2026-05-07, 23:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Du fick det att låta som att Jocke är nazist, det är således förtal och han skulle mycket troligt kunna vinna ett sådant mål

Fick jag? Hur tänkte du nu?

Det var inte jag som skrev det första inlägget och ingen har antytt att han skulle vara nazist.
Citera
2026-05-07, 23:53
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Fick jag? Hur tänkte du nu?

Det var inte jag som skrev det första inlägget och ingen har antytt att han skulle vara nazist.
När man parallerar med Hitler blir således en rimlig slutsats att dra, men dito kanske uttryckte sig otydligt
Citera
2026-05-07, 23:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Var inte vad som gjordes. Du jämförde gång på gång Jocke med Hitler och Binnladen. Skolgårdsnivå
Instämmer i att jämförelsen haltar i vissa delar. Vare sig Hitler eller Bin Laden var så uppfyllda av självömkan och offerkofta som Jockiboi .. Ingen av dem bölade sig till sina positioner heller ...
Citera
2026-05-07, 23:55
Medlem
Citat:
När man parallerar med Hitler blir således en rimlig slutsats att dra, men dito kanske uttryckte sig otydligt

Nej, det är inte en rimlig slutsats för en person som är läskunnig. Inte rimlig alls faktiskt, eftersom det helt enkelt inte står så i texten. Det har inte skrivits och det har inte ens antytts premisser som en slutsats skulle kunna baseras på.

Därför är det inte rimligt.
Citera
2026-05-08, 00:19
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Instämmer i att jämförelsen haltar i vissa delar. Vare sig Hitler eller Bin Laden var så uppfyllda av självömkan och offerkofta som Jockiboi .. Ingen av dem bölade sig till sina positioner heller ...
Du förstår att Jocke har ett bra förtals case mot dig, om han nu pallar bry sig? Jocke är upptagen med framgångsrika TV-format, men om han lade manken till skulle han enkelt kunna fälla dig
Citera
2026-05-08, 00:29
Medlem
KungPungPats avatar
Såg ni att Jockiboi körde bil illegalt utan registreringsskylt fram, eftersom han kan filma polisen när böter delas ut, och tjäna mer på videon än vad böterna kostar?
Jockiboi står över såna där små mesiga bötersbrott.
Han tjänar pengar på att begå dom brotten, han bestraffas inte genom förlora pengar,när hans videos genererar mer.
Förtal är samma sak. Han betalar böterna bara om det skulle bli nått rättsligt av alla förtal.
Han står över såna där fjantiga lagstiftningar som fattigt folk måste bry sig om.

Lite sjukt är det. Personligen hade jag inte kört utan registreringsskylt bara för att få filma en polis dela ut en obetydlig böter på 2500 spänn.

För det är inte kontent, det är bara fel.
Citera
2026-05-08, 02:18
Avstängd
Citat:
Du förstår att Jocke har ett bra förtals case mot dig, om han nu pallar bry sig? Jocke är upptagen med framgångsrika TV-format, men om han lade manken till skulle han enkelt kunna fälla dig
Inte en chans.
Citera
2026-05-08, 05:38
Medlem
Telepatisks avatar
Någon form av herpes-event?
https://www.youtube.com/watch?v=Yqwo9cSJVaI&t=920s
Citera
2026-05-08, 05:40
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Herregud. Är det så dåligt med visningar på Anjos och Jockes kanaler att du måste hjälpa dem med reklam, tycker du?

Lägg hellre upp en bild istället.
Varför skulle jag bemöda mig att lägga upp bilder? Om något så borde det ju gissningsvis missgynna dom att bara kolla i några sekunder på deras klipp, men sådant är du väl för underutvecklad för att spekulera kring.
Citera
2026-05-08, 06:05
Medlem
HudHertiginnans avatar
Citat:
Är det konstigt att Jocke gråter när han berättar om vad mamma Annika och hennes bundsförvanter utsatt honom för? Du själv gråter ju över att Rask varit dålig på att faktakolla, men Jocke ska inte få gråta efter åratal av bokstavlig tortyr?
Fast nu är det ju så att Joakim inte har blivit utsattt för någon tortyr. Han är ju outad nu och det börjar bli tydligt för de allra flesta att större delen av mosterboken är hittepå. Det är väldigt tydligt och blir allt mer uppenbart för allt fler.
Citera
2026-05-08, 06:18
Medlem
Citat:
Du fick det att låta som att Jocke är nazist, det är således förtal och han skulle mycket troligt kunna vinna ett sådant mål
Det är mer troligt att åklagaren skulle göra papperskulor av anmälan och skjuta iväg dom med en gummisnodd.
Citera
2026-05-08, 07:45
Medlem
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HudHertiginnan
Fast nu är det ju så att Joakim inte har blivit utsattt för någon tortyr. Han är ju outad nu och det börjar bli tydligt för de allra flesta att större delen av mosterboken är hittepå. Det är väldigt tydligt och blir allt mer uppenbart för allt fler.
Jocke har visst blivit utsatt. Ska vi tro på att en partisk dokumentär skapare talar sanning nu också? Anjo har genom sina vidior motbevisat påståenden som görs om chatten, hur ska någon kunna lita på att Bo Göran läst alla papper då? Faller på sin egen rimlighet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in