2026-05-08, 00:55
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takeseven
Allt är tillbaka till det normala igen.

Sveriges mest lättkränkta grupp, högerpopulisterna, har hittat något att vara kränkta över.

Lika fascinerande varje gång.

En glass hahahahahahjkka

Kränkt beskriver nog inte känslan någon känner inför glassen. Kanske irritation och att man är trött på larvet med pride-propaganda.
Citera
2026-05-08, 01:02
Medlem
AndersPersson99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Threadkiller
Hur har det med saken att göra?

HBTQ-lobbyn kräver inte friheten att vara homosexuella utan att bli nedslagna eller fängslade, den rätten har de sedan länge och näst intill ingen vill avskaffa den.

HBTQ-lobbyn kräver att barn ska få byta kön. HBTQ-lobbyn kräver att det ska vara olagligt att "felköna" den som bytt kön. HBTQ-lobbyn kräver att det ska vara olagligt att kritisera den homosexuella livsstilen. HBTQ-lobbyn kräver att de själva ska få begå vad som i varje annat sammanhang hade varit lagbrott (förargelseväckande beteende) på öppen gata i samband med sina festivaler, inklusive att spela "dildokubb" med 13-åringar och undervisa dem i japanskt repsex. HBTQ-lobbyn kräver att våra barn ska indoktrineras i deras ideologi i skolorna. HBTQ-lobbyn kräver att män i sexualiserad dragqueen-utstyrsel ska läsa sagor för småbarn och att den som protesterar mot detta ska utmålas som homofob. HBTQ-lobbyn kräver att den bög eller flata som är invandringskritisk (för att inte tala om den som är HBTQ-kritisk) ska ses som en förrädare... ska jag fortsätta?

HBTQ-lobbyn har gått så jävla långt att till och med vissa bögar och flator äntligen börjat reagera mot skiten, även om jag inte sett det fenomenet i PK-Sverige ännu. Och då utmålas sagda bögar och flator naturligtvis som "högerextremister", med HBTQ-lobbyns goda minne.

Som grädde på moset har HBTQ-lobbyn RFSL haft starka kopplingar till organiserade pedofiler, i närtid, och har aldrig tvingats skriva någon "vitbok" kring den saken, eftersom våra PK-medier har undantagit HBTQ-lobbyn från normal kritik och granskning.

Jag är helt och hållet för bögars och flators rätt att vara bögar och flator, i samma frihet som alla andra svenskar. HBTQ-lobbyn är något helt annat och ska naturligtvis bojkottas närhelst så är möjligt.

Väl sammanfattat!

Därtill har denna tråd lärt mig att gb-glassarna inte ens har mjölk eller grädde i, vilket är rätt sjukt när man tänker på det. Det är ju inte ens glass det ska jag dela med mig till så många jag kan.
Citera
2026-05-08, 01:33
Medlem
Jag kan gott köpa en eller två av de där glassarna, filantropi , kärlek till människan.
Pengarna går säkert till en god sak
Citera
2026-05-08, 01:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mangne
Jag kan gott köpa en eller två av de där glassarna, filantropi , kärlek till människan.
Pengarna går säkert till en god sak

Bögerier definitivt, och det gillar ju du.
Citera
2026-05-08, 03:00
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Panzeradler
Köp Nogger.
Nogger black isf, men den förbjöds väl?
Citera
2026-05-08, 04:45
Medlem
Merwinnas avatar
Tråkigt att de också skulle gå den vägen. Nu hamnar jag i det dilemmat, att jag gillar deras päronsplitt. Brukar köpa en kartong eller två alltid när GB:s flerpacksglass är på extrapris i min närmaste affär. Vad gör man nu då..? Finns det något motsvarande från någon annan?

Jag bojkottar dock SIA-glass också p.g.a. deras rasblandade reklam (där det självklart alltid är mannen som ska vara mörk och kvinnan en typisk blond svenska, de vågar aldrig visa upp en blond svensk man med en svart eller arabisk beslöjad tjej, man kan ju undra varför...), så då återstår bara Triumfglass, väl..?
Citera
2026-05-08, 05:03
Medlem
Merwinnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glorzo
https://www.youtube.com/watch?v=Qt2FWAbXinY
Ät vilken glass du vill.

Är inte det där en judisk sång? Varför skulle jag vilja höra den, menar du?

On topic: jag får väl göra min egen päronsplitt. Jag kan redan göra egen vaniljglass, det har jag gjort många gånger. Gäller bara att klura ut hur de gör det där isglassöverdraget...
Citera
2026-05-08, 05:07
Medlem
JohnnySamhalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Merwinna
Tråkigt att de också skulle gå den vägen. Nu hamnar jag i det dilemmat, att jag gillar deras päronsplitt. Brukar köpa en kartong eller två alltid när GB:s flerpacksglass är på extrapris i min närmaste affär. Vad gör man nu då..? Finns det något motsvarande från någon annan?

Jag bojkottar dock SIA-glass också p.g.a. deras rasblandade reklam (där det självklart alltid är mannen som ska vara mörk och kvinnan en typisk blond svenska, de vågar aldrig visa upp en blond svensk man med en svart eller arabisk beslöjad tjej, man kan ju undra varför...), så då återstår bara Triumfglass, väl..?

Viljans triumf sas.

Samtidigt nere i Indien:

https://ogimg.infoglobo.com.br/in/16315016-915-88a/FT1086A/hitler-branded-ice-cream-cones-for-sale-in-india-image-3.jpg

Men finns det EN människa i tråden som faktiskt testat glassjäveln? Betyg?
Citera
2026-05-08, 05:18
Medlem
Okej så köp inte den glassen om ni inte vill.

Men att stöda fri- och rättigheter för personer. Ser inga problem med det!

Mer sjukt med allt hat här
Citera
2026-05-08, 05:47
Medlem
Kan rekommendera Ängelholms glass
Sen finns det ju glassbilen fast de kan vara lite jobbiga med sin melodi på fredagar
Senast redigerad av popll 2026-05-08 kl. 05:51.
Citera
2026-05-08, 05:49
Medlem
Eftersom glass främst är till för barn hade jag föredragit nåt som stöttar barn
Hatar de barn 90% är ju barnkunder
Hur många HBTQ äter glass???
Citera
2026-05-08, 06:23
Medlem
KonungHonungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Eftersom glass främst är till för barn hade jag föredragit nåt som stöttar barn
Hatar de barn 90% är ju barnkunder
Hur många HBTQ äter glass???
Det är väl just för att glass är för barn som de lägger bög-propagandan där. Drag queen story hour.

Precis som med skolplanen. Marxismen ska läras ut tidigt, så att vita kvinnor väljer karriär istället för barnafödande. Eller svart man istället för vit.
Senast redigerad av KonungHonung 2026-05-08 kl. 06:26.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in