2026-05-07, 22:16
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av abv
Nu försöker ni inte ens längre.
Ni? Jag är en enskild person med insyn som upplyser här i trådn??
Citera
2026-05-07, 22:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av larserik32
Bloggen har han bett om ursäkt och mycket där var inte äkta. Vissa. runkar där man inte såg ansiktet spelades in av andra ryktas det om. Men det väljer ni hatare att blunda för.
Och ändå ligger bloggen uppe fortfarande.
Varför då kan man fråga sig?

Är det för bra reklamintäkter varje gång han hittar på ett nytt drama eller upprepar lögnen om sin mamma för att öka trafiken igen?
Citera
2026-05-07, 22:30
Medlem
Citat:
Varför är det så många arbets lösa som hatar på jockeboy här? I verkligheten får han bara kärlek, men på nätet sitter fegisar och mobbar från tio konton vardera. Samtidigt som Jocke får hundratusentals visningar på sina vidior och jobbar i TV sitter ni och spyr hat.
Det är int ressant att så mån ga av jåckis fans som sär SKrivEr. Lhs klasskamrater?
Citera
2026-05-07, 22:59
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Sveriges största youtuber med miljontals visningar på sina vidor men du säger att han är dålig? Tillåt mig att storle, han har byggt ett mediaimperium av sällan skådade mott. Men visst, fortsätt slösa bort din tid på att mobba och hata en framgångsrik producent

Hitler hade också stor följarskara, även Bin ladin.
Jocke är ingen producent, han gör inte sin musik själv utan sätter sitt namn på andras verk precis som alla hans stulna prigramideer. Jösses kan du ingenting om din idol?
Citera
2026-05-07, 23:05
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hakefjorden
Och ändå ligger bloggen uppe fortfarande.
Varför då kan man fråga sig?

Är det för bra reklamintäkter varje gång han hittar på ett nytt drama eller upprepar lögnen om sin mamma för att öka trafiken igen?
Bloggen ligger piratkopierad, Jocke har gjort allt i sin makt för att ta bort den och rätta till saker. Ska Jocke tvingas leva kvar i det förgångna och inte kunna gå vidare med sin framgångsrika karriär på yotob?
Citera
2026-05-07, 23:07
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Ni? Jag är en enskild person med insyn som upplyser här i trådn??

Tänk ändå vad fascinerande att så många jockiboi springare de finns här på flashback som har insyn i allt han gör, tycker och tänker. Som vet när jonna ska på förhör, som vet allt om jockes uppväxt och ändå klagas de på oss andra som hatar jocke att vi inte har något liv, är arbetslösa yada yada. Men alla hans vänner verkar sitta dagarna i enda här och försvarar han. Lite "märkligt" kan man tycka
Citera
2026-05-07, 23:07
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Hitler hade också stor följarskara, även Bin ladin.
Jocke är ingen producent, han gör inte sin musik själv utan sätter sitt namn på andras verk precis som alla hans stulna prigramideer. Jösses kan du ingenting om din idol?
Nivån här är sinnes sjuk! Du jämför Sveriges framgångs rikaste innehålls skapare med binladen och Hitler?!
Citera
2026-05-07, 23:10
Medlem
stefanmallgrens avatar
Citat:
Nivån här är sinnes sjuk! Du jämför Sveriges framgångs rikaste innehålls skapare med binladen och Hitler?!

Jag jämför ditt resonemang pucko. Men ja. Han går också personligen att jämföra med dom. Hjärntvättar hundratusentals människor att skapa ett drev mot människor. Gör allt i sin makt för att förhindra och sabotera för meningsmotståndare.
Citera
2026-05-07, 23:10
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Det är för mig jättekonstigt att en vuxen människa tar i så han håller på att skita på sig för att klämma fram krokodiltårar i syfte att väcka medlidande hos andra.
Mycket konstigt faktiskt.

Den enda tortyr Jockiboi upplevt är den han utsätter andra för.
Jocke har gått igenom mycket mer än vad du vill kännas vid. Du sitter på en hög häst och ska få det till att du själv är ett offer när du är minst lika skyldig i ditos situation. Jocke däremot har växt som människa och försöker varje dag läka barndomen som morsan Annika ödelade
Citera
2026-05-07, 23:13
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av stefanmallgren
Jag jämför ditt resonemang pucko. Men ja. Han går också personligen att jämföra med dom. Hjärntvättar hundratusentals människor att skapa ett drev mot människor. Gör allt i sin makt för att förhindra och sabotera för meningsmotståndare.
Var inte vad som gjordes. Du jämförde gång på gång Jocke med Hitler och Binnladen. Skolgårdsnivå
Citera
2026-05-07, 23:43
Medlem
Citat:
Var inte vad som gjordes. Du jämförde gång på gång Jocke med Hitler och Binnladen. Skolgårdsnivå

Det är märkligt vad många jocke-lovers som är dåliga i svenska och använder ord de inte riktigt förstår eller behärskar. . .

Självklart kan man jämföra vad som helst med vad som helst. Jag kan jämföra en myra med en kamel och säga "en kamel är 10 000 gånger större än en myra". Då har jag jämfört dem i avseende på storlek (en aspekt).

På samma sätt kan jag jämföra Boi med Hitler och säga "båda hade en massa följare trots att de gjorde mycket ont". Det är en jämförelse och det kan man göra!

Jag tror att ordet (och konceptet) du far efter är "jämställa". Om man jämställer två saker måste de i alla avseenden vara väldigt lika om det ska hålla, till exempel om någon skulle ha sagt "Boi är precis som Hitler". . . men ingen har ju sagt det och du kan inte svenska (eller logik)!!!
Citera
2026-05-07, 23:46
Avstängd
larserik32s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Astarte4ever
Det är märkligt vad många jocke-lovers som är dåliga i svenska och använder ord de inte riktigt förstår eller behärskar. . .

Självklart kan man jämföra vad som helst med vad som helst. Jag kan jämföra en myra med en kamel och säga "en kamel är 10 000 gånger större än en myra". Då har jag jämfört dem i avseende på storlek (en aspekt).

På samma sätt kan jag jämföra Boi med Hitler och säga "båda hade en massa följare trots att de gjorde mycket ont". Det är en jämförelse och det kan man göra!

Jag tror att ordet (och konceptet) du far efter är "jämställa". Om man jämställer två saker måste de i alla avseenden vara väldigt lika om det ska hålla, till exempel om någon skulle ha sagt "Boi är precis som Hitler". . . men ingen har ju sagt det och du kan inte svenska (eller logik)!!!
Du fick det att låta som att Jocke är nazist, det är således förtal och han skulle mycket troligt kunna vinna ett sådant mål
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in