomb i fickan för en dag hinner allt i kapp en.
Citera
2026-05-06, 10:44
Medlem
Fan vet om jag redan sagt det här, men varje gång jag ser en video med Benjoo vill jag bara ta tag i honom, skaka skiten ur honom och skrika rätt i ansiktet att han ska skärpa sig.

I senaste videon sitter han där och bölar över hur mycket han kämpar och ändå går det alltid åt helvete, medan folk som inte kämpar alls klarar sig mycket bättre. Man blir helt galen av att se det. Vill bara vråla "no shit ditt geni, vanliga människor gör inte så jävla korkade beslut hela tiden". Visst, du kanske jobbar hårdare än genomsnittet (kanske), men när du skjuter dig själv i foten varje morgon spelar det fan ingen roll hur många timmar du lägger ner.

Samtidigt kör han Matthew-principen som ett mantra utan att fatta ironin i att hans egna små beslut varje dag kommer att knäcka honom rejält framöver. Det som stör mig mest är hur han pratar ner Hampus för att han "äter cookien varje dag", när han själv inte är ett dugg bättre. Hade han bara varit ärlig och sagt att han kämpar med disciplinen hade folk kunnat relatera, för det gör ju de flesta. Men att spela David Goggins och sen ramla ner på pottkanten gång på gång är bara patetiskt att titta på.

Måns måste fan ringa upp honom igen och köra lite vett i grabben. Svarar han på hemligt nummer ska jag se till att det händer.

Och hans jävla Retatrutide (och liknande GLP-läkemedel) hjälper främst genom att du äter mindre, går ner i vikt och förbättrar insulinresistens och fettmetabolism. De positiva effekterna på blodtryck, kolesterol, blodsocker och inflammation kommer mestadels från att du slutar vara en fet kulle. Om du redan är relativt smal eller åtminstone inte sjukligt överviktig, så har retan väldigt begränsad effekt på de värdena. Den gör inga mirakel.

Och det absolut viktigaste: om dina blodvärden är piss för att du pumpar 3 gram testo varav 1 gram tren året runt, då hjälper inte retatrutide ett skit på de problemen. Tren och höga testodoser förstör lipidprofilen (sänker HDL i botten, höjer LDL), ökar hematokrit, trycker upp blodtryck, belastar lever och njurar, och ger en massa annan hormonal skit. Det är inte "du är lite för fet"-problem. Det är "du har dumpat i dig kemikalier i industriella mängder"-problem. Retan fixar inte det.
Senast redigerad av Mingydarkjew 2026-05-06 kl. 10:56.
Citera
2026-05-06, 11:17
Medlem
Han låter verkligen inte stabil i senaste videon, och att ens få för sig att ladda upp en sådan video på Youtube när man är mitt i en känslomässig bergodalbana, talar för sig....

Nej ... Han borde nog ta sitt pick och pack, ta sig tillbaka till Sverige och bli typ asfaltsläggare, stensättare, Samhall lövblåsare eller något liknande, skulle nog vara mer givande för honom...

Mitt favoritavsnitt var nog när han berättade om sin barndom, och att hans pappa ofta tog med honom för att umgås med "speciella barn" (barn som är lite efter...) för att lära honom om människor. Han verkar inte ha insett att det kanske var för att han själv var ett "speciellt" barn.

Är förresten också bannad sedan månader från hans kommentarssektion
Senast redigerad av devaleva 2026-05-06 kl. 11:21.
Citera
2026-05-06, 19:29
Medlem
I dagens video (precis i slutet) verkar han inte förstått att han är perma-bannad från instagram och inte kan starta en ny. Sött.
Citera
2026-05-06, 20:20
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mingydarkjew
Fan vet om jag redan sagt det här, men varje gång jag ser en video med Benjoo vill jag bara ta tag i honom, skaka skiten ur honom och skrika rätt i ansiktet att han ska skärpa sig.

I senaste videon sitter han där och bölar över hur mycket han kämpar och ändå går det alltid åt helvete, medan folk som inte kämpar alls klarar sig mycket bättre. Man blir helt galen av att se det. Vill bara vråla "no shit ditt geni, vanliga människor gör inte så jävla korkade beslut hela tiden". Visst, du kanske jobbar hårdare än genomsnittet (kanske), men när du skjuter dig själv i foten varje morgon spelar det fan ingen roll hur många timmar du lägger ner.

Samtidigt kör han Matthew-principen som ett mantra utan att fatta ironin i att hans egna små beslut varje dag kommer att knäcka honom rejält framöver. Det som stör mig mest är hur han pratar ner Hampus för att han "äter cookien varje dag", när han själv inte är ett dugg bättre. Hade han bara varit ärlig och sagt att han kämpar med disciplinen hade folk kunnat relatera, för det gör ju de flesta. Men att spela David Goggins och sen ramla ner på pottkanten gång på gång är bara patetiskt att titta på.

Måns måste fan ringa upp honom igen och köra lite vett i grabben. Svarar han på hemligt nummer ska jag se till att det händer.

Och hans jävla Retatrutide (och liknande GLP-läkemedel) hjälper främst genom att du äter mindre, går ner i vikt och förbättrar insulinresistens och fettmetabolism. De positiva effekterna på blodtryck, kolesterol, blodsocker och inflammation kommer mestadels från att du slutar vara en fet kulle. Om du redan är relativt smal eller åtminstone inte sjukligt överviktig, så har retan väldigt begränsad effekt på de värdena. Den gör inga mirakel.

Och det absolut viktigaste: om dina blodvärden är piss för att du pumpar 3 gram testo varav 1 gram tren året runt, då hjälper inte retatrutide ett skit på de problemen. Tren och höga testodoser förstör lipidprofilen (sänker HDL i botten, höjer LDL), ökar hematokrit, trycker upp blodtryck, belastar lever och njurar, och ger en massa annan hormonal skit. Det är inte "du är lite för fet"-problem. Det är "du har dumpat i dig kemikalier i industriella mängder"-problem. Retan fixar inte det.
Om det inte var för att han var så extremt självgod så hade jag nog tyckt synd om honom, för han verkar ju inte ha alla hästar i stallet direkt och han har nog runt 80-90 IQ bara.

Samhall hade nog passat som någon annan föreslog!
Citera
2026-05-07, 18:32
Medlem
10kg hantelcurl BOOM! Det här året kommer han bygga på rejält med massa det ser jag redan!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in