Hur har det med saken att göra?
HBTQ-lobbyn kräver inte friheten att vara homosexuella utan att bli nedslagna eller fängslade, den rätten har de sedan länge och näst intill ingen vill avskaffa den.
HBTQ-lobbyn kräver att barn ska få byta kön. HBTQ-lobbyn kräver att det ska vara olagligt att "felköna" den som bytt kön. HBTQ-lobbyn kräver att det ska vara olagligt att kritisera den homosexuella livsstilen. HBTQ-lobbyn kräver att de själva ska få begå vad som i varje annat sammanhang hade varit lagbrott (förargelseväckande beteende) på öppen gata i samband med sina festivaler, inklusive att spela "dildokubb" med 13-åringar och undervisa dem i japanskt repsex. HBTQ-lobbyn kräver att våra barn ska indoktrineras i deras ideologi i skolorna. HBTQ-lobbyn kräver att män i sexualiserad dragqueen-utstyrsel ska läsa sagor för småbarn och att den som protesterar mot detta ska utmålas som homofob. HBTQ-lobbyn kräver att den bög eller flata som är invandringskritisk (för att inte tala om den som är HBTQ-kritisk) ska ses som en förrädare... ska jag fortsätta?
HBTQ-lobbyn har gått så jävla långt att till och med
vissa bögar och flator äntligen börjat reagera mot skiten, även om jag inte sett det fenomenet i PK-Sverige ännu. Och då utmålas sagda bögar och flator naturligtvis som "högerextremister", med HBTQ-lobbyns goda minne.
Som grädde på moset har HBTQ-lobbyn RFSL haft starka kopplingar till organiserade pedofiler, i närtid, och har aldrig tvingats skriva någon "vitbok" kring den saken, eftersom våra PK-medier har undantagit HBTQ-lobbyn från normal kritik och granskning.
Jag är helt och hållet för bögars och flators rätt att vara bögar och flator, i samma frihet som alla andra svenskar. HBTQ-lobbyn är något
helt annat och ska naturligtvis bojkottas närhelst så är möjligt.