Citat:
Ursprungligen postat av
Onanikrem
Inte etnisk rensning. Alla skall ha det lika dåligt Alla skall med! Var det någon sosse som sa.
I övrigt håller jag inte med om liknelsen med judar. De ligger i konstant krig och rensar bort fienden. Så skulle jag också göra. Men det är bara min åsikt.
Judarna ligger konstant i krig eftersom deras etnostat Israel är ett kolonialprojekt där miljontals människor flyttar in på ett geografiskt område och tränger bort ursprungsbefolkningen.
Spelar ingen roll vilken folkgrupp det handlar om, hade det varit svenskar som gjorde samma sak så hade vi fått motstånd.
Det är visst etnisk rensning, man använder bosättare och stora folkförflyttningar för att ersätta ursprungsbefolkningen.
Intressant att folk tar upp flyktingar från kriget i Jugoslavien som kom till Sverige.
Varför blev det krig i Jugoslavien?
Jo eftersom folkgrupperna som bodde gemensamt i Jugoslavien ville separera ifrån varandra, man ville ha självständighet och egenbestämmande.
Man ville inte tvingas att leva med främlingar.
"integration" "assimilering" och allt vad det heter går tvärtemot människans natur.
Om man försöker tvinga människogrupper att leva med främlingar, då börjar människorna sukta efter självbestämmande och nationalism.
Det blir som i Sydafrika, vita människor flyttar på sig för att undkomma kriminaliteten.
Den vita kulturen försvinner från området, all form av underhåll tar den vita människan med sig i sin flykt.
Ingen kvarstående lag och ordning, infrastrukturen lämnas till förfall.
Detta är väl etablerade historiska mönster, även Sverige kommer bli en del av denna historian.